Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Szczawno-Zdrój: Usługa organizacji spotkania (konferencji) połączonej z indywidualnym doradztwem dla uczestników Young Enterprise Day.
Numer ogłoszenia: 25208 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.darr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji spotkania (konferencji) połączonej z indywidualnym doradztwem dla uczestników Young Enterprise Day..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego realizuje projekt pn.: SPINqbator ZDolnego Śląska. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet VIII: Regionalne kadry gospodarki - Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw. Celem ogólnym projektu jest: Rozwój Przedsiębiorczości Akademickiej na Dolnym Śląsku poprzez przygotowanie do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w dziedzinach kluczowych dla gospodarki województwa. W ramach projektu zaplanowano organizację otwartych spotkań dla społeczności akademickiej, a także dla absolwentów, doktorantów oraz pracowników naukowych (i naukowo-dydaktycznych) w największych ośrodkach akademickich Dolnego Śląska (Wrocław, Wałbrzych, Legnica, Jelenia Góra): YOUNG ENTERPRISE DAY - ORGANIZACJA SPOTKANIA/KONFERENCJI POŁĄCZONEJ Z INDYWIDULANYM DORADZTWEM DLA UCZESTNIKÓW. Zakres zadań przewidzianych dla Wykonawcy: Sala wykładowa: Wykonawca zapewni salę wykładową na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Sala winna pomieścić minimum 40 uczestników (miejsca siedzące). Ponadto Wykonawca zapewni dodatkową salę lub hol/korytarz -będący w bezpośredniej odległości od sali konferencyjnej - w której serwowany będzie poczęstunek oraz w której znajdą się stoiska (w liczbie minimum 5) dla doradców, konsultantów. Każde ze stoisk wyposażone winno być w stół oraz 3 krzesła. Poczęstunek serwowany może być zarówno w sali konferencyjnej jak i w dodatkowej sali lub holu. Wyżywienie: Wykonawca zapewni dwie przerwy kawowe dla 40 osób (2 przerwy x 40 osób każda). W skład poczęstunku wchodzić winno: kawa, herbata, woda, kruche ciastka. Wykładowcy: Wykonawca zapewni 5 wykładowców, który wygłoszą prelekcje z zakresu tematycznego, jakim jest przedsiębiorczość, przedsiębiorczość akademicka, współpraca nauki z biznesem itp. Każda z prelekcji trwać będzie 45 minut. Zakres tematyczny wykładów oraz dobór prelegentów podlega akceptacji Zamawiającego. Doradcy,Konsultanci: Wykonawca zapewni 3 konsultantów/doradców, którzy w trakcie trwania całego spotkania, świadczyć będą indywidualne konsultacje dla osób uczestniczących w spotkaniu. Zatrudnieni konsultanci winni świadczyć usługi informacyjne/doradcze w minimum trzech z następujących tematów: - doradztwo zawodowe/planowanie kariery - studia doktoranckie - krajowe i zagraniczne stypendia naukowe-programy stypendialne - finansowanie innowacji - mała księgowość we własnej działalności gospodarczej - ochrona własności intelektualnej - komercjalizacja badań naukowych - lub inne zaproponowane przez Wykonawcę (po akceptacji Zamawiającego) Podstawą rozliczenia prawidłowego wykonania doradztwa będzie poprawnie wypełniona karta wsparcia/doradztwa podpisana przez uczestnika spotkania. -Rekrutacja: Zapewnienie minimum 40 uczestników Wykonawca w konsultacji z Zamawiajacym przygotuje program spotkania, konferencji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie. Oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza oferty. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na własnych wzorach - powinny one uwzględniać oświadczenie wykonawcy o treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie. Oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza oferty. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na własnych wzorach - powinny one uwzględniać oświadczenie wykonawcy o treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie. Oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza oferty. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na własnych wzorach - powinny one uwzględniać oświadczenie wykonawcy o treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji usługi wykładowcy oraz doradcy/ konsultanta: -5 wykładowców, z czego co najmniej czterech wykładowców posiadających minimum tytuł doktora z zakresu związanego z tematem prelekcji, którzy wygłoszą prelekcje z zakresu tematycznego, jakim jest przedsiębiorczość, przedsiębiorczość akademicka, współpraca nauki z biznesem itp. - 3 konsultantów/doradców, posiadających minimum tytuł doktora z zakresu związanego z tematem konsultacji, którzy w trakcie trwania całego spotkania, świadczyć będą indywidualne konsultacje dla osób uczestniczących w spotkaniu. Konsultanci muszą udzielić minimum 30 konsultacji/ każdy konsultant dla minimum 10 beneficjentów projektu (tj. studentów, absolwentów do 12 miesiąca po zakończeniu nauki, doktorantów, pracowników naukowych lub naukowo-dydaktycznych dolnośląskich uczelni wyższych). Zatrudnieni konsultanci winni świadczyć usługi informacyjne/doradcze w minimum trzech z następujących tematów: - doradztwo zawodowe/planowanie kariery; - studia doktoranckie; - krajowe i zagraniczne stypendia naukowe-programy stypendialne; - finansowanie innowacji; - mała księgowość we własnej działalności gospodarczej; - ochrona własności intelektualnej; - komercjalizacja badań naukowych; - lub inne zaproponowane przez Wykonawcę (po akceptacji Zamawiającego). W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca powinien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie. Oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza oferty. