Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-17
Brennik: Dostawa atykułów żywnościowych.
Numer ogłoszenia: 251804 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych"Prząśnik", Brennik 24, 59-243 Brennik, woj. dolnośląskie, tel. 076 8580316, fax 076 8580298.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprzasnik.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa atykułów żywnościowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa atykułów żywnościowych na następujące asortymenty: - nabiał, - warzywa i owoce, - ciasta, - jajka, - ziemniaki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.81.22.00 - Ciasta Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.22.00 - Ciasta 01.24.20.00 - 01.24.20.00 01.11.21.00 - 01.11.21.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na całe zadanie 2690zł. Na poszczególne części zamówienia wg SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24.1 i 2, spełniający warunki zawarte w art.22.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Dz.U. nr 19 z 2004 r. oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oswiadczenie, że oferent spełnia warunki zawarte w art.22.1 i nie jest wykluczony na podstawie art.24.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Dz.U. nr 19 z 2004 r. załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Odpis dowodu z organu rejestrowego (status prawny oferenta). 3. Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Transport dostawcy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsprzasnik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych Prząśnik, Brennik 24, 59-243 Ruja, pok. nr 3 lub wystąpić o przesłanie pocztą za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych Prząśnik, Brennik 24, 59-243 Ruja, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nabiału.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału potrzebna do wyżywienia 115 osób, mieszkańców DPS Prząśnik.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Transport dostawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców potrzebnych do wyżywnienia 115 osób, mieszkańców DPS Prząśnik.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Transport dostawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ciasta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciasta na potrzeby 115 osób, mieszkańców DPS Prząśnik.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Transport dostawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa jaj..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj potrzebnych do wyżywnienia 115 osób, mieszkańców DPS Prząśnik.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Transport dostawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ziemniaków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ziemniaków potrzebnych do wyżywnienia 115 osób, mieszkańców DPS Prząśnik..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Transport dostawcy - 20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.