Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Legnica: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 251888 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 7238213, faks 76 7238206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji części wspólnych czynnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Legnicy przy ul. Henryka Pobożnego 1, Bolesława Chrobrego 8 i Bolesława Chrobrego 9, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych. Szczegóły techniczne wykonania i odbioru poszczególnych robót określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres robót określa dokumentacja projektowa . Budynki znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej. Uwaga: Wszystkie roboty na budynkach będą prowadzone na czynnych obiektach. Utrudnienie wynikające z powyższego powinny być zawarte w cenach jednostkowych. Zakres renowacji części wspólnych czynnych budynków mieszkalnych: 1) dachy: a) częściowa wymiana ceramicznego i papowego pokrycia dachowego, b) wzmocnienie lub wymiana elementów konstrukcyjnych i łacenia, c) przemurowanie, przetarcie, wymiana, uzupełnienie tynków oraz malowanie i przemurowanie kominów, d) uzupełnienie lub wymiana ław i stopni kominiarskich, e) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, f) montaż uchwytów antenowych g) wymiana lub remont podłóg strychowych, drewnianych schodów wejściowych na strych, drewnianych poręczy, wszystkie budynki 2) elewacje: a) frontowa: wymiana, naprawa-uzupełnienie tynków z zachowaniem pierwotnego wystroju i malowanie farbami krzemianowo - silikonowymi; niektóre detale wystające poza lico ściany - podokienniki, gzymsy i nadasznice należy osłonić obróbkami z blachy tytanowo - cynkowej, wymiana i montaż podokienników z blachy cynkowo - tytanowej, wszystkie budynki, b) od podwórza: docieplenie elewacji od podwórka; wykonanie metodą lekko-mokrą poprzez zastosowanie płyt styropianowych gr 12 cm, tkaniny szklanej na kleju oraz wyprawy tynkarskiej, wymiana i montaż podokienników z blachy cynkowo - tytanowej, wszystkie budynki, c) ściany szczytowe: docieplenie elewacji ścian szczytowych; wykonanie metodą lekko-mokrą poprzez zastosowanie płyt styropianowych gr 12 cm, tkaniny szklanej na kleju oraz wyprawy tynkarskiej, wymiana i montaż podokienników z blachy cynkowo - tytanowej, w budynkach przy ul. Henryka Pobożnego 1 i Bolesława Chrobrego 9. 3) balkony: wymiana uszkodzonych elementów drewnianych i ceramicznych, impregnacja elementów drewnianych, zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych, wykonanie posadzek, obróbek blacharskich, malowanie elementów metalowych wg kolorystyki określonej w projekcie, wszystkie budynki, 4) stolarka okienna i drzwiowa: a) demontaż i osadzenie stolarki okiennej z zachowaniem gabarytów i podziałów wraz z parapetami wewnętrznymi; wzmocnienie lub wymiana nadproża drzwiowego; nowe okna w kolorze białym, z profili PCV, z szybami zespolonymi o współczynniku przenikania ciepła U=1,1W/m2 x K; drzwi i bramy wejściowe do budynku należy dokładnie oczyścić ze starych powłok na powierzchniach drewnianych i metalowych i po ewentualnym uzupełnieniu ubytków zabezpieczyć i pomalować wg rysunku kolorystyki; oszklić lub wymienić szyby; brakujące elementy odtworzyć;. drzwi i bramy wejściowe od podwórka należy wymienić lub poddać kompleksowej renowacji w uzgodnieniu z zamawiającym, wymiana wewnętrznych podokienników. b) renowacja lub wymiana drewnianych drzwi wraz z ościeżnicą do WC na klatce schodowej; renowacja - dokładnie oczyścić drzwi ze starych powłok na powierzchniach drewnianych i metalowych i po ewentualnym uzupełnieniu ubytków zabezpieczyć i pomalować wg rysunku kolorystyki. Brakujące elementy odtworzyć; wymiana - wymiana ościeżnicy i skrzydła drzwiowego, wymiana lub wzmocnienie nadproża drzwiowego, uzupełnienie tynków na ościeżach; pomalować wg rys. kolorystyki; transport z budynku zdemontowanych elementów, transport na wysypisko komunalne wraz z kosztami składowania; komplet kluczy do drzwi dla każdego lokatora. c) wymiana drzwi piwnicznych; demontaż starej ościeżnicy lub zawiasów skrzydła drzwiowego, wymiana lub wzmocnienie nadproża drzwiowego; transport z budynku zdemontowanych elementów, transport na wysypisko komunalne wraz z kosztami składowania; montaż nowej ościeżnicy lub zawiasów w ścianie z cegły na zaprawie cementowo- wapienne; montaż skrzydła drzwiowego z desek, drzwi pełne z otworami nawiewnymi w dolnej części; drzwi impregnowane; montaż zasuwy wraz z kłódką oraz kompletem kluczy dla lokatorów, wszystkie budynki, według załącznika - zestawienie stolarki okiennej. Uwaga: Przed wymianą stolarki należy sprawdzić i zweryfikować jej wymiary. 