Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Bochnia: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia im. prof. Jerzego Żurawlewa w Bochni
Numer ogłoszenia: 251766 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. prof. Jerzego Żurawlewa , Plac Generała Leopolda Okulickiego 1, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 61 232 70, faks 014 61 186 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolamuzyczna.bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła muzyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia im. prof. Jerzego Żurawlewa w Bochni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Bochni. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 4,5 i 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ b) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o tożsamej lub wyższej wartości i charakterze, c) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania robót związanych z powyższym zamówieniem, d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 2.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę #spełnia - nie spełnia#. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 5) Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie projektu wykonawczego, inwestorskich przedmiarów robót i kalkulacji własnych kosztów jednostkowych uwzględniających wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Kosztorysy należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej (nie szczegółowej) 6) Uprawnienia budowlane w branży instalacje sanitarne oraz aktualne stosowne dokumenty przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z ubezpieczeniem indywidualnym odpowiedzialności cywilnej kierownika robót 7) Oświadczenie o podjęciu się obowiązków kierownika robót 8) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień o tożsamej lub wyższej wartości i charakterze jak przedmiotowe zamówienie wraz z referencjami, że zamówienia te zostały wykonane poprawnie 9) Polisa ubezpieczeniowa 10) W przypadku oferowania innych urządzeń niż określone w specyfikacji jako wzorcowe Wykonawca wskaże producenta i typ oferowanych urządzeń oraz załączy katalogi z parametrami techniczno - użytkowymi proponowanych urządzeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolamuzyczna.bochnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia w Bochni
pl. gen. Leopolda Okulickiego 1
32-700 Bochnia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia w Bochni pl. gen. Leopolda Okulickiego 1 32-700 Bochnia Sekretariat Szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla ZRM Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (III
- Remont trzech szatni wraz z węzłem sanitarnym w budynku trybuny na Stadionie Miejskim w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Zakup i montaż plotera frezującego 4-osiowego dla Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
- Zakup agregatu wody lodowej wraz z oprzyrządowaniem dla Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu, ul. Fredry 9.
- "Remont dachu oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w przedszkolu w Ochraniewie" - powt.
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.