Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-23
Białystok: Odzież robocza.
Numer ogłoszenia: 251851 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, 7488531, faks 085 7488593, 7488502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odzież robocza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży roboczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wraz z numerem PKD (Polskiej Klasyfikacji Działalności), wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 p.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 p.z.p..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, budynek Administracji, Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 24 i 29..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 11:00, miejsce: j.w. budynek Administracji, Sekretariat pok. nr 17..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Garsonka damska, sukienka damska, ubranie damskie, ubranie męskie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. walory estetyczne i użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka ocieplana typu monterska, kurtka ocieplana, czapka drelichowa, ubrania drelichowe, koszula flanelowa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy obiektu BPN-T
- Usługa odbioru i unieszkodliwienia popiołu z obozowisk ZZ PODLASIE w podziale na trzy części
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego na okres 6 miesięcy
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup odzieży i obuwia ochronnego
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Brzózka w roku 2025
- Dostawy tóg prokuratorskich wraz z torbami na potrzeby Prokuratury Krajowej.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika na potrzeby Nadleśnictwa Krotoszyn w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w 2025 roku
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.