Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Białystok: Dostawa wyrobów medycznych stanowiących wyposażenie Oddziału Urologii - Pracowni Endoskopowej, oznaczenie sprawy: ZP-252-27/09
Numer ogłoszenia: 251928 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, 7488531, faks 085 7488593, 7488502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych stanowiących wyposażenie Oddziału Urologii - Pracowni Endoskopowej, oznaczenie sprawy: ZP-252-27/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne stanowiące wyposażenie Oddziału Urologii - Pracowni Endoskopowej: 1. Pakiet nr 1 - Stół operacyjny 2. Pakiet nr 2 - Lampa operacyjna 3. Pakiet nr 3 - Meble medyczne 4. Pakiet nr 4 - Aparat EKG 5. Pakiet nr 5 - Wirówka laboratoryjna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wraz z numerem PKD ( Polskiej Klasyfikacji Działalności), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 P.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 P.z.p..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracji, pokój nr 24, 29 (Sekcja Zamówień Publicznych), ul. M.C. Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Budynek Administracji, pokój nr 17 (sekretariat), adres j.w..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stół operacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół operacyjny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lampa operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble medyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wirówka laboratoryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 648 Miastkowo - Nowogród - Morgowniki - Korzeniste - Stawiski - Przytuły na odc. od km 27+664 do km 28+914 dł. 1,250 km
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach w 2025 roku.
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości, higieny oraz drobnych artykułów gospodarczych wspomagających utrzymanie czystości, na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova Spółka Akcyjna
- Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg z użyciem walca i bez walca na terenie miasta Białegostoku w rejonie Miasto
- "Przebudowa ul. Żurawiej w Białymstoku na odcinku od ul. Niedźwiedziej do ul. Wilczej"
- Dostawa energii elektrycznej - ZP/TP-2/25
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzenia do ciągłego nieinwazyjnego monitorowania oraz pomiarów cisnienia tetniczego
- Dostawa urządzenia VAB do biopsji mammotomicznej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Radzyniu Podlaskim w ramach realizacji zadania "SOR Przyjazny Pacjentowi"
- 4-P-25 Dostawa aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu medycznego
- Meble na potrzeby szpitala
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.