eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBudowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 382 w m. Piława Dolna od km 35+925 do km 37+225 w ramach zadania Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 382 w m. Piława Dolna od km 35+925 do km 37+225 wraz z przebudową nawierzchni jezdni na tym odcink

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Wrocław: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 382 w m. Piława Dolna od km 35+925 do km 37+225 w ramach zadania Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 382 w m. Piława Dolna od km 35+925 do km 37+225 wraz z przebudową nawierzchni jezdni na tym odcinku ( w ramach III Edycji Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych ).
Numer ogłoszenia: 252072 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438788, 3417659, fax 071 3418172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzdw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 382 w m. Piława Dolna od km 35+925 do km 37+225 w ramach zadania Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 382 w m. Piława Dolna od km 35+925 do km 37+225 wraz z przebudową nawierzchni jezdni na tym odcinku ( w ramach III Edycji Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych )..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: - branżę drogową, - odwodnienie - kanalizacja deszczowa, - organizację ruchu zastępczego wraz z opracowaniem projektu i uzyskaniem zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem na drogach wojewódzkich. SZCZEGÓŁOWE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE PRZEDSTAWIONE ZOSTAŁY W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ W SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.52.21.00 - 45.52.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zaproszeni do złożenia ofert Wykonawcy będą zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 20 000, 00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie min. 2 zadania o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto każde zadanie w zakresie budowy lub przebudowy ( drogi ) w ramach której wykonano prace w zakresie kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót drogowych i mogącym wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz 1 kierownikiem robót sieci sanitarnych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót i mogącymi wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, g) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: 1 000 000,00 zł, h) złożą dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, 4, 5, ust. 2 pkt. 1,5,6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605). 14. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 14.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie załączonych dokumentów do wniosku na zasadzie spełnia / nie spełnia. 14.2. Dodatkowo punktowo oceniane będzie doświadczenie zawodowe. 14.3. Doświadczenie zawodowe Zamawiający oceniać będzie punktowo na podstawie załączonego, przez Wykonawcę, do wniosku wykazu , o którym mowa w punkcie 9.3 f. ogłoszenia. Ocenie poddane będą wyłącznie zadania spełniające wymogi postawione przez Zamawiającego w punkcie 8e) ogłoszenia tj. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie min. 2 zadania o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto każde zadanie w zakresie budowy lub przebudowy ( drogi ) w ramach której wykonano prace w zakresie kanalizacji deszczowej i/lub sanitarnej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za wymagane 2 zadania - o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto każde zadanie których należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde kolejne wykazane 1 zadanie o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto, którego należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 1 pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć w formie pisemnej: 9.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku winno być załączone do wniosku, o ile nie wynika z innych załączonych przez wykonawcę dokumentów. 9.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, 4, 5, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 , poz. 605) tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi że prace zostały wykonane należycie, g) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, h) polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 08:00, miejsce: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28 kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.