5) instalacja wentylacji grawitacyjnej: dobudowa przewodów wentylacyjnych, wszystkie budynki 6) instalacja wodno-kanalizacyjna: wymiana w częściach wspólnych budynków poziomów i pionów. Instalację wody wykonać z rur polipropylenowych izolowanych otulinami z pianki poliuretanowej; za wodomierzem zamontować zawór antyskażeniowy; przejścia przez przegrody budowlane (stropy, ściany) wykonać w rurach osłonowych; instalacja kanalizacyjna z rur kielichowych PVC; projektowane instalacje wykonać w miejscu istniejących, wszystkie budynki 7) remont WIZ i obwodów administracyjnych oraz wykonanie instalacji anten telewizyjnych: remont WIZ i obwodów administracyjnych wykonać zgodnie z projektem; wykonanie instalacji anten telewizyjnych wykonać wg wskazań inspektora nadzoru robót budowlanych; montaż anten telewizyjnych - wszystkie budynki; remont WIZ i obwodów administracyjnych - Bolesława Chrobrego 8 i 9. 8) klatki schodowe: a) naprawa i uzupełnienie tynków, wyrównanie powierzchni ścian i stropów, naprawa, wymiana lub uzupełnienie stolarki drzwiowej, remont pomieszczeń w-c na klatce schodowej wraz z wykonaniem wentylacji grawitacyjnej zbiorczej przez stropy i dach, zakończone wywiewką, naprawa lub wymiana biegów, podestów, poręczy schodowych, malowanie, oprzewodowanie instalacji domofonów, wzmocnienie otworów drzwiowych i okiennych; wymiana uszkodzonych cegieł w ścianach, przemurowanie pęknięć ścian, wymiana, wzmocnienie drewnianych belek stropowych; czyszczenie istniejącego oprzewodowania oraz rur gazowych; malowanie rur gazowych, elementów drewnianych; obudowa płytami kartonowo- gipsowymi rur kanalizacyjnych, wentylacyjnych itd., b) ocieplenie ścian i sufitów parteru styropianem i wełną mineralną , otynkowane i pomalowane, wszystkie budynki. 9) izolacje przeciwwilgociowe poziome: a) zbicie starych tynków, wyrównanie powierzchni ścian i stropów, skucie posadzek, wykonanie izolacji poziomej ścian nośnych budynków piwnic metodą iniekcji krystalicznej (otwory wykonać w dwóch rzędach co 10cm w każdym rzędzie naprzemiennie, odległość między rzędami 10cm, odległość dolnego rzędu od posadzki 20cm; otwory należy wiercić na głębokość równą grubości ściany pomniejszoną o 10 cm, zgodnie z przedmiarem robót, średnica otworu 20mm; zawilgocenie ścian - mokre pow. 12%, stopień zasolenia murów -%masowy, poziom średni: chlorki 0,2-05, azotany 0,1-0,3, siarczany 0,5-1,5 ); wykonawca dla każdego budynku zleca zbadanie stopnia zasolenia i zawilgocenia ścian w celu dobrania odpowiedniego preparatu do wykonania iniekcji krystalicznej, b) wykonanie tynków paroprzepuszczalnych ścian nośnych, tynków kat. III cem.-wap. sufitów, c) wykonanie: podkładów z ubitych materiałów sypkich, izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej podwójnej, posadzki betonowej gr. 10cm z dodatkiem 1,5% hydrobetu, d) wymiana uszkodzonych w murze, stropie cegieł, przemurowanie nadproży okiennych, drzwiowych, przesklepień oraz przemurowanie pęknięć ciągłych ścian, wyrównanie powierzchni ścian, wszystkie budynki Uwaga: Kolejność wykonania poszczególnych robót ustalać będzie Zamawiający.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będą różnego rodzaju roboty budowlane, wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, w budynkach będących przedmiotem umowy. Ponieważ roboty budowlane prowadzone są na czynnych obiektach, w trakcie wykonywania robót i po ich zakończeniu mogą wystąpić przypadki, gdy w wyniku zawinionego lub niezawinionego działania osób trzecich zajdzie konieczność rozszerzenia zakresu robót będących przedmiotem zamówienia. Również w przypadku gdy w wyniku prowadzonych prac remontowych zajdzie konieczność wykonania dodatkowego zakresu robót niezbędnego do prawidłowego zakończenia prowadzonych robot remontowych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.26.29.00 - Roboty balkonowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 17 lipca 2013 r. do godz. 900. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto zamawiającego: Bank Zachodni WBK I/O Legnica 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej w dniu 17 lipca 2013 r. do godz. 900. