Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Sierpc: Dostawa samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 251989 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu , ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, faks 024 2752468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2012 r. o niżej wymienionych parametrach technicznych i użytkowych: - Liczba miejsc - 5 - Typ nadwozia - sedan - Silnik benzynowy 1,8 TSI - Kolor dowolny za wyjątkiem białego, lakier metalizowany - Skrzynka biegów - 6 biegów w przód, jeden w tył - Prędkość maksymalna - minimum 180 km/h - Moc - nie mniej niż 112 kW ( 150 KM ) - Zużycie paliwa w warunkach miejskich max 9,5 l/100 km - Zużycie paliwa w warunkach pozamiejskich max 5,5 l/100 km - Rodzaj paliwa - benzyna - Emisja CO 2 - do 160 g/km - Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera - Boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera - Dezaktywacja czołowej poduszki powietrznej pasażera - Kurtyny powietrzne - 8 szt. - ACS - system pokolizyjny - ESP z ABS + ASR + MSR + HBA + EBV + EDS + DSR - Pasy bezpieczeństwa przednich foteli z regulacją wysokości i pirotechnicznymi napinaczami - Zagłówki przednie o kształcie chroniącym kręgosłup - Trzy regulowane na wysokość zagłówki tylne i trzy trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na tylnej kanapie - Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy - Sygnalizacja niezamkniętych drzwi i pokrywy bagażnika - Blokada przeciwuruchomieniowa ( immobiliser ) - Komputer pokładowy - Regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy - Wielofunkcyjna kierownica z możliwością sterowania radiem i obsługi komputera - Fotel kierowcy z regulacją wysokości - Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego - Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem - Elektryczne sterowanie szyby minimum z przodu - Elektroniczne sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne - Autoalarm - Czujnik parkowania - tył - Czujnik parkowania - przód - Klimatyzacja - Bagażnik o pojemności min. 500 l bez składania siedzeń - Koło zapasowe i zestaw naprawczy do kół - Trójkąt ostrzegawczy - Przednie reflektory projekcyjne - Apteczka - Przednie reflektory przeciwmgielne - Wycieraczki jednolite szyby przedniej i tylnej - Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej - Kierunkowskazy zintegrowane z lusterkami - Instalacja radiowa, radio + minimum 4 głośniki + antena + odtwarzacz CD - Stalowe obręcze kół 6,0x15 z osłonami i oponami 195/65R15 - Przygotowanie pod hak holowniczy - Składane siedzenia tylne. Wymagane dokumenty Instrukcje obsługi + karty gwarancyjne w tym świadectwo homologacji Wymagana gwarancja minimum - 2 lata bez limitu kilometrów na części mechaniczne - 3 lata na powłoki lakiernicze - 12 lat na perforacje nadwozia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 9Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 12124032041111000029052637 w Banku PEKAO S.A. I O/ Sierpc.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres minimum dwóch dostaw o charakterze i wartości odpowiadających przedmiotowi zamówienia potwierdzonych referencjami o należytym ich wykonaniu przez zamawiających
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
karty gwarancyjne i świadectwo homologacji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48 (sekretariat Spółki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 11:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48 (sekretariat Spółki).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto" .
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miasta Braniewa".
- Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów typu SUV o napędzie hybrydowym na potrzeby KOWR OT w Krakowie
- Dostawa samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Gorlicach
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.