To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Poznań: Wymiana okien PCV - elewacji południowej w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie, ul. Zakładowa 4.
Numer ogłoszenia: 252046 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194731 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien PCV - elewacji południowej w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie, ul. Zakładowa 4..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa okien oraz roboty remontowo - budowlane polegające na wymianie okien PCV - elewacji południowej w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie, ul. Zakładowa 4, obejmujących: 1)sukcesywną dostawę okien PCV, 2) transport okien na miejsce montażu, 3) demontaż starych okien oraz montaż nowych, 4) demontaż parapetów wewnętrznych i roletek okiennych materiałowych oraz ponowny ich montaż, (w takim samym stanie w jakim były przed demontażem) 5) roboty tynkarskie związane z naprawą ościeży, uszczelnienie styku pomiędzy parapetem wewnętrznym a oknem, 6) zakup wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, 7) wywóz gruzu oraz innych odpadów na wysypisko oraz złożenie go na wysypisku, 8) wywóz starych okien i ich utylizacja, 9) roboty porządkowe oraz towarzyszące związane z realizacją zadania. 2. Zabudowana stolarka posiadać musi co najmniej następujące cechy: 1) kolor biały, wykonana z tworzywa PCV, trzyskrzydłowy, 2) wszystkie skrzydła rozwieralne, w każdym oknie jedno skrzydło uchylno-rozwieralne (patrz: ust. 5), 3) profil bezołowiowy, 4-komorowy, pakiet szybowy 4/16AR/4, max U=1,1 W/m2K. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót - załącznik nr 7 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. Dołączone przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny, stanowiący ułatwienie dla Wykonawcy przy określaniu ceny oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PERFEKT Lubelska Fabryka Okien, ul. Mełgiewska 99, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102602,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65628,35
Oferta z najniższą ceną: 65628,35 / Oferta z najwyższą ceną: 102595,73
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy Szkolnej
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Modernizacja dachu i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku I LO w Nowogardzie
- Wyburzenie toalety i komórek lokatorskich przy budynku mieszkalnym przy ul. Sztygarska 4 w Sosnowcu, będących własnością SRK S.A. Oddziału AZM
- Przebudowa ul. Żwirowej
- Wymiana wykładziny dywanowej na poziomie B TAURON Areny Kraków
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.