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w jednej z pozostałych form ustawowych należy dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zamawiającemu zwrot oryginału dokumentu bez naruszania oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali prace remontowe budynków mieszkalnych lub mieszkalno-użytkowych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł, z czego co najmniej po 100 000 zł stanowiły odpowiednio remonty dachów, remonty elewacji oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych; wymagana łączna wartość robót winna wynikać z wykonania nie więcej niż pięciu zamówień - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 4 do specyfikacji oraz dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalności sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz specjalności instalacje i sieci elektryczne i elektroenergetyczne. Osoby te powinny należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z tym, że osoby posiadające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej udokumentują fakt wpisania na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia; ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a lub 3b do specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego fakt posiadania ubezpieczenia, 2)dysponują środkami (gotówka lub zdolność kredytowa) nie mniejszymi niż 500 000zł - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie zaświadczenia z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania umowy: a) zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencje mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) zmiana zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, zmian w dokumentacji projektowej, zlecenia robót uzupełniających lub dodatkowych, c) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, e) wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc, f) likwidacja firmy, g) jeżeli w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, nastąpi przerwanie robót. 2) zmiana zakresu robót: a) ograniczenia zakresu robót wynikająca z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, b) konieczność wykonania robót zamiennych, c) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, d) wykonanie prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp. e) likwidacja firmy, f) wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc, 3) zmiana wartości zamówienia a) w przypadku braku środków finansowych, ich zwiększenia lub zmniejszenia, czego zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, b) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, c) ograniczenia zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, d) konieczność wykonania robót zamiennych, e) likwidacja firmy, f) wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc, 4) inne: a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w, b) zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego, c) zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych, d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach, e) zmiany w dokumentacji projektowej. 5) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej lub kosztorysowej również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 6) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, 7) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, 8) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrze, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 9) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie wynikają z przyczyn leżących po którejkolwiek ze stron. 10) z powodu zmiany w drodze ustawowej stawki podatku VAT będącej elementem wynagrodzenia wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej Dział Techniczny, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, pok. nr 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego, 59-220 Legnica, ul. Zielona 5, pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie 2025
- DOSTAWY ZESTAWU DO WYKONYWANIA ENDOSKOPOWYCH ZABIEGÓW USUWANIA KAMIENI NERKOWYCH - PROCEDUR RIRS
- DOSTAWY PIECZYWA W TYM PIECZYWA PÓŁCUKIERNICZEGO
- Przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu legnickiego, w przypadkach określonych w ustawie Prawo o ruchu drogowym w okresie od 1 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2027 r.
- Termomodernizacja elewacji od podwórka Remont dachu przy ul. Piastowskiej 64
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.