Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa: osprzętu spawalniczego, klimatyzatorów do utrzymywania warunków klimatycznych oraz wyposażenia warsztatowego
Numer ogłoszenia: 252187 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne , ul. Obwodowa 191, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 686 2283, faks 022 686 2339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3owt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWASKARBU PAŃSTWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: osprzętu spawalniczego, klimatyzatorów do utrzymywania warunków klimatycznych oraz wyposażenia warsztatowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część 1: Dostawa osprzętu spawalniczego zgodnie z opisem przedmiotu będącym załącznikiem Nr 1 do SIWZ; część 2: Klimatyzator do utrzymywania warunków klimatycznych zgodnie z opisem przedmiotu będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ; część 3: Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu będącym załącznikiem Nr 3 do SIWZ; część 4:Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu będącym załącznikiem Nr 4 do SIWZ; część 5: Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu będącym załącznikiem Nr 5 do SIWZ; część 6: Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu będącym załącznikiem Nr 6 do SIWZ; część 7: Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu będącym załącznikiem Nr 7 do SIWZ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7, 42.41.32.00-6, 39.54.12.20-4, 44.31.51.00-2, 38.42.51.00-1, 44.61.81.00-6, 39.71.72.00-3, 38.30.00.00-8, 43.32.90.00-3, 43.80.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - załącznik Nr 8 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - załącznik Nr 8 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - załącznik Nr 8 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - załącznik Nr 8 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie - załącznik Nr 8 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3owt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne Nowy Dwór Mazowiecki (Modlin Twierdza), ul. Obwodowa 191, bud. nr 191, pok. 25. na pisemny wniosek lub osobiście.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 12:30, miejsce: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki 5 (Modlin Twierdza), ul. Obwodowa 191, bud. 191, kancelaria jawna pok. 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa osprzętu spawalniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu spawalniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7, 44.31.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Klimatyzator do utrzymywania warunków klimatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klimatyzator do utrzymywania warunków klimatycznych -zgodnie z opisem przedmiotu, załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 38.42.51.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.32.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.81.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4, 38.30.00.00-8, 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia warsztatowego zgodnie z opisem przedmiotu załącznik nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.12.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-134/2025 Remont węzłów w bud nr 25 i 50 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 22.
- SVA/4620-139/2025 Przebudowa budynku nr 2, 4, 33 w zakresie budowy kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Osówiec
- SVA/4620-148/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu pochwytów - Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie
- SVA/4620-155/2025: Roboty budowlane polegające na zabezpieczeniu muru przeciwzalewowego na podstawie dokumentacji projektowej
- SVA/4620-127/2025 Świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy w AMW Sinevia Sp. z o. o.
- SVA/4620-124/2025: Dostawa kruszyw wg formularza cenowego wraz z rozładunkiem w ramach zadania 91 553 Ossów.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Dostawa sprzętu specj. (wyposażenie - w podz. na Części) w ram. zad: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wod-kan na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalist."
- Wyposażenie pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim" - zestawy narzędzi i urządzeń do pracowni elektrycznych
- Wyposażenie pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn. : "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim" - zestawy narzędzi i urządzeń do pracowni elektrycznych
- Rewitalizacja zabytkowej zieleni parkowej wraz z zagospodarowaniem patio w Małopolskim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Krzeszowicach
- Zakup sprzętu na potrzeby realizacji szkoleń (zestawy panelowe i stoły elektrotechniczne) (II)
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.