Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Warszawa 60: Robota budowlana - Remont elewacji budynku nr 3 przy ul. Koszykowej 82 C w Warszawie,
oznaczenie sprawy: ZP-23-Log-2013.
Numer ogłoszenia: 252122 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO
I.1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl
I.2) RODZAJ: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Robota budowlana - Remont elewacji budynku nr 3 przy ul. Koszykowej 82 C w Warszawie, oznaczenie sprawy: ZP-23-Log-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Remont elewacji budynku nr 3 przy ul. Koszykowej 82 C w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -Docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową lekką-mokrą wraz z tynkiem cienkowarstwowym silikatowym /materiał izolacyjny: styropian/ wełna mineralna grubość wiodąca: 15cm - parter, piętro 1 i 2 oraz 8cm - piętro 3 - ok. 4164m2 -Izolacja i docieplenie poniżej terenu /uzupełnienie istniejącej izolacji/ - ok.28m2 -Docieplenie dachu klatek schodowych /styropian EPS 100 laminowany jednostronnie/ - ok.18m2 -Wymiana oświetlenia zewnętrznego od strony dziedzińca /trzony klatek schodowych/ - ok.3 kpl -Demontaż i ponowny montaż jednostek zewnętrznych klimatyzacji z odprowadzeniem skroplin pod dociepleniem - ok.39 kpl -Montaż nowych klimatyzatorów /jednostka zewnętrzna i wewnętrzna/ - ok.12 kpl -Demontaż istniejących daszków z montażem nowych o konstrukcji wsporczej - ok.7 szt. -Izolacja cieplna poddasza wdmuchnięcie warstwy EKOFIBRU grub. 20cm - ok.1700 m2 -Wykonanie nowych obróbek blach. gzymsów i parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej na płycie OSB - ok.250 m2 -Przełożenie istniejącej opaski wraz z wykonaniem nowych stref wejściowych z wycieraczkami przy klatkach schodowych - ok.150 m2 CPV główny: 45000000-7.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
- przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Zamawiający: 1. zobowiązuje wykonawcę i podwykonawcę do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; 2) zobowiązuje wykonawcę do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; 3) zobowiązuje wykonawcę do bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo; 4) zastrzega sobie prawo zweryfikowania lub odsunięcia pracowników wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych (zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Rozdział 4 Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych) - dot. kierownika robót oraz pozostałych osób wymienionych w wykazie osób.W przypadku wystawionych upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone przedsiębiorca wystawiający te dokumenty musi spełniać wymagania określone w art. 54 ust. 10 ustawy o ochronie informacji niejawnych.Termin ważności uprawnień do dostępu do informacji niejawnych musi obejmować planowany czas realizacji umowy, a w sytuacji wcześniejszego wygaśnięcia Wykonawca przedstawi oświadczenie, że wystąpił lub wystąpi z odpowiednim wnioskiem o przeprowadzenie postępowania sprawdzającego. - przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
Zamawiający wymaga: 1) wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw (firm) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani - w przypadku, w którym wykonawca nie jest zobowiązany przez zamawiającego do wyboru podwykonawców zgodnie z procedurą określoną w niniejszym rozdziale; 2) niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców, które wystąpią w trakcie wykonywania zamówienia; ust. 1.
