Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Częstochowa: DOSTAWA OSPRZĘTU I AKCESORIÓW DO APARATURY MEDYCZNEJ STOSOWANEJ PODCZAS TERAPII WCZEŚNIAKÓW, NOWORODKÓW I DZIECI.
Numer ogłoszenia: 251842 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OSPRZĘTU I AKCESORIÓW DO APARATURY MEDYCZNEJ STOSOWANEJ PODCZAS TERAPII WCZEŚNIAKÓW, NOWORODKÓW I DZIECI..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa OSPRZĘTU I AKCESORIÓW DO APARATURY MEDYCZNEJ STOSOWANEJ PODCZAS TERAPII WCZEŚNIAKÓW, NOWORODKÓW I DZIECI. 2.Zamówienie zostało podzielone na 7 części: Część 1 - Czujnik do monitorowania saturacji typ Infiniti Delta, Część 2 - Materiały do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, Część 3 - Mocowania do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, Część 4 - Zestaw do aparatu InfantFlow SiPAP system LP i filtr bakteryjny, Część 5 - Akcesoria do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A, Część 6 - Filtry do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A, Część 7 - Akcesoria do nCPAP, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Zamawiający wymaga, by oferowany przedmiot zamówienia: a) odpowiadał opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, b) był fabrycznie nowy, kompletny o wysokim standardzie pod względem jakości, wolny od wad, dopuszczony do stosowania w Publicznych Zakładach Opieki Zdrowotnej, c) był wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015, poz. 876) spełniał wymagania zasadnicze oraz był wprowadzony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami tej ustawy, posiadał aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zgodnie z tą ustawą, W przypadku podpisania umowy, kserokopie stosownych dokumentów wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015, poz. 876), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, Wykonawca winien przedłożyć Kierownikowi Apteki na każde jego żądanie, przez czas trwania umowy. 2) W celu potwierdzenia wymagań opisanych w ust. 6 pkt. 1) Wykonawca winien załączyć do oferty: Oświadczenie Wykonawcy według Załącznika Nr 6 do SIWZ (oryginał). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej. 3)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a)opisu przedmiotu zamówienia np.: karty katalogowe, materiały informacyjne, foldery, prospekty, ulotki, opisy dotyczące oferowanego asortymentu jednoznacznie potwierdzające parametry i wymagania określone w załączniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający prosi o zaznaczenie w opisie przedmiotu zamówienia której pozycji z formularza asortymentowo-cenowego opis dotyczy. b) próbki przedmiotu zamówienia, w ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym; gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi nazwę, nr części i pozycji, której dotyczą. Złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego (nie spełniającej któregokolwiek z parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia) spowoduje odrzucenie oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy: a) Formularz oferty, stanowiący, Załącznik Nr 1 do SIWZ, b)Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 SIWZ. (Wykonawca składa te załączniki na które składana jest oferta). 2)Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 10:15, miejsce: ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czujnik do monitorowania saturacji typ INFINITI DELTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik do monitorowania saturacji typ INFINITI DELTA, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia: 52.000,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały do aparatu InfantFlow SiPAP system LP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia: 57.988,20 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mocowania do aparatu InfantFlow SiPAP system LP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mocowania do aparatu InfantFlow SiPAP system LP, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia: 11.450,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw do aparatu InfantFlow SiPAP system LP i filtr bakteryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do aparatu InfantFlow SiPAP system LP i filtr bakteryjny, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia: 101.906,50 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi: 20.800,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Filtry do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do respiratora typu oscylacyjnego Sensor Medicus 3100A, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia: 7.150,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria do nCPAP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do nCPAP, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia: 8.825,00 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Wymiana kotłów gazowych C.O. i C.W.U.z zamkniętą komorą spalania na kotły kondensacyjne o mocy 24kW w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność ZGM TBS w Częstochowie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni ulicy Limanowskiej od nr 1 do ulicy Ostrowskiej - IL
- "Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego - 4 części"
- Wzmocnienie parametrów technicznych ulicy Skalnej w Częstochowie poprzez ułożenie nawierzchni z destruktu asfaltowego -BO
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnie zabudowanego ambulansu typu C na potrzeby SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyrobu medycznego - instalacji gazów medycznych
- Dostawa systemów do procedur hemodynamicznych
- "Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego i niemedycznego do poszczególnych lokalizacji MCM "Górna" w Łodzi".
- Dostawa i montaż sprzętu medycznego dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A. w 9 zadaniach.
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
- Dostawa myjni i sterylizatora dla Szpitala Specjalistycznego w Brzozowie Podkarpackiego Ośrodka Onkologicznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.