eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostarczenie do Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi sprzętu do infrastruktury systemów informatycznych oraz wykonanie integracji posiadanego urządzenia z systemem zarządzania siecią, z możliwością składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Warszawa: Zakup i dostarczenie do Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi sprzętu do infrastruktury systemów informatycznych oraz wykonanie integracji posiadanego urządzenia z systemem zarządzania siecią, z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 252076 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232649, faks 22 6232315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie do Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi sprzętu do infrastruktury systemów informatycznych oraz wykonanie integracji posiadanego urządzenia z systemem zarządzania siecią, z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi sprzętu do infrastruktury systemów informatycznych oraz wykonanie integracji posiadanego urządzenia z systemem zarządzania siecią, z możliwością składania ofert częściowych: Część I - zakup sprzętowej sondy IDS, Część II - zakup zarządzalnego przełącznika gigabitowego, Część III - wykonanie integracji posiadanego przez Zamawiającego urządzenia PaloAlto PA-500 z systemem zarządzania siecią Enterasys NMS (Network Management Suite). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projektach umów (załączniki nr 1A i B do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 72.22.70.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.minrol.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Wydział Zamówień Publicznych, 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30, pok. 122.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Podawczym w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, lub w Wydziale Zamówień Publicznych w pok. 122.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Terminy wykonania zamówienia: 1) Część I i II - w terminie 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, 2) Część III - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętowej sondy IDS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzętowa sonda IDS ma umożliwić wykrywanie luk w ochronie danych i bezpieczeństwie z poziomu sieci, musi być zarządzana przez centralną aplikację do zarządzania sprzętowymi sensorami (IDS/IPS) sieci oraz wersjami HIDS/HIPS, musi umożliwiać zarządzanie oprogramowaniem HIDS umożliwiającym wykrywanie luk w ochronie danych i bezpieczeństwie z poziomu hosta (Hostsensor/HIDS), musi w pełni współpracować z posiadanym przez Zamawiającego środowiskiem Enterasys NM. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i skonfigurować sondę IDS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 72.22.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup zarządzalnego przełącznika gigabitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 1 szt. zarządzalnego przełącznika gigabitowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 72.22.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie integracji posiadanego przez Zamawiającego urządzenia PaloAlto PA-500 z systemem zarządzania siecią Enterasys NMS (Network Management Suite).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Integracja ma zapewnić szczegółową kontrolę dostępu użytkownika i aplikacji we wszystkich punktach dostępu do sieci polegającej na przypisaniu ID użytkownika do przydzielonego adresu IP w punkcie podłączenia do sieci, widoczności używanych aplikacji przez użytkownika oraz skoordynowaniu realizacji polityk bezpieczeństwa w obszarze dostępowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.