eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokRealizację robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia dla akceleratora Elekta w Budynku Kobaltoterapii B.C.O

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Białystok: Realizację robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia dla akceleratora Elekta w Budynku Kobaltoterapii B.C.O
Numer ogłoszenia: 252063 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie , ul. Ogrodowa 12/31, 15-027 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7435913, faks 085 7435913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizację robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia dla akceleratora Elekta w Budynku Kobaltoterapii B.C.O.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczenia dla akceleratora ELEKTA w Budynku Kobaltoterapii Białostockiego Centrum Onkologii w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 12 Przebudowa będzie obejmować następujący zakres robót budowlanych: - demontaż istniejącego akceleratora liniowego Co-Line ze złomowaniem i rozliczeniem kosztów złomu z zamawiającym (o wadze około 5 t), - rozbiórka istniejących warstw konstrukcji posadzki, - rozbiórka instalacji sanitarnych i elektrycznych, - skucie tynków ze ścian, - rozbiórka sufitu podwieszonego i obudów kanałów, - wykonanie płyty fundamentowej akceleratora, - wykonanie niecki pod stół, - wykonanie osłon betonowych przedłużających ściany labiryntu, - montaż osłon stalowych stanowiących osłonę radiologiczną wraz z wykonaniem ich obudów z płyt GK, - modernizacja drzwi osłonowych, - wykonanie posadzki z wykładziną antyelektrostatyczną, - zainstalowanie podłogi w pomieszczeniu technicznym, - wykonanie ścianki wydzielającej pomieszczenie techniczne, - wykonanie kanałów kablowych z ich przykryciem, - wykonanie sufitu podwieszonego, - wykonanie nowych tynków z gładzią gipsową i malowaniem, - wykonanie nowej instalacji C.O., klimatyzacji, ciepła technologicznego, wody lodowej, - montaż agregatu wody lodowej, - wykonanie przejść p.poż. przez strop piwnic dla instalacji w klasie EI 120, - montaż klap p.poż. na kanałach wentylacji i klimatyzacji z siłownikami, z wpięciem do Systemu SAP, - demontaż urządzeń i instalacji w wentylatorni, remont pomieszczeń wentylatorni, - rozbiórka komory kurzowej i fundamentów pod urządzenia z naprawą posadzki betonowej, - całkowite wydzielenie części pomieszczenia obsługi (sterowni) poprzez wykonanie zabudowy ściany 20,0 m2 i sufitu 40,0 m2 płytami GKB, na czas prowadzonych robót w bunkrze, - w sterowni naprawa tynków po robotach wraz ze skuciem części tynków, usunięcie spękań na ścianach, malowaniem emulsyjnym i olejnym z przeszpachlowaniem, - w sąsiednim pomieszczeniu bomby kobaltowej wykonać tynki na ścianie z osłoną stalową z lokalną naprawą tynków i szpachlowaniem ścian oraz malowaniem całego pomieszczenia. Roboty elektryczne (Elekta w budynku kobaltoterapii): A. Wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych na nową z dostosowaniem do obowiązujących wymogów technicznych w tym: 1. wyposażenie pola zasilającego w rozdzielnicy nn zasilającej obiekty BCO (obok stacji transformatorowej nr 1817) w nowe wkładki bezpiecznikowe. 2. wymianę istniejącego kabla zasilającego z ww. rozdzielnicy nn do złącza kablowego ZK zainstalowanego na ścianie budynku kobaltoterapii. 3. wyposażenie pola zasilającego i odpływowego w złączu ZK w nowe wkładki bezpiecznikowe. 4. montaż rozdzielnic: RG(dla akceleratora i wentylacji); RA(dla akceleratora); RUPS; R2(w piwnicy) 5. wykonanie linii zasilających do rozdzielnic: RG, RA, RUPS, R2 6. wykonanie linii zasilającej agregat wody lodowej 7. wykonanie linii zasilających rozdzielnice zasilająco - sterownicze SA1, SA2 8. wykonanie linii zasilających oraz sterowania i sygnalizacji dla jednostek zewnętrznych klimatyzacji 9. wykonanie instalacji elektrycznych: a. oświetlenia podstawowego i dodatkowego w pomieszczeniach akceleratora b. oświetlenia ewakuacyjnego c. gniazd 1-fazowych 230 V d. gniazd napięcia gwarantowanego 230 V dla komputerów e. siły i sterowania dla akceleratora f. zasilania generatora HV g. UPS h. siły i sterowania dla nagrzewnic i. zasilania i sterowania drzwi j. ochrony od porażeń k. połączeń wyrównawczych l. ochrony przeciwprzepięciowej m. sieci logicznej dla komputerów n. systemu interfonii oraz CCTV wraz z montażem urządzeń. B. Wykonanie instalacji SAP i sterowania klapami ppoż. w kanałach wentylacyjnych w tym: 1. rozbudowa istniejących 2 pętli dozorowych o elementy linowe: czujki, ręczne ostrzegacze pożarowe, adresowalne elementy