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na własnych wzorach - powinny one uwzględniać oświadczenie wykonawcy o treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- W przypadku ofert składanych przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa oraz oświadczenia każdego ze wspólników, że spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p. 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - jeżeli taka sytuacja występuje. -Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przedkłada wraz z ofertą przetargową pisemne zobowiązanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). -Wykaz części zamówienia przewidywanych do realizacji przez podwykonawców (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a)skrócenia terminu realizacji umowy (w takim przypadku rozliczenie wynagrodzenia będzie uzależnione od cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy), b)wydłużenia terminu realizacji umowy w następujących przypadku: opóźnień i przerw w realizacji zamówienia wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych różnymi zdarzeniami losowymi w tym siły wyższej, których zaistnienie nie można przypisać Wykonawcy(w takim przypadku rozliczenie wynagrodzenia będzie uzależnione od cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy- kosztorysie ofertowym), c)w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, e)nastąpi konieczność zmiany terminów określonych w SIWZ i jej załącznikach, spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi ich dotrzymanie oraz wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f)nastąpi konieczność wprowadzenia zmian sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tej zmiany była spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi realizację umowy zgodnie z pierwotną wersją, g)w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto Wykonawcy pozostanie na dotychczasowym poziomie, zaś zmianie ulegnie jedynie proporcja pomiędzy wartością netto a wartością brutto umowy, h)w sytuacjach wyjątkowych, w szczególności takich jak w pkt: e), f), g) powyżej lub w sytuacjach, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy przy dochowaniu należytej staranności dopuszcza się zmianę/wymianę obiektu w którym będzie świadczona usługa, tj. obiektu/ obiektów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Warunkiem takiej zmiany będzie jednakże każdorazowo zgoda Zamawiającego wyrażona na piśmie. Wniosek Wykonawcy o wyrażenie zgody w tym zakresie powinien zostać doręczony w sposób pisemny niezwłocznie po wystąpieniu sytuacji powodującej taką konieczność oraz powinien posiadać uzasadnienie oraz propozycję nowego obiektu o warunkach nie gorszych niż obiekt wymieniany. i)Zmiana osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.darr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawnieńska 2, 58- 310 Szczawno- Zdrój (sekretariat, II piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawnieńska 2, 58- 310 Szczawno- Zdrój (sekretariat, II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. SPINqbator ZDolnego Śląska współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZCZAWNO-ZDRÓJ
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Polski Ład dla Szczawna - Zdroju - Budowa Żłobka
- Opracowanie 2 kompleksowych dokumentacji projektowych: Zad. 1: remontu i modernizacji elewacji,Zad. 2 :Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej -wraz z uzyskaniem decyzji kons. zabytków i pozw. na bud.
więcej: przetargi SZCZAWNO-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa hotelarsko-gastronomiczna oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów SA i SO z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 6-12 kwietnia 2025 r.
- Organizacja wyjazdów na zajęcia edukacyjne dla uczestników projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
- "Usługa cateringowa na potrzeby XVI Akademickich Targów Pracy Politechniki Opolskiej"
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Organizacja pobytu uczestników konferencji "ISSRNS 2025" oraz konferencji "Jaszowiec 2025"
- Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z 4 szkół ponadpodstawowych Powiatu Puckiego.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.