eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmUSŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Chełm: USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012
Numer ogłoszenia: 251865 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie , pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627588, faks 082 5627587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmski.iap.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych o łącznej długości 660,90 km na terenie powiatu chełmskiego w sezonie zimowym 2011/2012 polegających na odśnieżaniu dróg powiatowych i zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu własnego sprzętu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z: 1.Praca pługa ciężkiego-1 000,00 h 2.Praca pługa średniego wraz z piaskarką-670,00 h 3.Praca ciągnika z pługiem- 545,00 h 4.Praca ładowarki o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3-350,00 h 5.Równiarka-500,00 h Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i w tym celu dokonuje podziału zamówienia na 4 części. CZĘŚĆ I ZADANIA: Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI I ZADANIA jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych o nawierzchni twardej na odcinkach o długości 110,90km na terenie niżej wymienionych gmin oraz o nawierzchni gruntowej w ilości 4,50 km. 1.Rejowiec Fabryczny Miasto-12,10 km 2.Rejowiec Fabryczny-32,30 km 3.Rejowiec-46,40 km 4.Chełm-15,00 km 5.Siedliszcze-5,10 km 6.RAZEM:110,90 km Łączna długość dróg objętych częścią I zadania to 115,40 km. Zakres przedmiotu CZĘŚĆI I zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z: 1.Praca pługa ciężkiego-120,00 h 2.Praca pługa średniego wraz z piaskarką-120,00 h 3.Praca ciągnika z pługiem- 60,00 h 4.Praca ładowarki o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3-60,00 h 5.Równiarka-90,00 h CZĘŚĆ II ZADANIA: Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI II ZADANIA jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych o nawierzchni twardej na odcinkach o długości 151,50 km na terenie niżej wymienionych gmin oraz o nawierzchni gruntowej w ilości 14,00 km. 1.Siedliszcze-42,20 km 2.Wierzbica- 43,00 km 3.Sawin -52,30 km 4.Chełm-9,50 km 5.RAZEM:151,50 km Łączna długość dróg objętych częścią II zadania to 165,50 km. Zakres przedmiotu CZĘŚĆI II zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z: 1.Praca pługa ciężkiego-250,00 h 2.Praca pługa średniego wraz z piaskarką-160,00 h 3.Praca ciągnika z pługiem-240,00 h 4.Praca ładowarki o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3-85,00 h 5.Równiarka-120,00 h CZĘŚĆ III ZADANIA: Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI III ZADANIA jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych o nawierzchni twardej na odcinkach o długości 165,50 km na terenie niżej wymienionych gmin oraz o nawierzchni gruntowej w ilości 13,50 km. 1.Sawin- 5,10 km 2.Ruda Huta-46,30 km 3.Chełm-18,50 km 4.Dorohusk-40,10 km 5.Kamień - 24,50 km 6.Żmudź -19,40 km 7.Białopole-5,30 km 8.Dubienka-6,30 km 9.RAZEM:165,50 km Łączna długość dróg objętych częścią III zadania to 179,00 km. Zakres przedmiotu CZĘŚĆI III zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z 1.Praca pługa ciężkiego- 280,00 h 2.Praca pługa średniego wraz z piaskarką-180,00 h 3.Praca ciągnika z pługiem- 210,00 h 4.Praca ładowarki o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3- 90,00 h 5.Równiarka- 130,00 h CZĘŚĆ IV ZADANIA: Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI IV ZADANIA jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych o nawierzchni twardej na odcinkach o długości 198,50 km na terenie niżej wymienionych gmin oraz o nawierzchni gruntowej w ilości 2,50 km. 1.Chełm -22,90 km 2.Kamień -12,30 km 3.Leśniowice-56,20 km 4.Wojsławice-41,70 km 5.Białopole-26,80 km 6.Dubienka-10,20 km 7.