sterujące i kontrolne i sygnalizatory 2. okablowanie systemu sygnalizacji pożarowej 3. montaż zasilaczy pożarowych 4. wykonanie instalacji zasilającej zasilacze z wyposażeniem w zabezpieczenia rozdzielnic RG i R2 5. sterowanie klapami ppoż. w kanałach wentylacyjnych 6. odłączanie zasilania rozdzielnic wentylacji sygnałem z centralki SAP. C. Wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie zasilania, sterowania i automatyki urządzeń wentylacyjnych, w tym: 1. Rozdzielnice zasilająco - sterownicze SA1 i SA2 2. Instalacja zasilania, sterowania i automatyki wraz z montażem czujników dla centrali wentylacyjnej NW1 3. Instalacja zasilania, sterowania i automatyki wraz z montażem czujników dla centrali wentylacyjnej NW2 4. Instalacje sterowania wyłączeniem central wentylacyjnych z przez centralę SAP 5. Instalacje sterowania nagrzewnicami wentylacyjnymi kanałowymi. Uwagi: W związku z wyburzeniem komory kurzowej w wentylatorni należy ująć następujące roboty: a. demontaż rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej centrali wentylacyjnej obsługującej Pracownię Medycyny Nuklearną, znajdującą się na ścianie wyburzanej komory. b. demontaż okablowania do ww. rozdzielnicy na odcinku przebiegającym przez wyburzane ściany c. ponowny montaż rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej w miejscu uzgodnionym z inwestorem d. ponowny montaż okablowania oraz podłączenie do rozdzielnicy( należy przewidzieć wymianę, przedłużanie lub skracanie kabli i przewodów. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, budowlaną i branżową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium: 13000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy. 2/ Wyrażą zgodę na termin płatności równy lub dłuższy niż 30 dni od daty częściowego i końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury. 3/ Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 4/ Wszyscy Wykonawcy dostarczą ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: a/ Załącznik Nr 2 - ,,Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat ... ,, b/ Załącznik Nr 3-,,Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia... ,, 5/ Posiadają doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizowali nie mniej niż 2 roboty budowlane na obiektach użyteczności publicznej o zbliżonym zakresie robót i wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł każda. 6/ Zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku oraz skierują na budowę osoby z wymaganymi uprawnieniami do wykonywania określonych prawem prac. 7/ Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 8/ Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. 9/ Udzielą gwarancji: - na wykonane roboty i urządzenia techniczne na okres min. 36 miesięcy. 10/ Wskażą części zamówienia, których wykonanie powierzą Podwykonawcom. W każdym przypadku korzystania ze świadczeń Podwykonawcy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zobowiązań przez Podwykonawcę, jak za własne działania lub zaniechania, niezależnie od osobistej odpowiedzialności Podwykonawcy wobec Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mają dostarczyć: 1/ Oświadczenie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy. 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3/ Aktualne zaświadczenie właściwego: - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy. 6/ Oświadczenie, że Wykonawca użyje materiały do wbudowania dopuszczone do obrotu i spełniające wymagania jakościowe określone w art.4 Ustawy z dnia 16.04.2004 r. - o wyrobach budowlanych. 7/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 8/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 10/ Dokumenty potwierdzające, wydane przez poprzednich inwestorów (Zamawiających), że roboty ujęte w Załączniku Nr 2 (pkt VIII.4a SIWZ) zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat B.C.O., 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I-piętro), płatne gotówką lub za zaliczeniem pocztowym (cena: 300,00 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat B.C.O., 15-062 Białystok, ul. Warszawska 15 (I-piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu odwołanie przysługuje wyłącznie od rozstrzygnięcia protestu dotyczącego: 1/ opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2/ wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3/ odrzucenia oferty. Ponadto w niniejszym postępowaniu mają zastosowanie pozostałe przepisy Działu VI ,,Środki ochrony prawnej,, zawarte w Prawie zamówień publicznych a dotyczące postępowań o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.