eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KunówURZĄDZENIE PLACU ZABAW W KUNOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Kunów: URZĄDZENIE PLACU ZABAW W KUNOWIE
Numer ogłoszenia: 251822 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie , ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, faks 041 2611356, 2613174, 2611358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl , http.//bip.kunow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: URZĄDZENIE PLACU ZABAW W KUNOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie: część I - roboty ogólnobudowlane (roboty ziemne, budowa chodnika z kostki, budowa parkingów, urządzenie zieleni) oraz część II - dostawę i montaż wyposażenia stałego placu zabaw. Część I - roboty ogólnobudowlane obejmują: Roboty ziemne obejmują roboty pomiarowe powierzchni 0,55 ha, przygotowanie terenu poprzez wycinanie drzew i krzewów oraz plantowanie terenu. Przez teren rekreacyjno - sportowy projektuje się chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,5m na podsypce piaskowej obramowany obrzeżem betonowym (8x25x100) na ławie bet. 140mb. Powierzchnia projektowanego chodnika 350m2. Projektuje się wykonanie parkingu 10-cio stanowiskowego o wym. 10m x 40m wraz z rozjazdem - nawierzchnia z kostki betonowej gr.8cm, podsypka cementowo-piaskowa gr.5cm, podbudowa z kruszywa kamiennego gr. 20cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm, pow. parkingu 440m2 oraz rozjazdu 60m + opornik betonowy (l 5x30x100) na ławie bet. -dł.132mb. Urządzenie zieleni będzie polegało na obsianiu całego terenu trawą oraz na nasadzeniu zieleni wysokiej, niskiej i żywopłotu. Część II - Dostawa i montaż wyposażenia stałego placu zabaw będzie obejmowała: Ławka z rur stała z oparciem o wym. l,80m x 0,50m x 0,75m wys. siedziska 0,45m (8szt), ławka na kątownikach stała o wym. l,80m x 0,40m x 0,45m (4szt), altanka o wym. 2,15m x 2,00m x 2,50m, tablica informacyjna - regulamin o wym. 0,50m x 2,50m, karuzela tarczowa o wym. fi 150, huśtawka (Konik) o wym. l,15m x 0,3m (2szt.), sześciokąt wielofunkcyjny fi 3,1m, zestaw (nr 7) : wieża z dachem, zjeżdżalnia głęboka, przeplotnia ze słupkiem, drabinka krzyżakowa, trap ruchomy, ścianka gimnastyczna, drabinka pozioma - o wym, 8,14m x 7,32m, szałas o wym. 2,5m x l,7m x 2,0m, huśtawka ważka o wym. 3,00m x 0,45m x 0,85m (2 szt.), zestaw zestaw (nr przedszkolak 1) : wieża z dachem, podest, trap-drabinka krótka, wieża mała, zjeżdżalnia - o wym. 5,30m x l,36m, huśtawka podwójna o wym. 4,00m x 2,25m x 2,5m, piaskownica z bali o wym. 3,12m x 3,12m, kosz potrójny, stół pingpongowy stały o wym. l,52m x 2,74m, ogrodzenie (płotek pionowy) dl. 120m - 60 przęseł o wym. dl. 2,0m wys. l,0m + furtka o wym. l,0m x l,0m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 37.53.52.00-9, 45.21.21.40-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 8.000,00 zł /słownie: osiem tysięcy zł/ za całość zamówienia bądź 4.000,00 zł / słownie: cztery tysiące zł/ w przypadku składania oferty na część I lub część II, w terminie do dnia przetargu tj. 31.08.2010r - do godz. 10.00 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w kasie Zamawiającego ( pok. 207 ) musi się znaleźć jedna z n/w form wniesienia wadium lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu środki winny być na koncie Zamawiającego Wadium może być wnoszone w: pieniądzu przelewu bankowego na konto Nr 54 8507 0004 2001 0016 3864 0065 w BS Ostrowiec. poręczeniach oraz gwarancjach bankowych (mających ważność 30 dni od daty składania oferty), gwarancjach ubezpieczeniowych, Oferent zobowiązany jest: złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kasie Urzędu, natomiast do oferty dołączyć kopię złożonego