To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-28
Dmosin: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin
Numer ogłoszenia: 252102 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229716 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, woj. łódzkie, tel. 046 8747485, faks 046 8746294.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem jest realizacja zamówienia finansowanego ze środków Unii Europejskiej dla potrzeb realizacji Projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionalnych, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej pn: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w placówkach Oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin w miejscowościach: Dmosin, Kołacin i Wola Cyrusowa następującego asortymentu: 2.1. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne, zabawki i artykuły plastyczne oraz meble wraz z montażem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.2. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.3. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.4. Doposażenie kuchni szkolnej w sprzęt i artykuły gastronomiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.4. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 4 części z dopuszczeniem składania ofert częściowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji Zamawiającego nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. W przypadku, gdy w opisie wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie , sprzęt lub element wyposażenia, parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla tego typu wyrobów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionalnych, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej pn: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin -Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne, zabawki i artykuły plastyczne oraz meble wraz z montażem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o., Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156906,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181802,32
Oferta z najniższą ceną: 181802,32 / Oferta z najwyższą ceną: 181802,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95058,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114734,40
Oferta z najniższą ceną: 114734,40 / Oferta z najwyższą ceną: 114734,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt AGD.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, uL. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11242,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10159,80
Oferta z najniższą ceną: 10159,80 / Oferta z najwyższą ceną: 16851,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Dmosin - Doposażenie kuchni szkolnej w sprzęt i artykuły gastronomiczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24750,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25374,90
Oferta z najniższą ceną: 25374,90 / Oferta z najwyższą ceną: 40885,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DMOSIN
więcej: przetargi DMOSIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę przepływowych podgrzewaczy wody, elektrycznych bojlerów, zasobników c.w.u. dla ŚUW w Katowicach , dostawa i montaż kurtyny powietrza dla ŚUW przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku - Białej
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-2
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej zlok. przy ul. Strzeleckiej 35 w Sadowej, na żłobek gminny w ramach zad. 2019/02 pn.: "Budowa Gminnego Żłobka w Sadowej".
- Wzmocnienie i rozwój bazy edukacyjnej w gminie Wojaszówka" - DOSTAWY
- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.