eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Katowice: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ
Numer ogłoszenia: 252057 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231787 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia w części I jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie ok. 200 osób) podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Katowicach w dniu 12.10.2011r. Catering zostanie dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - Gmachu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczącego się przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach (Sala Szara) do godz. 9:00. Na usługę składać się będą: a) napoje gorące: - gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń, - dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń, b) napoje zimne: - woda mineralna niegazowana (100 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - woda mineralna gazowana (100 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - soki - pomarańczowy (100 porcji x 200 ml), jabłkowy (100 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (100 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach, c) kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie: - z szynką i pomidorkiem (60 szt. x 40 g), - z camembertem i orzechem włoskim (60 szt. x 40 g), - z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (60 szt. x 40 g), - z łososiem i cytrynką (60 szt. x 40 g), - z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (60 szt. x 40 g), - z salami i marynatami (60 szt. x 40 g), - z żółtym serem i oliwkami (60 szt. x 40 g); d) sałatki - 2 rodzaje: - sałatka grecka (150 porcji x 100 g) - sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (150 porcji x 100 g), e) świeże owoce podawane na paterach: - jabłka - 2 kg - banany - 1,5 kg - winogrona (zielone, czarne) - łącznie 3 kg - mandarynki - 2 kg f) ciastka bankietowe: - mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (80 porcji x 65 g), - babeczka z budyniem/serem (80 porcji x 65 g), g) przekąski koktajlowe: - mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (60 szt.) - babeczki z łososia wędzonego (60 szt.) - jajka faszerowane z pieczarką (60 szt.) - koreczki mini caprese (mozarella i pomidorki - 30 szt.) - koreczki z serem żółtym i kabanosem (30 szt.) h) produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: - 150 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej, - 150 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej, - 200 kubeczków jednorazowych, - słone paluszki (70 opakowań po min. 70g), i) zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości j) dekoracja stołu (obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe), k) obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00), l) transport. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia w części II jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie ok. 40 osób) podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Częstochowie w dniu 12.10.2011 w godzinach od 10:00 do 14:00. Catering zostanie dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów -Stowarzyszenia Księgowych w Polsce Oddziału Okręgowego mieszczącego się przy Al. Niepodległości 20/22 w Częstochowie (parter - sala konferencyjna), do godz. 9:00. Na usługę składać się będą: a) napoje gorące: - gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń, - dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń, b) napoje zimne: - woda mineralna niegazowana (25 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - woda mineralna gazowana (20 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - soki - pomarańczowy (25 porcji x 200 ml), jabłkowy (25 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (25 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach c) kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie: - z szynką i pomidorkiem (20 szt. x 40 g), - z camembertem i orzechem włoskim (20 szt. x 40 g), - z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (20 szt. x 40 g), - z łososiem i cytrynką (20 szt. x 40 g), - z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (20 szt. x 40 g), - z salami i marynatami (20 szt. x 40 g), - z żółtym serem i oliwkami (20 szt. x 40 g); d) sałatki - 2 rodzaje: - sałatka grecka (50 porcji x 100 g) - sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (50 porcji x 100 g), e) świeże owoce podawane na paterach: - jabłka - 1 kg - banany - 1 kg - winogrona (zielone, czarne) - łącznie 1 kg - mandarynki - 1 kg f) ciastka bankietowe: - mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (20 porcji x 65 g), - babeczka z budyniem/serem (20 porcji x 65 g), g) przekąski koktajlowe: - mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (30 szt.) - babeczki z łososia wędzonego (30 szt.) - jajka faszerowane z pieczarką (30 szt.) - koreczki mini caprese ( mozarella i pomidorki - 30 szt.) - koreczki z serem żółtym i kabanosem (30 szt) h) produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: - 40 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej, - 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej, - 80 kubeczków jednorazowych, - słone paluszki (30 opakowań po min. 70g). i) zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna - sztućce trwałe w odpowiedniej ilości j) dekoracja stołu (obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe) k) obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00) l) transport. CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia