To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Lubin: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU DO TRANSPORTU ŁADUNKÓW-SAMOCHODU SKRZYNIOWEGO Z PODWÓJNĄ KABINĄ
Numer ogłoszenia: 251809 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237989 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, faks (076) 7249950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU DO TRANSPORTU ŁADUNKÓW-SAMOCHODU SKRZYNIOWEGO Z PODWÓJNĄ KABINĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV (Wspólny słownik Zamówień)- 34144750-0 - pojazdy do transportu ładunków Przedmiotem Zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ( w rozumieniu: rok produkcji 2009, nie używany, nie obciążonego wcześniej umową sprzedaży, najmu, dzierżawy, leasingu itp.) kompletnego pojazdu do transportu ładunków spełniającego warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami) oraz niżej podane wymagania. 1. Silnik wysokoprężny (diesel) o mocy min. 100 KM, pojemności do 2200 cm3, spełniający wymagania normy EURO 5. 2. Maksymalne zużycie paliwa w cyklu miejskim 10,0 litra /100km przebiegu. 3. Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 Mg. 4. Podwójna kabina, fabrycznie lakierowana w kolorze białym, min 5 miejsc siedzących, cztery drzwi. 5. Rozstaw osi 3300-3510 mm. 6. Skrzynia ładunkowa o wymiarach min: - długość 2000 mm. - szerokość 1900 mm. - wysokość burt 300 mm. 7.Burty skrzyni ładunkowej aluminiowe odchylane z trzech stron. 8. Podłoga skrzyni ładunkowej wyłożona wielowarstwową, antypoślizgową sklejką wodoodporną z uchwytami do mocowania ładunku min 4 szt. 9. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 10. Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach. 11. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera. 12. Tapicerka z tkaniny. 13. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie. 14. Tylna szyba ogrzewana. 15. Układ klimatyzacji kabiny kierowcy. 16. Hamulce tarczowe z systemem ABS i ESP. 17. System zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania. 18. System zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem. 19. Radio z instalacją do min 2 głośników. 20. Zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy. 21. Immobilizer oraz autoalarm. 22. Centralny zamek sterowany pilotem. 23. Napęd na oś przednią, skrzynia biegów manualna 5 biegowa (5 biegów do przodu + bieg wsteczny). 24. Antykorozyjne zabezpieczenie podwozia. 25. Elektroniczna lampa pulsująca na kabinie kierowcy. Wymagane wyposażenie pojazdu: 1. Gaśnica. 2. Lewarek, klucz do kół. 3. Kompletne koło zapasowe. 4.Trójkąt ostrzegawczy. Pozostałe wymagania: a)Miejsce dostawy: miasto Lubin, woj. dolnośląskie, baza Zamawiającego, ul. Rzeźnicza 1, b)Termin zapłaty: Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru potwierdzający zgodność dostawy pojazdu, wyposażenia i dokumentacji z warunkami zawartymi w SIWZ. Protokół zostanie podpisany przez strony po dostarczeniu w pełni sprawnego przedmiotu zamówienia i przeprowadzeniu prób eksploatacyjnych u Zamawiającego, c)W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy: -komplet dokumentacji koniecznej do zarejestrowania pojazdu, -wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, -instrukcję obsługi w języku polskim, -dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych, -kartę lub książkę gwarancyjną. d)W dniu odbioru pojazdu Wykonawca dokona nieodpłatnego przeszkolenia pięciu pracowników MPO Sp. z o.o. w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem. Wymagania dotyczące gwarancji. 1)Min. bezwzględnie wymagany okres gwarancji na cały kompletny przedmiot zamówienia, bez limitu kilometrów: 24 miesiące licząc od dnia dostawy przedmiotu zamówienia, tj. podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 2)W celu wykonania przeglądu lub naprawy awaryjnej, jeżeli punkt serwisowy znajdować się będzie w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego (licząc najkrótszą drogę publiczną możliwą do przejechania) pojazd zostanie dostarczony do punktu serwisowego przez Zamawiającego. W przypadku gdy punkt serwisowy znajdować się będzie w odległości większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, pojazd zostanie odebrany z siedziby Zamawiającego i dostarczony do punktu serwisowego, a po naprawie, przeglądzie dostarczony do siedziby Zamawiającego na wyłączny koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia w czasie od wydania do odebrania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, ponosi Wykonawca. 3)W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad i usterek w przedmiocie zamówienia Zamawiający powiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie uzgodnionym przez strony jednak nie dłuższym niż 3 dni do ich usunięcia na swój koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.50 - Pojazdy do transportu ładunków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 86803.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO SALON ŚWITOŃ-PACZKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUTO SALON ŚWITOŃ-PACZKOWSKI SP. Z O.O.
- Auto Salon Świtoń-Paczkowski H. Świtoń, H.i E. Paczkowscy Spółka Jawna, ul. M. Skłodowskiej - Curie 97 d, 59-301 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 86803.00
- Oferta z najniższą ceną: 86803.00 oferta z najwyższą ceną: 86803.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej publicznej w m. Lisiec (dz. nr 108).
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską.
więcej: przetargi w Lubinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.