Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Nowa Sól: Sprzątanie budynku, pomieszczeń biurowych i parkingów Urzędu Skarbowego w Nowej Soli.
Numer ogłoszenia: 251887 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Staszica 1, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4560302, fax. 068 4560301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynku, pomieszczeń biurowych i parkingów Urzędu Skarbowego w Nowej Soli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania budynku (ciągi komunikacyjne, pomieszczenia sanitarne, gopodarczo-techniczne, dźwigi osobowe), pomieszczeń biurowych, parkingów oraz czyszczenie okien. Budynek 11-to kondygnacyjny o powierzchni użytkowej 2565 m2 i kubaturze 11145 m3, powierzchnia parkingów zewnętrznych 977 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ubiegajacy się o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą wykazać, że: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655) i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług sprzątania. Sposób dokonania oceny spełnienia ww. warunków polega na sprawdzeniu czy wykonawca złożył wraz z ofertą wymagane dokumenty i oświadczenia i czy zostały one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług sprzątania, - Wykaz wykonanych i wykonywanych usług w zakresie sprzątania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Załącznik Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z projektem umowy i akceptacji jej postanowień (na załączonym druku Formularz ofertowy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Wartość brutto środków czystości za 1 m-c zużytych do wykonania usługi - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.nowasol.pl lub www.bip.usnowasol.mf.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy, 67-100 Nowa Sól, ul. Staszica 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Nowej Soli, ul. Staszica 1, 67-100 Nowa Sól, Sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.11.2008.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Nowa Sól - Miasto.
- Dostawa wraz z montażem 2 łóżek porodowych na potrzeby WS SP ZOZ
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1035F w miejscowości Rejów". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz środków budżetu Powiatu Nowosolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (smoczki, układy oddechowe, cewniki pępkowe, mankiety udowe, myjka, czujniki, zestaw do drenażu... ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa żywienia dojelitowego i pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w Zespole Zamiejscowym Agencji w Krakowie przy ul. Plac na Groblach 5
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR NADLEŚNICTWA TORUŃ W ROKU 2025
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach użytkowanych przez MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.