III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykazać, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której wartość robót elewacyjnych wynosiła min. 600 000,00 zł brutto, obejmującą swoim zakresem prace w zakresie branży budowlanej, elektrycznej polegające na budowie, przebudowie lub remoncie elewacji budynku, którego powierzchnia wynosiła co najmniej 2.000 m2.Na przedmiotową robotę Wykonawca załączy dowód(ody), o których mowa w §1 ust. 2 pkt. 2) lub odpowiednio §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231) określające czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujące, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku, gdy roboty budowlane wykazane w wykazie były realizowane na rzecz Zamawiającego - Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. minimum: - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży budowlanej, posiadającą wymagane: zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane / tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm./, uprawnienia w specjalności budowlanej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej, - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży elektrycznej, posiadającą wymagane: zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane / tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm./, uprawnienia w specjalności elektrycznej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej, - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży sanitarnej, posiadającą wymagane: zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane / tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm./, uprawnienia w specjalności sanitarnej i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej, UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę funkcji kierownika robót w różnych branżach pod warunkiem posiadania przez nią stosownych uprawnień określonych powyżej dla danego kierownika robót. W przypadku gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, osoby te muszą: - posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży w kraju zamieszkania tych osób, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług trans granicznych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował: - 2 osobami o kwalifikacjach zawodowych - elektryk, - 2 osobami o kwalifikacjach zawodowych - hydraulik, - 12 osobami o kwalifikacjach zawodowych - ogólno-budowlanych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w wykazie co najmniej jednej roboty budowlanej niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia oraz wykazania innych robót w celu uzyskania jak największej ilości punktów i zakwalifikowania się do kolejnego etapu. Nie wymaga natomiast informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- w przypadku zamówień, które wiążą się z przetwarzaniem informacji niejawnych, wymagają do nich dostępu, ich wykorzystania lub je zawierają - dokumenty potwierdzające zdolność wykonawcy do ochrony tych informacji i ich przetwarzania;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.4.5.2)
III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.131e ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Kryteria oceny wniosków: Wykonawca, który jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, za każdą wykonaną robotę obejmującą swoim zakresem prace w zakresie branży: budowlanej, elektrycznej, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie elewacji budynku, którego powierzchnia wynosiła co najmniej 2000 m2, której wartość robót elewacyjnych wynosiła min. 600 000,00 zł brutto, otrzyma 1 pkt; Wykonawca, który jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, za każdą wykonaną robotę obejmującą swoim zakresem prace w zakresie branży: budowlanej, elektrycznej, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie elewacji budynku, którego powierzchnia wynosiła co najmniej 4000 m2, której wartość robót elewacyjnych wynosiła min. 600 000,00 zł brutto, otrzyma 2 pkt; Ocenie punktowej nie będą podlegać: - roboty, które Wykonawca wykaże powołując się na doświadczenie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, - roboty, które Wykonawca wykaże w wyniku zastosowania przez Zamawiającego art. 26 ust 3 ustawy. W przypadku gdy na trzeciej (ostatniej) pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający wybierze spośród nich Wykonawcę, który wykonał więcej robót budowlanych budynku o powierzchni co najmniej 4000 m2. W przypadku otrzymania tej samej liczby punktów oraz wykonania tej samej ilości robót Zamawiający w pierwszej kolejności zaprosi Wykonawcę, którego łączna wartość robót budowlanych będzie wyższa.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.5.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Oczki 1.
IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszcząca się przy ul. T. Chałubińskiego/róg W. Oczki 1 (tel. wew. 846-131)..
IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WNIOSKI Zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o maksymalnej klauzuli Zastrzeżone. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania warunków dotyczących ochrony informacji niejawnych. ZASADY DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W OGŁOSZENIU O ZAMÓWIENIU. a) ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, oceny spełniania warunków nie stopniuje się; b) z treści załączonych do wniosku dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki zostały spełnione; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z wnioskiem, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; c) nie spełnienie lub nie wykazanie spełniania chociażby jednego z warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. d) przy ocenie wniosku złożonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności/czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1) Wymagania dotyczące dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu reguluje m. in. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231). Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia muszą być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawce pełnomocnictwa. Dokumenty składane w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego Wykonawcę były czytelne, kompletne i w przypadku, gdy zawierają się na kilku stronach posiadały klauzulę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie /np. w formie tzw. konsorcjum/ zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga aby wraz z wnioskiem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii potwierdzonej notarialnie, bądź przez jego wystawce). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie /wszyscy członkowie konsorcjum/ ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizacje zamówienia. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie należy: a) złożyć wniosek podpisany przez pełnomocnika; b) złożyć komplet dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w ogłoszeniu o zamówieniu w pkt. III.4.2 składane są przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu - nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika, lidera. Przy ocenie wniosku składanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający będzie brał pod uwagę ich łączną wiedzę i doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia. Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Wniosek składany przez spółki cywilne jest traktowany jako Wniosek Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy). OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKU Na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.bip.skw.gov.pl w szczegółach sprawy nr ZP-23-Log-2013, Zamawiający zamieścił formularze pomocne przy złożeniu wniosku, tj. formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykazu osób i wykazu wykonanych robót budowlanych oraz wzory oświadczeń. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany złożyć wypełniony w języku polskim wniosek (formularz zamieszczony na stronie internetowej) wraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. UWAGA: Wykaz osób o którym mowa powinien zawierać w szczególności wymaganą minimalną ilość osób określoną w pkt. III. 4.1) tiret 9 Ogłoszenia o zamówieniu oraz: - imię i nazwisko osoby; - rodzaj kwalifikacji zawodowych i numer uprawnienia; - numer zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej (dot. kierownika robót); - numer, klauzulę i datę ważności poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych; - informację o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wykaz wykonanych robót budowlanych o którym mowa w pkt. III. 4.1) tiret 2 powinien zawierać w szczególności: - rodzaj robót wraz z informacją jaką branżę obejmują swoim zakresem; - miejsce wykonania; - daty wykonania robót (zakończenia) - dzień, miesiąc, rok; - wartość brutto wykonanej roboty; - wartość brutto części roboty obejmującej swoim zakresem wyłącznie wymagane prace w branży budowlanej, elektrycznej polegające na budowie, przebudowie lub remoncie elewacji budynku, którego powierzchnia wynosiła co najmniej 2000m2 (od 2000m2 do 4000m2- I tabela) lub co najmiej 4000 m2 (4000 m2 i więcej - II tabela) Do wykazu robót należy dołączyć dowody, o których mowa w pkt. III. 4.1) tiret 20 Ogłoszenia o zamówieniu. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powinien w szczególności zawierać: - dane dotyczące Wykonawcy: nazwa, siedziba, nr telefonu/faksu, adres e-mail, Regon, NIP, imię i nazwisko osoby(ób) uprawnionych do porozumiewania się z Zamawiającym, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać również dane poszczególnych wykonawców oraz wskazać ich pełnomocnika (lidera); - dane Zamawiającego: Biuro Logistyki SKW, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60; - nazwę i nr postępowania, tj. Remont elewacji budynku nr 3 przy ul. Koszykowej 82 C w Warszawie, oznaczenie sprawy: ZP-23-Log-2013 Na pierwszej stronie Wniosku należy umieścić pieczęć adresową Wykonawcy. Dla zapewnienia integralności i nienaruszalności wniosku zaleca się: a) parafowanie każdej strony wniosku przez osoby podpisujące wniosek; b) zszycie i ponumerowanie w sposób ciągły wszystkich stron wniosku. Ewentualne poprawki we wniosku powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem i datą przez osobę (osoby) podpisującą wniosek. Parafka (podpis) powinna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej poprawkę). Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w przypadku: a) osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartym w odpowiednim rejestrze sadowym; b) przedsiębiorcy będącego osoba fizyczna - przez osobę wpisana jako przedsiębiorca do ewidencji działalności gospodarczej; c) podpisania wniosku przez osobę upoważnioną, wniosek musi zawierać dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie tej osoby do podpisywania i złożenia wniosku (ewentualnie w następnym etapie oferty i umowy), wystawione przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez jego wystawce; d) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez osobę upoważnioną przez wszystkich Wykonawców (pełnomocnika). Konsekwencje złożenia wniosku niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie wniosku jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej do miejsca składania wniosków w terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku lub załączonych dokumentach stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4. ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 ze zm.), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być publicznie udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i dołączone odrębnie do wniosku. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI. Zamawiający i Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Pytania i wątpliwości dotyczące składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu można kierować do Zamawiającego w języku polskim: a) faksem - na nr (22) 684 12 03; b) drogą elektroniczną - na adres email: zamowienia@skw.gov.pl; c) w formie pisemnej - na adres: Sekretariat Biura Logistyki SKW, Zamówienia Publiczne, ul. W.Oczki 1, 00-909 Warszawa 60. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień dotyczących ogłoszenia. OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ Andrzej Iwanicz, fax. nr 684 12 03.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.