eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielecprzetargi nieograniczone na wykonanie robót budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25193

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mielec: przetargi nieograniczone na wykonanie robót budowlanych: Zad. Nr 1. Remont odc. dróg powiatowych na terenie Gm. Czermin o łącz. dł. 3,775 km, Zad. Nr 2. Rem. odc. dr. pow. na ter. Gm. Mielec o łącz. dł. 3,691 km, Zad. Nr 3. Rem. odc. dr. pow. na ter. Gm. Radomyśl W. o łącz. dł. 5,624 km, Zad. Nr 4. Rem. odc. dr. pow. na ter. Gm. Przecław o łącz. dł. 3,830 km, Zad. Nr 5. Rem. odc. dr. pow. na ter. Gm. Tuszów N. o łącz. dł. 3,050 km. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu, do kontaktów: Cieszyński Stanisław, ul. Korczaka 6a, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5837521, 5839633, fax 017 5837521, e-mail: drogi@pzdmielec.neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka organizacyjna powiatu; Inne:zarządzanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetargi nieograniczone na wykonanie robót budowlanych: Zad. Nr 1. Remont odc. dróg powiatowych na terenie Gm. Czermin o łącz. dł. 3,775 km, Zad. Nr 2. Rem. odc. dr. pow. na ter. Gm. Mielec o łącz. dł. 3,691 km, Zad. Nr 3. Rem. odc. dr. pow. na ter. Gm. Radomyśl W. o łącz. dł. 5,624 km, Zad. Nr 4. Rem. odc. dr. pow. na ter. Gm. Przecław o łącz. dł. 3,830 km, Zad. Nr 5. Rem. odc. dr. pow. na ter. Gm. Tuszów N. o łącz. dł. 3,050 km. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi powiatowe na terenie gmin określonych w nazwach poszczególnych zadań; szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówień. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówień jest wykonanie robót budowlanych, związanych z wykonaniem odcinków nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, określonych jako: Zad. Nr 1. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Czermin o łącznej długości 3,775 km, Zad. Nr 2. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Mielec o łącznej długości 3,691 km, Zad. Nr 3. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki o łącznej dłu-gości 5,624 km, Zad. Nr 4. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Przecław o łącznej długości 3,830 km, Zad. Nr 5. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Tuszów Narodowy o łącznej długości 3,050 km. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych zadań określa specyfikacja istotnych warunków zamówień. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zostały określone w specyfikacji istotnych warunkow zamówień 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówień jest wykonanie robót budowlanych, związanych z wykonaniem odcinków nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, określonych jako: Zad. Nr 1. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Czermin o łącznej długości 3,775 km, Zad. Nr 2. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Mielec o łącznej długości 3,691 km, Zad. Nr 3. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki o łącznej dłu-gości 5,624 km, Zad. Nr 4. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Przecław o łącznej długości 3,830 km, Zad. Nr 5. Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Tuszów Narodowy o łącznej długości 3,050 km. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych zadań określa specyfikacja istotnych warunków zamówień. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla każdego zadania, na którego wykonanie złoży ofertę. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówień mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniający warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, 3) spełniający inne warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w każdym postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty oraz dokumenty składające się na ofertę, a określone w specyfikacji istotnych warunków zamówień. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówień

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl. Opłata: 85 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za SIWZ w formie pisemnej - gotówką w kasie zamawiającego lub przelewem na rachunek bankowy 74 1240 2656 1111 0000 3793 6844. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 11:00, w siedzibie zamawiającego, pokój nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.