Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-05
Krotoszyn: Dostawa paliw w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 252231 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn , ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7227454, 62 722 74 34, faks 62 594 05 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw w 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje : a/. sukcesywną dostawę paliwa : benzyny i oleju napędowego w łącznej ilości do 16.250 litrów, w tym : - benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości do 3.850 litrów, zgodnie z normą PN-EN 228:2009, - oleju napędowego ON o liczbie cetanowej min. 51 w ilości do 5.700 litrów, zgodnie z normą 590+A1:2011, - oleju napędowego ON o liczbie cetanowej min. 55 w ilości do 6.700 litrów, zgodnie z normą 590+A1:2011 (np. olej napędowy typu Verva ON, Diesel Gold, Shell, V-Power, ON Ultimate lub równoważny). Zakres dostawy obejmuje tankowanie pojazdów, obejmujące pojazdy służbowe w dyspozycji Wydziałów Urzędu Miejskiego oraz samochody Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Krotoszyn, a także zakup paliwa do kosiarek, odśnieżarek i agregatów prądotwórczych w kanistry. Zamawiający zastrzega sobie prawo w okresie trwania umowy do żądania świadectwa jakości dla wszystkich oferowanych paliw wraz z dowodem ich dostawy do wykazanej w ofercie stacji Wykonawcy. W zakresie dostaw ON Wykonawca winien posiadać odrębne, oznakowane dystrybutory, przystosowane do tankowania pojazdów osobowych, z których dokonuje sprzedaży ON o różnej liczbie cetanowej. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 r. Nr 243, poz.2063 ze zm.). W odniesieniu do paliw samochodowych Zamawiającemu na każde zakupione 100 litrów paliwa będzie nieodpłatnie przysługiwała usługa mycia, obejmująca samochody służbowe w dyspozycji Wydziałów Urzędu Miejskiego oraz samochody Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Krotoszyn w myjni całorocznej. Zakres usługi obejmuje mycie ręczne nadwozia z zastosowaniem aktywnej piany, suszenie nadwozia oraz jego woskowania. Talony na mycie pojazdów będą do wykorzystania w dowolnym terminie, nie później niż do 31.12.2015 r. W styczniu 2015 r. Zamawiającemu przysługuje 10 nieodpłatnych myć, natomiast w okresie luty - listopad 2015 r. liczba myć określana będzie na podstawie rozliczeń za miesiąc poprzedni, dołączanych wraz z talonami do wystawianych faktur VAT. Stacja paliw powinna być czynna całodobowo przez 7 dni w tygodniu (myjnia: od poniedziałku do piątku 7.00-20.00, a w dni wolne od pracy 9.00 - 13.00). Stacja paliw i myjnia powinny znajdować się w granicach administracyjnych miasta Krotoszyna. b/. sukcesywną dostawę paliwa: oleju opałowego lekkiego w ilości 38.700 litrów, zgodnie z normą PN-C-96024/2001. Sukcesywna dostawa oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do następujących obiektów : Zespołu Szkół w Benicach, Zespołu Szkół w Chwaliszewie, świetlicy wiejskiej w Orpiszewie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.51.00 - Olej opałowy 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiada koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U z 2012 r., poz. 1059 ze zm.). Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży w/w koncesję. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość dokumentu określonego w SIWZ (pkt. IX.B 1) i zostanie dokonana na podstawie treści tego dokumentu według metody : spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt III.4.2 niniejszego ogłoszenia każdy z Wykonawców składa osobno. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączone do oferty w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 10
- 2 - Opust - 90
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku, gdy: 1) z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć zaszła konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie; 2) uległa zmianie ustawowa stawka podatku VAT - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia za inną cenę, niż wskazana w jego ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, Zespół Zamówień Publicznych, pok. nr 48..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63 - 700 Krotoszyn, punkt informacyjny - parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Najem pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi Rozdrażew-Wyki- etap I
- Transport uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Krotoszynie w 2025 r.
- Zakup paliwa do pojazdów i sprzętu PZD Krotoszyn na rok 2025
- Dostawa paliw w 2025 r. (powtórzenie unieważnionej części)
- Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także zapewnienie dowozu dla osób chorych, samotnych, niepełnosprawnych, podopiecznych Krotoszyńskiego Centrum Usług Społecznych w roku 2025
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla ZAZ Leonów w 2025 r.
- Zakup oraz dostawa oleju opałowego lekkiego do jednostek oświatowych na terenie Gminy Budzów w roku 2025.
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Komunalny Zakład Budżetowy w 2025 roku".
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych budynków gminnych
- Dostawa paliw do służbowych środków transportu i maszyn roboczych PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.