w części III jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie ok. 40 osób) podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Bielsku - Białej w dniu 12.10.2011 w godzinach od 10:00 do 14:00. Catering zostanie dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - Delegatury Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczącej się przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku-Białej (II piętro, sala nr 203), do godz. 9:00. Na usługę składać się będą: a) napoje gorące: - gorąca wysokogatunkowa kawa i herbata podana w termosach - bez ograniczeń, - dodatki: cukier, mleko, cytryna - bez ograniczeń, b) napoje zimne: - woda mineralna niegazowana (25 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - woda mineralna gazowana (20 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - soki - pomarańczowy (25 porcji x 200 ml), jabłkowy (25 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (25 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach c) kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie: - z szynką i pomidorkiem (20 szt. x 40 g), - z camambertem i orzechem włoskim (20 szt. x 40 g), - z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (20 szt. x 40 g), - z łososiem i cytrynką (20 szt. x 40 g), - z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (20 szt. x 40 g), - z salami i marynatami (20 szt. x 40 g), - z żółtym serem i oliwkami (20 szt. x 40 g); d) sałatki - 2 rodzaje: - sałatka grecka (50 porcji x 100 g) - sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (50 porcji x 100 g), e) świeże owoce podawane na paterach: - jabłka - 1 kg - banany - 1 kg - winogrona (zielone, czarne) - łącznie 1 kg - mandarynki - 1 kg f) ciastka bankietowe: - mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (20 porcji x 65 g), - mini drożdżówka (20 porcji x 65 g), g) przekąski koktajlowe: - mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (30 szt.) - babeczki z łososia wędzonego (30 szt.) - jajka faszerowane z pieczarką (30 szt.) - koreczki mini caprese (mozarella i pomidorki - 30 szt.) - koreczki z serem żółtym i kabanosem (30 szt.) h) produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: - 40 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej, - 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej, - 80 kubeczków jednorazowych, - słone paluszki (30 opakowań po min. 70g). i) zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe 0w odpowiedniej ilość j) dekoracja stołu (obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe) k) obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00) l) transport. CZĘŚĆ IV Przedmiotem zamówienia w części IV jest świadczenie usługi cateringowej dla uczestników cyklu 5 spotkań informacyjnych organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach na sali konferencyjnej znajdującej się na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 11b. Na usługę składać się będą: - kawa świeżo parzona z ekspresu wystawiona w termosach, - herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych do wyboru (w tym co najmniej zielona, miętowa, owocowa, earl grey), każda torebka herbaty pakowana w osobnych kopertkach, wrzątek do herbaty wystawiony w termosach, - po 2 kanapki na osobę połowa na białym połowa na ciemnym pieczywie (skład: masło, żółty ser, wędlina, sałata, papryka, łosoś, oliwki, jajko), - świeże ciasteczka dekoracyjne (po 20 gramów na osobę), - świeży owoc sezonowy na osobę (np.: jabłko, gruszka, banan, nektarynka), - butelkowana woda mineralna - połowa butelek z wodą gazowaną, połowa z niegazowaną, - sok owocowy 100% (jabłkowy, pomarańczowy, grejpfrutowy) po 0,25 litra na osobę. W ramach usługi cateringowej należy zapewnić także cukier, mleko do kawy oraz cytrynę do herbaty. W cenie usługi należy uwzględnić personel obsługowy. Usługa cateringowa ma być podana w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek do zimnych napojów, a także łyżeczek i serwetek. UWAGI OGÓLNE: 1. W 5 spotkaniach informacyjnych weźmie udział w sumie nie więcej niż 250 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania usługi dla wszystkich 250 osób. Ilość osób jest ilością orientacyjną, określoną w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilość ta może ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń. 2. Realizacja zamówienia odbywała się będzie sukcesywnie do dnia 30 grudnia 2011 r. na podstawie zgłoszenia przekazywanego każdorazowo przez Zamawiającego drogą elektroniczną na 5 dni przed planowanym terminem spotkania. 3. Zamawiający zgłosi drogą elektroniczną ostateczną liczbę uczestników spotkania korzystających z usługi cateringowej najpóźniej na 1 dzień roboczy przed zarezerwowanym terminem spotkania. 4. Catering należy dostarczyć do miejsca odbywania spotkań informacyjnych - Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 11b. 5. Wykonawca będzie świadczył usługę w przerwie spotkania, której godzina będzie każdorazowo przekazana Wykonawcy drogą elektroniczną przez Zamawiającego na jeden dzień roboczy przed spotkaniem. 6. Płatność za usługę będzie następowała po każdym spotkaniu i będzie dotyczyć faktycznie wykorzystanej ilości cateringu przypadającej na osobę, zgodnie z zapisem w pkt. 3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: śWIADCZENIE USłUGI CATERINGOWEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OBZ Sp. z o.o., ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.