To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Bieruń: Odtworzenie rowów melioracyjnych w dzielnicy Ściernie 255m
Numer ogłoszenia: 252273 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229219 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie rowów melioracyjnych w dzielnicy Ściernie 255m.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie rowów melioracyjnych w dzielnicy Ściernie, związane z usuwaniem skutków powodzi z maja i czerwca 2010 r., które będzie finansowane w ramach środków uzyskanych z budżetu państwa. Rowy melioracyjne zostały uszkodzone podczas powodzi, która dotknęła gminę Bieruń w maju 2010 roku. Odtworzenie polegać będzie w szczególności na: wykoszeniu terenu na pow. 2 130 m2, oczyszczeniu rowów z namułu warstwą 20 cm na długości 255 m rowu głównego i 100 m rowu bocznego, wykonaniu umocnienia stopy skarpy rowów kiszką faszynową na dług. 355 m (710 m kiszki), rozebranie 3 przepustów O 600 mm, wykonanie 2 przepustów O 600 mm i 1 przepustu O 1 000 mm, wywóz nadmiaru naniesionych namułów, wywóz i utylizacja gruzu. Do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się zapisy ustawy z dnia 11.08.2001 r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontu i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz.U. 2001. 84.906 z późn. zm.) 2. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje również : a) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu , uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu (1 egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać Zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). b) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa na drodze w okresie ich wykonywania. c) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. d) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. e) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. f) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). g) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 4. Warunki i wymagania : a) po realizacji przedmiotu zamówienia należy: - wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne - w przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych, b) obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy, c) w kosztorysie w kosztach pośrednich należy ująć koszty: utrzymania w czystości i porządku oraz naprawy po wykonanej robocie dróg dojazdowych do terenu budowy, a także koszty wypłacenia odszkodowania za straty w uprawach rolnych, d) jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego technologicznego i estetycznego, e) zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, f) wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z zamawiającym materiałów i wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanego przepustu. 5. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 7. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia do 20.12.2012 r. 8. Zamówienie jest współfinansowane z dotacji budżetu państwa. 9. Wymagany termin zakończenia zamówienia wynika z zapisów Ustawy o finansach publicznych, dotyczących wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu państwa do dnia 31 grudnia danego roku budżetowego. 10. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 45246400-7 Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45246000-3 Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45233144-2 Roboty drogowe 45236000-0 Wyrównywanie terenu 45243300-5 Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.44 - Roboty budowlane w zakresie objazdów 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.24.33.00 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe AR-BUD Arkadiusz Pawlik, ul. Hallera 24, 41-407 Imielin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119150,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77038,69
Oferta z najniższą ceną: 77038,69 / Oferta z najwyższą ceną: 166570,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Kompleksowa obsługa placów składowych i transportu wewnętrznego na powierzchni (w tym kopalnianych sieci kolei wąskotorowych) w okresie 24 m-cy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast - Ziemowit z podziałem na zadania.
- Dostawa 2 szt. górniczych agregatów hydraulicznych z silnikiem elektrycznym dla PGG S.A. Oddział Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
- Serwis pras filtracyjnych PF 2015 oraz zintegrowanych z prasami urządzeń, aparatury i instalacji zlokalizowanej w Zakładzie Wzbogacania Miałów dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Okrzei 42"
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
- Przebudowa zbiorników (stawów) nr 2 i nr 3 położonych na terenie zabytkowego parku w miejscowości Cielądz
- Przebudowa i budowa drogi gminnej Nr 101750L w Olszewnicy od km 0+003 do km 0+669
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.