eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa lokali usługowych na lokale mieszkalne w budynku C (pięć lokali mieszkalnych) na terenie nieruchomości przy ul. Grabowej 22C w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Poznań: Przebudowa lokali usługowych na lokale mieszkalne w budynku C (pięć lokali mieszkalnych) na terenie nieruchomości przy ul. Grabowej 22C w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 252168 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 850 83 40, faks 061 8523124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa lokali usługowych na lokale mieszkalne w budynku C (pięć lokali mieszkalnych) na terenie nieruchomości przy ul. Grabowej 22C w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.przebudowa lokali usługowych na lokale mieszkalne w budynku C (pięć lokali mieszkalnych) na terenie nieruchomości przy ul. Grabowej 22C w Poznaniu. 1.2.wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową - projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (ogólna specyfikacja techniczna) oraz decyzją pozwolenia na wykonanie robót budowlanych nr 1001/2010 z dnia 09.06.2010r. stanowiące załącznik nr 1- tylko w zakresie budynku C. 1.3.przygotowanie kompletu dokumentów do zgłoszenia właściwemu organowi nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy przed przystąpieniem do użytkowania. 1.4.wykonanie inwentaryzacji powykonawczej pięciu lokali mieszkalnych. 2.Lokale mieszkalne znajdują się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Usługę o powierzchni 104,73 m2 w budynku C zamienia się na trzy mieszkania - dwa jednopokojowe i jedno dwupokojowe, a usługę o powierzchni 93,68 m2 na dwa mieszkania - jedno i dwupokojowe. 3.Wykonawca wykona tablicę informacyjną zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia projektu zagospodarowania i organizacji placu budowy. Projekt zagospodarowania i organizacji budowy wymaga akceptacji inspektora nadzoru koordynatora. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, pod warunkiem zapewnienia materiałów równoważnych, nie gorszych niż określone w tych dokumentach. W takiej sytuacji na wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały zamienne nie są gorsze od projektowanych, oraz uzyskania zgody autora projektu i Zamawiającego na ich wprowadzenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 450,00 zł słownie: trzytysiąceczterystapięćdziesiątzłotych. 2.Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.pieniądzu 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3.gwarancjach bankowych 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 3.Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu ul. Św. Marcin 58/64, 61-807 Poznań. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 31.08.2010 r. do godziny 12.00. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy, w formie oryginału, załączyć do oferty lub dostarczyć do Zamawiającego przed datą i godziną złożenia ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawca ( podwykonawca) posiadał uprawnienia i przedstawił stosowne dokumenty o posiadaniu następujących uprawnień: - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - w specjalności instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, - w specjalności instalacji wentylacyjnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robotom będącym przedmiotem zamówienia (wykazać wg wzoru druku załącznik nr 5 SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( do oferty należy załączyć potwierdzoną przez wykonawcę kserokopię polisy OC),na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000,00 zł, okres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1.1dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 1.2dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy pod warunkiem uzyskania zgody stron, 1.3dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości pod warunkiem zachowania tożsamości przedmiotu świadczenia , 1.4dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 1.5dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu wystąpienia siły wyższej lub z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający 1.6dopuszczalna jest zmiana terminu zapłaty wynagrodzenia umownego Wykonawcy 1.7Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, 1.8wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie przewidziano w chwili zawarcia umowy i może mieć to skutek jak w ust.1 pkt 1.5 niniejszego paragrafu, 1.9wystąpiła konieczność zmiany osób wskazanych w § 6 niniejszej umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PTBS Sp. z o.o. 60-281 Poznań, ul Konfederacka 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 12:00, miejsce: PTBS Sp. z o.o. 60-281 Poznań, ul Konfederacka 4- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.