dokumentu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia lub wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował w/w wiedzą i doświadczeniem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, przepisy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawców stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . Każdy z warunków określonych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp i w pkt. 8.1 ppkt. 1-4 niniejszego rozdziału, winien spełniać co najmniej jeden z tych podwykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp (pkt. 8.2) powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Do oferty musi być załączony w oryginale dokument pełnomocnictwa. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia jaką powierzy podwykonawcom. 2) Dokument pełnomocnictwa musi zawierać w szczególności wskazanie: postępowanie o zamówienie publiczne którego dotyczy Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowana. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunow.pl , http.//bip.kunow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Kunów ul. Warszawska 45 b 27-415 Kunów pok. 213- Referat Gospodarki Przestrzennej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Kunów ul. Warszawska 45 b 27-415 Kunów pok. 210 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie realizowany w ramach działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I - roboty ogólnobudowlane (roboty ziemne, budowa chodnika z kostki, budowa parkingów, urządzenie zieleni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - roboty ogólnobudowlane obejmują: Roboty ziemne obejmują roboty pomiarowe powierzchni 0,55 ha, przygotowanie terenu poprzez wycinanie drzew i krzewów oraz plantowanie terenu. Przez teren rekreacyjno - sportowy projektuje się chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,5m na podsypce piaskowej obramowany obrzeżem betonowym (8x25x100) na ławie bet. 140mb. Powierzchnia projektowanego chodnika 350m2. Projektuje się wykonanie parkingu 10-cio stanowiskowego o wym. 10m x 40m wraz z rozjazdem - nawierzchnia z kostki betonowej gr.8cm, podsypka cementowo-piaskowa gr.5cm, podbudowa z kruszywa kamiennego gr. 20cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm, pow. parkingu 440m2 oraz rozjazdu 60m + opornik betonowy (l 5x30x100) na ławie bet. -dł.132mb. Urządzenie zieleni będzie polegało na obsianiu całego terenu trawą oraz na nasadzeniu zieleni wysokiej, niskiej i żywopłotu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - dostawa i montaż wyposażenia stałego placu zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Dostawa i montaż wyposażenia stałego placu zabaw będzie obejmowała: Ławka z rur stała z oparciem o wym. l,80m x 0,50m x 0,75m wys. siedziska 0,45m (8szt), ławka na kątownikach stała o wym. l,80m x 0,40m x 0,45m (4szt), altanka o wym. 2,15m x 2,00m x 2,50m, tablica informacyjna - regulamin o wym. 0,50m x 2,50m, karuzela tarczowa o wym. fi 150, huśtawka (Konik) o wym. l,15m x 0,3m (2szt.), sześciokąt wielofunkcyjny fi 3,1m, zestaw /nr 7/ : wieża z dachem, zjeżdżalnia głęboka, przeplotnia ze słupkiem, drabinka krzyżakowa, trap ruchomy, ścianka gimnastyczna, drabinka pozioma - o wym, 8,14m x 7,32m, szałas o wym. 2,5m x l,7m x 2,0m, huśtawka ważka o wym. 3,00m x 0,45m x 0,85m (2 szt.), zestaw zestaw /nr przedszkolak 1 / : wieża z dachem, podest, trap-drabinka krótka, wieża mała, zjeżdżalnia - o wym. 5,30m x l,36m, huśtawka podwójna o wym. 4,00m x 2,25m x 2,5m, piaskownica z bali o wym. 3,12m x 3,12m, kosz potrójny, stół pingpongowy stały o wym. l,52m x 2,74m, ogrodzenie (płotek pionowy) dl. 120m - 60 przęseł o wym. dl. 2,0m wys. l,0m + furtka o wym. l,0m x l,0m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.