Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-17
Pyrzyce: dostawa zamatarki chodnikowej samojezdnej z kabiną kierowcy wraz z zabudową zestawu zimowego
Numer ogłoszenia: 252092 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., ul. Kościuszki 26, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5791960, fax 091 5701225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpyrzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiębiorstwo komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zamatarki chodnikowej samojezdnej z kabiną kierowcy wraz z zabudową zestawu zimowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa zamatarki chodnikowej samojezdnej z kabiną kierowcy, oszklona do podłogi i ogrzewana z zamontowanym światłem ostrzegawczym, wraz z zabudową zestawu zimowego (posypywarki oraz szczotki walcowej z plastikowym włosiem o szer. od 1000-1600 mm)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.31 - Zamiatarki zasysające Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.31 - Zamiatarki zasysające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do obsługi zamówienia 4) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5) gwarantują terminowość dostawy. 2. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę ( Załącznik nr 1 ) 2. Potwierdzenie, iż oferowana zamiatarka spełnia parametry techniczno-użytkowe wyszczególnione w Załączniku nr 4 3. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (Załącznik nr 2) 4. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w zapłacie podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych spłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania opłat. 6. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające brak zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm. ) ( Załącznik nr 5 do SIWZ ) 8. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm. ) (Załącznik nr 3 do SIWZ). 9. Pozytywne referencje oferentów z minimum 5 firm.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpyrzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z .o.o. ul. Kościuszki 26 74-200 Pyrzyce pokój 12 - Zakład Obsługi Urządzeń KOmunalnych i Estetyki Miasta.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z .o.o. ul. Kościuszki 26 74-200 Pyrzyce pokój 17 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
więcej: przetargi w Pyrzycach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.