Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Kartuzy: DOSTAWA: OPATRUNKÓW, LEKÓW, SIATEK DO PRZEPUKLIN
Numer ogłoszenia: 251743 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA: OPATRUNKÓW, LEKÓW, SIATEK DO PRZEPUKLIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: siatek do przepuklin, materiałów opatrunkowych, leków.- 14 pakietów Dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. przez okres 12 m-cy od daty podpisania umowy. Szczegółowy przedmiot zamówienia przedstawiony został w ZAŁĄCZNIKU NR 2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.71.15.00-2, 33.14.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia albo nie spełnia ( art.22 ust. 1)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia albo nie spełnia ( art.22 ust. 1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia albo nie spełnia ( art.22 ust. 1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia albo nie spełnia ( art.22 ust. 1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia albo nie spełnia ( art.22 ust. 1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumenty wymagane pod załącznikiem Nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca zapewnia stałość cen jednostkowych przedmiotu zamówienia przez okres trwania umowy z wyjątkiem zmiany stawek VAT. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszych ilości zamawianych towarów określonych w pakietach. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie zrealizowania ilości szacunkowych określonych w pakietach. 3. Zamawiający zaznacza, iż podane ilości w terminie obowiązywania mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w granicach cen ofertowych ( wg. Faktycznych potrzeb Zamawiającego)- jednak nie mogą przekroczyć ogólnej wartości pakietu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowej zmiany poszczególnych asortymentów do całkowitej wartości pakietu określonego umową. 5. Strony dopuszczają możliwość aneksowania Umowy w zakresie terminu jej obowiązywania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pczkartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Ceynowy 7, 83-300Kartuzy Dział Administracyjno Gospodarczy pok. Nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: siatki do przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki do przepuklin - 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Siatki do przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do przepuklin - 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Siatki do przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do przepuklin - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siatki do przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do przepuklin -3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Siatki do przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do przepuklin- 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrasty - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wapno do narkozy - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki - 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki- 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki - 14 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji reklamacji - 2
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatorów immunologicznych na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dokumentacja projektowa dla termomodernizacji Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- "Dostawa środków higieny i konserwacji z podziałem na dwa zadania"
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.