Żmudź - 28,40 km 8.RAZEM:198,50 km Łączna długość dróg objętych częścią IV zadania to 201,00 km. Zakres przedmiotu CZĘŚĆI IV zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z: 1.Praca pługa ciężkiego- 350,00 h 2.Praca pługa średniego wraz z piaskarką- 210,00 h 3.Praca ciągnika z pługiem-35,00 h 4.Praca ładowarki o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3- 115,00 h 5.Równiarka-160,00 h Wykaz dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ Lokalizacja miejsc niebezpiecznych stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ Zamawiający zapewnia materiały służące do zapewnienia przejezdności dróg, tj. piasek i sól na terenie bazy materiałowo- sprzętowej w Sielcu koło Chełma. Wykonawca ma obowiązek na terenie każdej z części przedmiotu zamówienia zapewnić plac, na którym będzie przechowywał materiały (piasek i sól) pobrane od Zamawiającego oraz sprzęt, który będzie użyty przy zimowym utrzymaniu dróg. Wszystkie nośniki pługów przewidziane pod sprzęt do odśnieżania i usuwania śliskości zostaną wyposażone w zintegrowane urządzenia z oprogramowaniem do monitorowania pojazdów umożliwiające monitoring pracy sprzętu zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych. Urządzenia zostaną zakupione i zamontowane przez Zamawiającego, co potwierdzi protokół z przeprowadzonego montażu podpisany przez strony. Po zakończeniu trwania umowy Zamawiający zdemontuje przedmiotowe urządzenia, co potwierdzi protokół przeprowadzonego demontażu, podpisany przez strony . Wykonawca odpowiedzialny jest za zamontowane urządzenia i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przy demontażu , a nie poinformowania wcześniej o tym fakcie Zamawiającego, pokrywa koszt naprawy bądź zakupu nowego urządzenia. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru zimowego utrzymania dróg powiatowych zamieszczone są w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) zimowego utrzymania dróg powiatowych stanowiącej Załącznik Nr 3 do SIWZ Standardy odśnieżania stanowią Załącznik Nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami: CZĘŚĆ I ZADANIA: 1.pług ciężki - min. 1 szt. 2.pług średni wraz z piaskarką- min. 1 szt. 3.ciągnik z pługiem- min. 1 szt. 4.ładowarka o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3- min.1 szt. 5.równiarka- min.1 szt. CZĘŚĆ II ZADANIA: 1.pług ciężki - min. 1 szt. 2.pług średni wraz z piaskarką- min.1 szt. 3. ciągnik z pługiem- min. 1 szt. 4. ładowarka o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3- min.1 szt. 5.równiarka- min. 1 szt. CZĘŚĆ III ZADANIA: 1.pług ciężki- min. 2 szt. 2.pług średni wraz z piaskarką- min.1 szt. 3.ciągnik z pługiem- min. 1 szt. 4.ładowarka o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3- min.1 szt. 5.równiarka- min.1 szt. CZĘŚĆ IV ZADANIA: 1.pług ciężki -min. 2 szt. 2.pług średni wraz z piaskarką- min. 1 szt. 3.ciągnik z pługiem - min.1 szt. 4.ładowarka o pojemności łyżki powyżej 2,0 m3- min.1 szt. 5.równiarka- min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: CZĘŚĆ I ZADANIA:5 osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje umożliwiające pracę przy poszczególnym sprzęcie, który będzie użyty do wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. CZĘŚĆ II ZADANIA:5 osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje umożliwiające pracę przy poszczególnym sprzęcie, który będzie użyty do wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. CZĘŚĆ III ZADANIA:6 osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje umożliwiające pracę przy poszczególnym sprzęcie, który będzie użyty do wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. CZĘŚĆ IV ZADANIA:6 osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje umożliwiające pracę przy poszczególnym sprzęcie, który będzie użyty do wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: zmiana osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca zwróci się pisemnie do Zamawiającego z prośbą o zmianę osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, załącza również wymagane w pkt 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dró Powiatowych w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 87.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.