Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-15
Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania :
Instalacja pompy ciepła w budynku Specjalnego Ośrodka Wychowawczego Zgromadzenia Sióstr Św. Elżbiety w Ostrowie Wielkopolskim
realizowanego w ramach projektu:
Termomodernizacja wraz z instalacją pompy ciepła w budynku Specjalnego Ośrodka Wychowawczego Zgromadzenia Sióstr Św. Elżbiety w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 252285 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Wychowawczy Zgromadzenia Sióstr św. Elżbiety , Ul. Gimnazjalna 13, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 736 21 25, faks 62 738 14 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osrodek.osw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Specjalny Ośrodek Wychowawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania : Instalacja pompy ciepła w budynku Specjalnego Ośrodka Wychowawczego Zgromadzenia Sióstr Św. Elżbiety w Ostrowie Wielkopolskim realizowanego w ramach projektu: Termomodernizacja wraz z instalacją pompy ciepła w budynku Specjalnego Ośrodka Wychowawczego Zgromadzenia Sióstr Św. Elżbiety w Ostrowie Wielkopolskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie centrali grzewczej zasilającej instalację centralnego ogrzewania grzejnikowego i ciepłej wody dla kompleksu budynków Specjalnego Ośrodka Wychowawczego Zgromadzenia Sióstr Św Elżbiety oraz wymiana istniejącej instalacji grzewczej, przy zastosowaniu niżej opisanej pompy ciepła: - pompa ciepła - posiadająca minimum dwie sprężarki typu scroll w jednej kompaktowej obudowie, wyklucza się zastosowanie kaskady pomp ciepła, - uzyskiwana moc grzewcza pompy ciepła przy BO/W50 - min. 160 kW, - COP przy mocy maksymalnej dla BO/W50 ( wg normy EN 255 ) - 3,2, - możliwość uzyskania temperatury zasilania wyjścia z pompy ciepła do systemu grzewczego minimum 55°C, bez wspomagania grzałkami elektrycznymi, - sterownik pompy ciepła umożliwiający zdalne sterowanie i nadzór nad prawidłową ich pracą oraz umożliwiający wizualizację parametrów pracy odnawialnych źródeł energii na komputerze klasy PC za pomocą standardowych łączy internetowych - prąd rozruchu sprężarek z zastosowaniem urządzenia łagodnego rozruchu mniejszy od 280 A..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł., (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami ). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK o/Ostrów Wlkp. 72 1090 1160 0000 0000 1600 9523 5. Przelew należy zatytułować WADIUM PRZETARG - Instalacja pompy ciepła. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy. 8.Dowód wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe należy dołączyć do oferty. Wszelkie kserokopie winny być poświadczone, za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące wiedzy i doświadczenia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy należycie wykonali w w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną inwestycję polegającą na instalacji i uruchomieniu pomp ciepła z pionowymi wymiennikami ciepła oraz dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu wymiennika pionowego na głębokości minimum 170 mb, oraz sumarycznej ilości 3000m dla każdego zadania przy czym łączna wartość zrealizowanych inwestycji wynosi min 500.000,00 zł.brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu robót (stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) , z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz na podstawie załączanych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej inwestycji polegającej na instalacji i uruchomieniu pomp ciepła z pionowymi wymiennikami ciepła oraz dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu wymiennika pionowego na głębokości minimum 170 mb, oraz sumarycznej ilości 3000m dla każdego zadania, przy czym łączna wartość zrealizowanych inwestycji wynosi min 500.000,00 zł.brutto. oraz potwierdzi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone załączając stosowny dokument ( np. referencje ). Załączony dokument powinien również potwierdzać informacje podane w wykazie stanowiącym załącznik nr 5 do siwz, dotyczące rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania robót.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące potencjału technicznego. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują kierownikiem budowy, uprawnionym do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art 12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2006.156.1118 z póź zm.), posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu osób (stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający opisał szczegółowo przedmiot zamówienia oraz określił wymagania w tym zakresie w : - przedmiarze robót - załącznik nr 2a do siwz; - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2b do siwz; - projekcie budowlanym - załącznik nr 2c do siwz. 2.Do oferty należy dołączyć uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót . Zamawiający dokona oceny spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w siwz na podstawie załączonego do oferty i podpisanego przez Wykonawcę uproszczonego kosztorysu ofertowego oraz oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na formularzu ofertowym ( zał. nr 1 do siwz ), w którym Wykonawca oświadcza, że przedmiot złożonej oferty jest w pełni zgodny z przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania, określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt-e XII, ppkt 1 siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pełnomocnictwo - dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.osrodek.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Wychowawczy Zgromadzenia Sióstr Św. Elżbiety
ul. Gimnazjalna 13
63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 15:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Wychowawczy Zgromadzenia Sióstr Św. Elżbiety ul. Gimnazjalna 13 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2012; Priorytet III WRPO: Środowisko przyrodnicze; Działania 3.2 Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku ;Tytuł projektu: Termomodernizacja wraz z instalacją pompy ciepła w budynku Specjalnego Ośrodka Wychowawczego Zgromadzenia Sióstr Św. Elżbiety w Ostrowie Wielkopolskim..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup samochodu osobowego - busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni jezdni w ulicy Krańcowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup powiatowego systemu łączności radiowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa
- Likwidacja barier architektonicznych - remont łazienek
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - II
- Modernizacja sieci LAN wykonanie okablowania strukturalnego i wykonanie okablowania w pomieszczeniach biurowych
- Modernizacja Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną
więcej: Roboty wiertnicze i górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.