Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Wejherowo: Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, jaj, warzyw, ziemniaków, owoców i ich przetworów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie ,
ul. Przebendowskiego 1.
Numer ogłoszenia: 252226 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Przebendowskiego 1, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 672-15-91, faks 0-58 672-67-11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, jaj, warzyw, ziemniaków, owoców i ich przetworów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie , ul. Przebendowskiego 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony na Dostawę różnych produktów spożywczych, zbożowych, jaj, warzyw, ziemniaków, owoców i ich przetworów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, jaj, warzyw, ziemniaków, owoców i ich przetworów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.61.33.00 - Produkty zbożowe 03.14.25.00 - Jaja 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie,że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakladają obowiazek posiadania takich uprawnień. Na udokumentowanie powyższego Wykonawca przedkłada Oświdczenie o spelnieniu warunkow określonych w art.22 ust1, ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości netto nie mniejszej niż: 1 500 000,00 zł. / jeden milion pięćset tysięcy złotych / W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia( referencje ) . Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią razem jeden dokument w formie załącznika nr 5 oraz dokumenty potwierdzające , iż dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym , oraz zasobami zdolnym do wykonania zamowienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia i posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, do wykonania zamowienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunku art.22 ust1, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności , gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych ustawowej zmiany stawki podatku VAT , przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, oraz w przypadku wzrostu cen artykułów będących przedmiotem umowy publikowany przez Główny Urząd Statystyczny. zgodnie z postanowieniami określonymi w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. W wyniku dokonania zmian ilościowych, o których mowa Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do zmniejszenia wartości zawartej umowy. Zmiany wymienione powyżej mogą być dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia Zamawiającemu. 2.Warunki dokonywania zmian Zgodne oświadczenia woli zamawiającego i wykonawcy. forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dpswejherowo.gp7.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://dpswejherowo.gp7.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Wejherowie, ul. Przebendowskiego 1 - sekretariat/kadry/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.09.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Dostawa przełączników sieciowych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo w podziale na 11 części.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku - dostawa pozostałych produktów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.