To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Poznań: Wymiana dźwigu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Chemicum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu (etap I) wraz z jej 5 letnią konserwacją (etap II)
Numer ogłoszenia: 251834 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185690 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Chemicum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu (etap I) wraz z jej 5 letnią konserwacją (etap II).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Chemicum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu (etap I) wraz z jej 5 letnią konserwacją (etap II). Przedmiot zamówienia został opisany w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ) - Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w dwóch etapach: Etap I - wymiana windy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wszystkimi uzgodnieniami w budynku Collegium Chemicum Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 6 w Poznaniu, Etap II - 5 letnia konserwacja dźwigu. - Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. - Wykonawca udzieli co najmniej: 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty Czas gwarancji w miesiącach na wykonane roboty stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 60 miesięcy gwarancji na zamontowane urządzenia. - Do odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą, protokoły pomiarów i badań oraz atesty i certyfikaty. - Do Wykonawcy należy zgłoszenie i przeprowadzenie odbioru w UDT. - Wykonawca poniesie koszty energii elektrycznej i wody, których wysokość zostanie ustalona w protokole przekazania placu budowy. - Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi windy. - Na Wykonawcy ciąży obowiązek zgłoszenia podwykonawców, zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. - Wykonawca będzie prowadzić prace w obiekcie czynnym - należy zapewnić w trakcie prowadzenia prac możliwość korzystania z klatki schodowej. - Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. - Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarach robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. - Przez wszystkie wymienione w projekcie z nazwy urządzenia i materiały rozumie się elementy o parametrach nie gorszych niż określone w projekcie i specyfikacji technicznej. - Wykonawca ustanowi kierownika budowy. - W zakresie obsługi eksploatacyjnej Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapewnienia serwisu do wykonywania należytej konserwacji oraz służb ratowniczych-uwalnianie osób z kabiny dźwigu, przeszkolić osoby wyznaczone z ramienia UAM (w zakresie uwalniania, na wyposażeniu klucz do odryglowania drzwi szybowych), 2) Zapewnienia całodobowego serwisu pogotowia dźwigowego w przypadku uwięzienia ludzi w kabinie dźwigu - REAKCJA BEZZWŁOCZNA, 3) Zapewnienia całodobowego serwisu do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia przez UAM do serwisu, 4) Rejestracji i archiwizacji wszelkich zdarzeń i zgłoszeń niesprawności windy, 5) Prowadzenia zeszytu konserwacji, awarii, konserwacja nie rzadziej niż 30 dni, 6) Oznaczyć danymi serwisu z numerami telefonu alarmowego w kabinie dźwigu, portiernia, kierownik Budynku, 7) Zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia konserwacji - patrz załącznik, 8) Zapewnienia pełnego dostępu do części, 9) Dokonywania stałej, comiesięcznej konserwacji wykonywanej przez osoby posiadające uprawnienia wymaganej kategorii, nadane przez UDT - potwierdzona wpisem przez konserwatora, 10) Termin wykonania przeglądów konserwacyjnych określa zał. Do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. (Dz. U. Nr. 193, poz. 1890 z 2003 r.), 11) Przeprowadzania przeglądu i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta oraz przepisami UDT, 12) Kontroli alarmowej linii telefonicznej kabina dźwigu a portiernia budynku raz w miesiącu, 13) Utrzymania porządku w maszynowni dźwigu, 14) Utrzymania dźwigu w ciągłym ruchu w okresie między naprawami głównymi z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjno-naprawczych, 15) Po upływie 24 godzin postoju windy do momentu włączenia ponownego windy do ruchu obniżenie kosztu konserwacji, 16) Całodobowego nadzoru pracy urządzenia w dni powszednie i święta, 17) Informowania Kierownika budynku lub Inspektora UAM o zaistniałych zdarzeniach powstałych na dźwigu, 18) Dostarczenia instrukcji użytkownika, instrukcji obsługi powiadamiania służb pogotowia dźwigowego, połączenia pomiędzy kabiną windy a portiernią, 19) Reprezentowania oraz udział w corocznym badaniu rewizyjnym dźwigu z udziałem UDT, 20) W zawartym okresie Umowy wykonywania corocznego badania instalacji elektrycznej zgodnie z przepisami UDT. Badanie należy potwierdzić protokołem. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Etap I - 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, Etap II - przez okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
- LIFT PROJEKT Inżynieria Dźwigowa, Kalinowo 86, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 279210,00
Oferta z najniższą ceną: 279210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 319000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.