Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Złotów: ABC Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 252188 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2635434, faks 067 2635434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.zlotow.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC Przedsiębiorczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia p.n. ABC Przedsiębiorczości dla 15 osób bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Złotowie, zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadają odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia szkolenia (m.in. minimum 15 stanowisk szkoleniowych ), d) dysponują odpowiednimi warunkami socjalnymi i wyposażeniem dydaktycznym niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia, e) zatrudniają do realizacji zamówienia , co najmniej 3 wykładowców posiadających wykształcenie wyższe magisterskie tj. minimum 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym magisterskim w zakresie zarządzania i marketingu, minimum 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym magisterskim prawniczym oraz minimum 1 wykładowcę z wykształceniem wyższym magisterskim ekonomicznym, (kadra dydaktyczna musi posiadać minimum dwuletni staż zawodowy w zakresie prowadzonych zajęć szkoleniowych), f) w przypadku zdarzeń losowych w okresie realizacji szkolenia zapewnią zastępstwo wykładowców realizujących zamówienie, a zastępcy wykładowców będą posiadali kwalifikacje co najmniej równe kwalifikacjom wykładowców, g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 1 będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty, w tym oświadczenia i zaświadczenia według podanej niżej kolejności; 1) aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w przypadku jednostek działających w oparciu o inną podstawę funkcjonowania niż wyżej wymienione, wymagane jest oświadczenie o podstawie prawnej działania jednostki wraz z uwiarygodnioną kserokopią stosownego dokumentu, 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz.2365 z 2004r.), wystawione w roku, w którym Wykonawca ubiega się o zamówienie, 3) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, 4) decyzja o nadaniu NIP, 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych co stanowi załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ, Wymagane powyżej w punktach 1 -7 dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą do oferty zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające że: 1)posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę bądź miejsce zamieszkania, 2) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego likwidacji. Jeżeli w danym kraju nie wydaje się zaświadczeń o wyżej wymienionej treści można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego bądź gospodarczego. Dokumenty te winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i poświadczone przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3 - jakość bazy dydaktycznej - 20
- 4 - nadzór wewnętrzny - 3
- 5 - posiadanie certyfikatu usług w dziedzinie kształcenia/szkolenia - 2
- 6 - sposób egzaminowania - 3
- 7 - rodzaj wydawanych zaświadczeń - 2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.zlotow.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
ul. Kolejowa 11
77-400 Złotów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11,77-400 Złotów, w sekretariacie - I piętro, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku godz.7.30-15.30 , lub za pośrednictwem poczty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- DOWÓZ UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ SPECJALNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W ŁOBŻENICY
- "ROZBUDOWA ORAZ ADAPTACJA CZĘŚCI PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 1 W ZŁOTOWIE NA POTRZEBY UTWORZENIA ŻŁOBKA MIEJSKIEGO - WRAZ Z ZAKUPEM PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA"
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie reedukacyjnych zajęć z języka angielskiego oraz superwizji
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- "Tworzenie i rozwój istniejących centrów usług społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w gminie Karlino"
- SR.272.u.42.2025.PW Przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





