Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Jaworzno: Wykonanie pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej Nr 3, Zespole Szkół Nr 4, Szkole Podstawowej Nr 14 w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 252252 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej Nr 3, Zespole Szkół Nr 4, Szkole Podstawowej Nr 14 w Jaworznie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane związane z przystosowaniem sal lekcyjnych do potrzeb pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Jaworznie przy ul. Kasprzaka 6, w Zespole Szkół Nr 4 w Jaworznie przy ul. Spółdzielczej 9, oraz w Szkole Podstawowej Nr 14 w Jaworznie przy ul. Niemcewicza 7a, zgodnie z : 1) Przedmiarem robót na dostosowanie pomieszczenia pod względem budowlanym na cele pracowni komputerowej w Szkole Podstawowej Nr 3, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branży budowlanej na wykonanie remontu sali lekcyjnej nr 28 w zakresie jej przystosowania do potrzeb pracowni komputerowej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Projektem wykonawczym branży elektrycznej dotyczącym dostosowania pomieszczenia na cele pracowni komputerowej dla 24 stanowisk uczniowskich i stanowiska nauczyciela w Szkole Podstawowej Nr 3 ( realizacja projektu Linux w Szkole), stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) Przedmiarem robót branży elektrycznej na dostosowanie pomieszczenia sali nr 28 na cele pracowni komputerowej w Szkole Podstawowej Nr 3, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5) Projektem wykonawczym branży elektrycznej dotyczącym dostosowania pomieszczenia na cele pracowni komputerowej dla 24 stanowisk uczniowskich i stanowiska nauczyciela w Zespole Szkół Nr 4 ( realizacja projektu Linux w Szkole), stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ, 6) Przedmiarem robót branży elektrycznej na dostosowanie pomieszczenia sali nr 204 na cele pracowni komputerowej w Zespole Szkół Nr 4, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, 7) Projektem wykonawczym branży elektrycznej dotyczącym dostosowania pomieszczenia na cele pracowni komputerowej dla 18 stanowisk uczniowskich i stanowiska nauczyciela w Szkole Podstawowej Nr 14 ( realizacja projektu Linux w Szkole), stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ, 8) Przedmiarem robót branży elektrycznej na dostosowanie pomieszczenia sali nr 38 na cele pracowni komputerowej w Szkole Podstawowej Nr 14, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ, 9) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót instalacyjnych elektrycznych i instalowania okablowania komputerowego na dostosowanie pomieszczeń na cele pracowni komputerowych w placówkach oświatowych w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. Wszystkie określenia i nazwy materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej nie są wiążące dla Wykonawcy, a służą jedynie do określenia parametrów użytych materiałów i urządzeń. 3. Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie robót w dniu zawarcia umowy, - zakończenie robót w terminie do 50 dni od daty rozpoczęcia robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 600,00PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek poprzez wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej jednej roboty budowlanej, obejmującej łącznie wykonanie lub wymianę posadzek, malowanie, wymianę lub montaż drzwi, o wartości minimum 5 000,00 zł brutto, albo wykonanie wszystkich powyższych rodzajów robót budowlanych w ramach różnych umów (zamówień, zleceń) na minimalną sumaryczną kwotę 5 000,00 zł brutto, 2) co najmniej jednej roboty budowlanej, obejmującej łącznie remont lub wykonanie instalacji elektrycznej oraz remont lub wykonanie instalacji teleinformatycznej, o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, albo wykonanie wszystkich powyższych rodzajów robót budowlanych w ramach różnych umów (zamówień, zleceń) na minimalną sumaryczną kwotę 20 000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, 2) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru, 3) przynajmniej jedną osobą wykonującą przedmiot zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji, z wpisem uprawniającym do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składając oświadczenie o posiadaniu równoważnych do w/w uprawnień uzyskanych w swoich krajach. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; w tym przypadku wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie to winno być przedłożone w oryginale. 3. Dla wykazania przez Wykonawcę dysponowania wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego, konieczne jest wskazanie przez Wykonawcę, w odrębnym oświadczeniu, sposobu udziału podmiotu trzeciego w wykonywaniu przedmiotu zamówienia ( np. udział podmiotu trzeciego jako podwykonawca).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, które mogą dotyczyć: 1.1. terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego oraz złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, 2) wystąpienie przeszkód i utrudnień formalnoprawnych, nie wynikających z przyczyn leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy 1.2. wynagrodzenia umownego, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B, III piętro, pok. 308.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Jaworznie oraz samochodów i urządzeń Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu miasta Jaworzna
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jaworznie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem żywności w I i II kwartale 2025 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od stycznia do czerwca 2025 roku
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów w budynku Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.