Ogłoszenie z dnia 2014-12-05
Braniewo: WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W BRANIEWIE ORAZ BAZY NALEŻĄCEJ DO ADMINISTRACJI BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W BRANIEWIE
Numer ogłoszenia: 252133 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych , ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 644 29 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.abkbraniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W BRANIEWIE ORAZ BAZY NALEŻĄCEJ DO ADMINISTRACJI BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W BRANIEWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu stałych nieczystości komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych w Braniewie: Olsztyńska zlokalizowanego przy ul. Olsztyńskiej, Morska zlokalizowanego przy ul. Morskiej, Elbląska zlokalizowanego przy ul. Elbląskiej w Braniewie oraz Bazy należącej do Administracji Budynków Komunalnych w Braniewie zlokalizowanej przy ul. Rzemieślniczej 1. 2. Wykonawca będzie opróżniał pojemniki na odpady będące własnością Zamawiającego ustawione na terenie cmentarzy komunalnych i Bazy ABK w Braniewie, w ilościach określonych w pkt. 3 niniejszego rozdziału (zakres zamówienia). Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. 3. Zakres zamówienia: 1) Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Olsztyńska w Braniewie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z pojemników odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników dla tego cmentarza przedstawia się następująco pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 6 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 2) Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Morska w Braniewie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z pojemników odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników dla tego cmentarza przedstawia się następująco: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 12 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 3) Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Elbląska w Braniewie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z pojemników odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników dla tego cmentarza przedstawia się następująco: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 20 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 4) Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu Bazy Administracji Budynków Komunalnych w Braniewie, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z pojemników odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie Bazy ABK. Ilość i pojemność pojemników dla Bazy ABK przedstawia się następująco: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 6 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez pracownika DTE ABK. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. 5.Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z położeniem cmentarzy komunalnych w Braniewie, rozkładem dróg na ich terenie , oraz lokalizacją Bazy należącej do Administracji Budynków Komunalnych w Braniewie, objętych przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług własnymi środkami transportu oraz urządzeniami. 7. Ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania niniejszej umowy wynosi: 1) Odpady komunalne zmieszane łącznie 250 ton.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności, stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że posiada odpowiednie dokumenty uprawniające do prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm), zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm) oraz posiada aktualną umowę na odbiór lub utylizację odpadów komunalnych. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonej w ofercie kserokopii wpisu do rejestru, licencji, koncesji lub zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.), poświadczonej (za zgodność z oryginałem) oraz kserokopii aktualnej umowy na odbiór komunalnych nieczystości stałych, zawartej z zakładem prowadzącym działalność w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykazać, że wykonał kompleksowo w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie wywozu nieczystości o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w rozdziale VI pkt 1. ppkt 2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr5 do niniejszej specyfikacji oraz załączonych do oferty referencji lub innych dokumentów, potwierdzających że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada pojazdy przeznaczone do odbioru i transportu odpadów komunalnych których rodzaj i ilość zapewni realizację przedmiotu zamówienia.Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w rozdziale VI pkt 1. ppkt 3 SIWZ, sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr6 do niniejszej specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907). Spełnienie ww warunku ocenione będzie na podstawie dokumentów i oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), wchodzących w skład oferty, ocena zostanie dokonana zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu dołączonego do oferty - kopii polisy, potwierdzonej (za zgodność z oryginałem)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abkbraniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Budynków Komunalnych, ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo, Dział Techniczny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Administracja Budynków Komunalnych, ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU KWATERMISTRZOWSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWYWANIA, GOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DO MIEJSC WSKAZANYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANIEWIE W 2025 ROKU
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie
- Utrzymanie w czystości terenów komunalnych miasta Kwidzyna
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.