eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynaktualizacja oprogramowania antywirusowego i bazy danych sygnatur wirusów oprogramowania obecnie eksploatowanego w sieci komputerowej wraz z konsolą do zarządzania dla kompleksowej ochrony systemów komputerowych w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie oraz w Delegaturach Urzędu w Elblągu i Ełku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Olsztyn: aktualizacja oprogramowania antywirusowego i bazy danych sygnatur wirusów oprogramowania obecnie eksploatowanego w sieci komputerowej wraz z konsolą do zarządzania dla kompleksowej ochrony systemów komputerowych w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie oraz w Delegaturach Urzędu w Elblągu i Ełku
Numer ogłoszenia: 252091 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki , Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja oprogramowania antywirusowego i bazy danych sygnatur wirusów oprogramowania obecnie eksploatowanego w sieci komputerowej wraz z konsolą do zarządzania dla kompleksowej ochrony systemów komputerowych w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie oraz w Delegaturach Urzędu w Elblągu i Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje aktualizację oprogramowania antywirusowego (odnowienie licencji dla ochrony 531 stacji roboczych) i bazy danych sygnatur wirusów oprogramowania obecnie eksploatowanego (ESET Endpoint Antivirus NOD32 Client) w sieci komputerowej wraz z konsolą do zarządzania dla kompleksowej ochrony systemów komputerowych w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie oraz w Delegaturach Urzędu w Elblągu i Ełku, lub dostarczenie oprogramowania równoważnego. 2. Przez równoważność oprogramowania antywirusowego w stosunku do określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy rozumieć spełnienie następujących wymagań: 1) oferowane oprogramowanie spełnia specyfikację wymagań funkcjonalnych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) wykonawca wdroży oprogramowanie równoważne w maksymalnym terminie 15 dni licząc od dnia zawarcia umowy, czynności wykonywane będą w godzinach pracy zamawiającego, 3) wykonawca przeszkoli personel techniczny (6 osób) w zakresie używania, zarządzania oraz administrowania programem, 4) wykonawca przygotuje i przekaże zamawiającemu wersję elektroniczną instrukcji obsługi interfejsu użytkownika oprogramowania zainstalowanego na komputerze (adekwatnie do liczby licencji), 5) wykonawca dokona pełnej deinstalacji istniejącego oprogramowania w liczbie 531 licencji (w lokalizacjach: Olsztyn, Elbląg, Ełk) łącznie z usunięciem wpisów w rejestrach systemowych, 6) wykonawca dokona zainstalowania oprogramowania na komputerach w liczbie zgodnej z liczbą wymaganych licencji (531 szt.), 7) wykonawca dołączy do oferty specyfikację funkcjonalną potwierdzającą spełnianie przez oferowane oprogramowanie wymagań określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczną aktualizację oprogramowania antywirusowego i bazy danych sygnatur wirusów oprogramowania (w okresie od dnia 19.12.2014 r. do dnia 18.12.2015 r.) lub krótszą - w zależności od dnia zawarcia umowy i terminu jej wykonania, przy czym termin zakończenia aktualizacji to 18.12.2015 r. (zapis obowiązuje także w przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) sporządzoną przez wykonawcę specyfikację funkcjonalną potwierdzającą spełnianie przez oferowane oprogramowanie wymagań określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; obowiązek dołączenia do oferty specyfikacji funkcjonalnej zachodzi tyko w przypadku oferowania programów równoważnych, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 4) formularz oferty musi być podpisany przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych; pełnomocnictwa (upoważnienia) muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin dostawy - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 316.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:00, miejsce: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 354.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.