eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszynZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Raszyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie 2008/2009
Numer ogłoszenia: 252275 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, fax. 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna długość dróg objętych odśnieżaniem - 74 892 m Łączna długość dróg objętych zwalczaniem śliskości zimowej - 45 126 m Wykaz ulic objętych odśnieżaniem oraz zwalczaniem śliskości zimowej w ramach usługi, znajduje się na załączniku nr 2A oraz 2B do niniejszej SIWZ. Uwaga: przy realizacji zamówienia należy stosować się do zasad określonych w Rozporzą-dzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005 r. poz. 1960)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w for-mie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o któ-rych mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wy-konawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na zimowym utrzymaniu dróg, placów lub parkingów obejmującej zarówno odśnieżanie, jak i usuwanie śliskości zimo-wej, na łączna kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto, (każde poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z nale-żytą starannością) 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamó-wienia tj. min. A. Sprzętem do odśnieżania dróg: a) Pojazdem samochodowym, wyposażonym w pług odśnieżny lemieszowy o szerokości co najmniej 3,0 m. Pług powinien być sterowany automa-tycznie z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego zarówno w płaszczyźnie pionowej (podnoszenie-opuszczanie) jak i w płaszczyźnie po-ziomej kątem nachylenia pługa (skręt lewo/prawo ?30o), umożliwiając przestawienie odkładnicy na skręt w lewo lub prawo, w zależności od miej-sca prowadzenia robót - min. 3 szt. b) Ciągnikiem rolniczym wyposażonym w lekki pług lemieszowy o szerokości maksymalnej do 2,5 m - min. 1 szt. c) Ciężkim sprzętem do usuwania zasp śnieżnych z dróg, w postaci pługu wirnikowego, spychacza bądź ładowarki - min. 1 szt. B. Sprzętem i urządzeniami do zwalczania śliskości zimowej: a) Pojazdem samochodowym wyposażonym w posypywarkę o pojemności min. 4 m3. Solarki muszą posiadać, automatyczną z kabiny pojazdu za po-mocą pulpitu sterującego, możliwość regulowania gęstości posypywania zarówno używanych środków chemicznych (w zakresie 5-30 g/m2), jak i środków uszorstniających (w zakresie 20-200 g/m2) - min. 3 szt. Zamawiający dopuszcza użycie osprzętu w postaci pługów lemieszowych, o których mowa w pkt. Aa oraz urządzeń do posypywania, o których mowa w pkt. Ba, zamontowanych na tych samych nośnikach. C. Środkami łączności: a) minimum 2 stacjonarnymi liniami telefonicznymi wraz z faxem z całodobową obsługą, b) minimum 2 telefonami komórkowymi z całodobową obsługą. D. Zapleczem technicznym: a) Bazą sprzętowo-magazynową, w tym zapleczem do magazynowania środków chemicznych i materiałów uszorstniających. b) Stanowiskiem dyspozytora umożliwiającym łączność Zamawiającego z Wykonawcą przez 7 dni, 24h na dobę. Stanowiącym załącznik nr 5, Jednostki sprzętowe wyszczególnione w pkt. 6.4 niniejszej SIWZ w okresie realizowanej umowy, winny znajdować się w całodobowej dyspozycji dla potrzeb Gminy Raszyn. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych przez nich czynności Pracownicy Wykonawcy ubrani będą w jednolite stroje opatrzone logiem firmy, a używany sprzęt oznakowany będzie w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę. 6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakre-sie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Raszyn, ul. Szkolna 2a - pokój 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Raszyn, ul. Szkolna 2a Biuro Obsługi Mieszkańców - parter pokój 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.