Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Jaworzno: Dostawa materiałów szewnych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 25194 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych w zakresie zadania pod nazwą: Dostawa materiałów szewnych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie (CPV: 331) w ramach następujących pakietów: Pakiet 1 nici wchłanialne Pakiet 2 nici niewchłanialne Pakiet 3 nici specjalistyczne Pakiet 4 plastry skórne Pakiet 5 taśma do szycia narządów miąższowych Pakiet 6 szew ewenteracyjny Pakiet 7 materiały hemostatyczne 1 Pakiet 8 wosk kostny Pakiet 9 materiały hemostatyczne 2 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja asortymentowa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiąca integralną część specyfikacji. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 24.42.12.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)posiadają doświadczenie zawodowe potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających (każde) swoim rodzajem i wartością (dopuszczalne jest 10 % odchylenie wartości in minus) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien wykazać się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości złożonej oferty, jednak nie mniej niż 10 000,00 zł 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; oraz koncesja , zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173 poz.1807 nakłada obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem - aktualna na dzień składania ofert. 2)oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każde) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać, iż spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w cz. IV ust. 1 pkt 3 SIWZ; 4)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.. Wykonawca winien wykazać, iż spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w cz. IV ust. 1 pkt 4 SIWZ; polisa musi być aktualna na dzień składania ofert. 2.W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest w Sekcji Gospodarczej Szpitala w siedzibie zamawiajacego przy ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, odpłatnie w cenie 30 zł , tel. 032 616-44-82 wew.119 lub za zaliczeniem poczt..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie zamawiajacego I piętro ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 nici wchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici wchłąnialnych (29 pozycji asortymentowych) o łącznej wartości powyżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - nici niewchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy nici niewchłanialnych (18 pozycji asortymentowych) o łacznej wartości powyżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 nici specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici specjalistycznych (4 pozycje asortymentowe) o łącznej wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 plastry skórne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastrów skórnych (2 pozycje asortymentowe) o łącznej wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 taśma do szycia narządów miąższowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa taśm do szycia narządów miąższowych o wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 szew ewenteracyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów ewenteracyjnych o wartości ponizej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory uzytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 materiały hemostatyczne 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów hemostatycznych (3 pozycje asortymentowe) o wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 wosk kostny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wosku kostnego o wartości łącznej ponizej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 materiały hemostatyczne 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów hemostatycznych (3 pozycje asortymentowe) o łacznej wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Sukcesywne dostawy partiami w I półroczu 2025 r 24 000 l. oleju opałowego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 30% "
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2025 r. do 30.06.2025 r. - część 3 - pozostałe art. spożywcze, woda, produkty mleczarskie
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 im. Janusza Korczaka w Jaworznie na rok 2025
- Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2025 r.
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do obiektów Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie
- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z transportem i wniesieniem artykułów żywnościowych w 2025r.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Dostawa materiałów do artroskopowego leczenia stawów
- Dostawa nici chirurgicznych - powtórzenie
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa środków jednorazowego użytku
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.