Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Katowice: Zakup materiałów techniki specjalnej dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego
Numer ogłoszenia: 252124 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów techniki specjalnej dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 9 zadań: Zadanie nr 1 - Odczynniki do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych typu NARKO 1 lub równoważny - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2 - Odczynniki narkotykowe NARKO I lub równoważne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Zadanie nr 3 - Odczynniki narkotykowe NARKO II lub równoważne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ Zadanie nr 4 - Wzorce narkotykowe - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ Zadanie nr 5 - Odczynniki do wstępnej identyfikacji materiałów wybuchowych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ Zadanie nr 6 - Szkło laboratoryjne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ Zadanie nr 7 - Odczynniki chemiczne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ Zadanie nr 8 -Papierki wskaźnikowe - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ Zadanie nr 9 - Mikrofiltracyjne zestawy do oczyszczania DNA - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ Wymagana gwarancja: dla zadań nr 1, 2, 3, 7 - minimum 24 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadania 5, 8 - minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego dla zadania 4, 6, 9 - gwarancja producenta Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I i dostarczony w oryginalnych, bezzwrotnych (kaucjonowanych dla zadania nr 4) i nienaruszonych fabrycznych opakowaniach producenta. Cały dostarczony asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, musi być dostarczony do bezpośrednich odbiorców wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 173, poz. 1679 z późn. zm.). Wszystkie odczynniki będące przedmiotem zamówienia muszą być dostarczone wraz z załączonymi aktualnymi kartami charakterystyki sporządzonymi w języku polskim, co będzie istotnym elementem odbioru towaru od Wykonawcy. Dla zadania 4 dostarczone wzorce muszą posiadać stosowny certyfikat substancji wzorcowej do zastosowania w kryminalistyce (w j. angielski) dopuszcza się etykietę w języku angielskim. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.12.41.31-2, 33.69.63.00-8, 33.69.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment jest fabrycznie nowy, gatunku I i będzie dostarczony w nowych, bezzwrotnych (kaucjonowanych dla zadania nr 4), oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych typu NARKO 1 lub równoważny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych typu NARKO 1 lub równoważny - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki narkotykowe NARKO I lub równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki narkotykowe NARKO I lub równoważne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki narkotykowe NARKO II lub równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki narkotykowe NARKO II lub równoważne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wzorce narkotykowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorce narkotykowe - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki do wstępnej identyfikacji materiałów wybuchowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wstępnej identyfikacji materiałów wybuchowych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkło laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkło laboratoryjne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Papierki wskaźnikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papierki wskaźnikowe - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Mikrofiltracyjne zestawy do oczyszczania DNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrofiltracyjne zestawy do oczyszczania DNA - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Dostawa i montaż nowego sterownika DMX dla potrzeb sterowania iluminacją świetlną w obiekcie Hali Widowiskowo-Sportowej "SPODEK"
- MODERNIZACJA OZNAKOWANIA POZIOMEGO
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Usługa dzierżawy łączy światłowodowych i dostępu do sieci Internet dla CCOD w Raciborzu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, nr 4/ZP/2025
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 2 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.