Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-04
Kraków: Postępowanie o zamówienie publiczne na świadczenie usług transportowych
dla potrzeb Izby Celnej oraz podległych jednostek organizacyjnych
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego,wartość poniżej 135.000,00 euro.
Numer ogłoszenia: 25186 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Krakowie , Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6290200, faks 012 4216757.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krakow.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne na świadczenie usług transportowych dla potrzeb Izby Celnej oraz podległych jednostek organizacyjnych prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego,wartość poniżej 135.000,00 euro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług demontażu automatów do gier hazardowych wraz z zatrzymanymi urządzeniami w trakcie kontroli, reklam, banerów/banerów świetlnych oraz załadunku, wyładunku i transportowania zatrzymanych rzeczy na rzecz Izby Celnej w Krakowie oraz podległych jednostek organizacyjnych. 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 zadania:.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odstępuje od żądania wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia, że Wykonawca posiada samochód/samochody przystosowane do transportu przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, że wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnione są na podstawie umowy o pracę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas dojazdu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)zmian terminów realizacji zamówienia wynikających z działania siły wyższej; b)zmian związanych ze zmianami przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, c)zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej - dopuszczalna jest poprawa w zakresie omyłki
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krakow.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Krakowie al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków I piętro pokój 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 08:00, miejsce: Izba Celna w Krakowie al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków Dziennik Podawczy lub przesłać na podany adres korespondencyjny..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa polegająca na demontażu automatów i innych urządzeń wmontowanych/przymocowanych do ścian i podłóg budynków, także reklam, banerów/banerów świetlnych w budynku oraz na zewnątrz lokalu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na demontażu automatów i innych urządzeń wmontowanych/przymocowanych do ścian i podłóg budynków, także reklam, banerów/banerów świetlnych w budynku oraz na zewnątrz lokalu. Następnie załadunku automatów wraz z urządzeniami zatrzymanymi w trakcie kontroli w miejscu zajęcia, transporcie automatów wraz z urządzeniami/reklam, banerów z miejsca zajęcia do magazynu depozytowego, rozładunek w magazynie depozytowym, na obszarze miasta Nowy Sącz, powiatów: gorlickim, limanowskim, nowosądeckim oraz gmin: Czorsztyn, Krościenko, Łapsze Niżne, Ochotnica Dolna i Szczawnica z powiatu nowotarskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sługa polegająca na demontażu automatów i innych urządzeń wmontowanych/przymocowanych do ścian i podłóg budynków, także reklam, banerów/banerów świetlnych w budynku oraz na zewnątrz lokalu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na demontażu automatów i innych urządzeń wmontowanych/przymocowanych do ścian i podłóg budynków, także reklam, banerów/banerów świetlnych w budynku oraz na zewnątrz lokalu. Następnie załadunku automatów wraz z urządzeniami zatrzymanymi w trakcie kontroli w miejscu zajęcia, transporcie automatów wraz z urządzeniami/reklam, banerów z miejsca zajęcia do magazynu depozytowego, rozładunek w magazynie depozytowym, na obszarze miasta Tarnowa oraz powiatów: bocheński, brzeski, dąbrowski i tarnowski..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa polegająca na demontażu automatów i innych urządzeń wmontowanych/przymocowanych do ścian i podłóg budynków, także reklam, banerów/banerów świetlnych w budynku oraz na zewnątrz lokalu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na demontażu automatów i innych urządzeń wmontowanych/przymocowanych do ścian i podłóg budynków, także reklam, banerów/banerów świetlnych w budynku oraz na zewnątrz lokalu. Następnie załadunku automatów wraz z urządzeniami zatrzymanymi w trakcie kontroli w miejscu zajęcia, transporcie automatów wraz z urządzeniami/reklam, banerów z miejsca zajęcia do magazynu depozytowego, rozładunek w magazynie depozytowym, na obszarze miasta Krakowa oraz powiatów: krakowski, wielicki, chrzanowski, miechowski, myślenicki, olkuski, oświęcimski, proszowicki, suski, wadowicki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa polegająca na demontażu automatów i innych urządzeń wmontowanych/przymocowanych do ścian i podłóg budynków, także reklam, banerów/banerów świetlnych w budynku oraz na zewnątrz lokalu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na demontażu automatów i innych urządzeń wmontowanych/przymocowanych do ścian i podłóg budynków, także reklam, banerów/banerów świetlnych w budynku oraz na zewnątrz lokalu. Następnie załadunku automatów wraz z urządzeniami zatrzymanymi w trakcie kontroli w miejscu zajęcia, transporcie automatów wraz z urządzeniami/reklam, banerów z miejsca zajęcia do magazynu depozytowego, rozładunek w magazynie depozytowym, na obszarze miasta Nowy Targ oraz powiatów: tatrzański, suski, nowotarski z wyłączeniem gmin: Czorsztyn, Krościenko, Łapsze Niżne, Ochotnica Dolna, Szczawnica..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dojazdu - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie styczeń - czerwiec w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Chrząstowice w 2025 r.
- Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Radoszyce w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.