Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Gdańsk: Dostawa prasy codziennej i czasopism dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 252297 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prasy codziennej i czasopism dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy codziennej i czasopism w wersji papierowej i elektronicznej dla Województwa Pomorskiego tj. dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku oraz jego oddziału zamiejscowego w Słupsku. 2. Dostawa realizowana będzie sukcesywnie, w asortymencie i ilości określonej w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ na warunkach określonych w umowach stanowiących załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 3. Zamówienie zostało podzielone na dwie (2) części. Część 1 - Dostawa prasy w wersji papierowej Część 2 - Dostawa prasy w wersji elektronicznej 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 2 do SIWZ oraz formularze asortymentowo-cenowe stanowiące załączniki nr 3.1 oraz nr 3.2 do SIWZ. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby prasa była segregowana na pakiety, określone zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Na każdym pakiecie winien znajdować się jego opis. 7. Poszczególne tytuły prasy codziennej oraz tygodniki będą dostarczane w dniu ich wydania, zaś pozostałe tytuły w dniu ich otrzymania przez wykonawcę od wydawcy, nie później niż na drugi dzień po ich wydaniu. 8. W związku z tym, że ilość zamówionych dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb zamawiającego, zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych pozycji w poszczególnych pakietach wskazanych w zał. nr 1 oraz zał. nr 3.1 i nr 3.2 do SIWZ jest ilością szacunkową, podaną w celu prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia. Z uwagi na to, że podane ilości mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych publikacji. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. 9. Wykonawca zobowiązany jest do załączania wszystkich dodawanych bezpłatnie przez wydawcę dodatków. 10. Termin realizacji zamówienia. Wymagany okres wykonania zamówienia dla części 1 i 2 określony został na 12 miesięcy, tj. od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. Przy czym dostawa loginów i haseł do prasy w wersji elektronicznej ( w części 2) będzie przed dniem ukazania się pierwszego numeru danego tytułu w roku 2014..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(warunek taki sam dla wszystkich części zamówienia) Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w § 5 ust. 1a SIWZ tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(warunek taki sam dla wszystkich części zamówienia) Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w § 5 ust. 1a SIWZtj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(warunek taki sam dla wszystkich części zamówienia) Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w § 5 ust. 1a SIWZ tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(warunek taki sam dla wszystkich części zamówienia) Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w § 5 ust. 1a SIWZ tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(warunek taki sam dla wszystkich części zamówienia) Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w § 5 ust. 1a SIWZ tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez wykonawcę. 2.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2 tiret drugi składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4.Dokumenty, o których mowa w pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2 tiret drugi , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio. 6.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu 7.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
(zmiany takie same dla wszystkich części zamówienia) 1. Zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) terminu lub sposobu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) zmiany tytułów prasowych. 2. Zmiany, o których mowa w pkt 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, tj.: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia, 2) w sytuacji, w której nastąpi połączenie się dwóch lub więcej tytułów w nowy tytuł, 3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy z zastrzeżeniem, iż w przypadku zmiany stawki podatku VAT cena za wykonanie przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie; 4) gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Wojewodztwa Pomorskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, pok. nr 133G.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, pokój nr 4A, która czynna jest w godzinach 7:45 - 15:45,otwarcie ofert 4.12.2013r godz.10:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa prasy w wersji papierowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prasy w wersji papierowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa prasy w wersji elektronicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa prasy w wersji elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3.2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Monitoring foki szarej Halichoerus grypus w obszarze Natura 2000 Kaszubskie Klify PLH220072 w latach 2025-2028, w ramach projektu.
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Wykonanie otworu studziennego nr 1B na terenie ujęcia wody pitnej Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13B/2024
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
- Dostawa videoekstensometru optycznego wyposażonego w moduł DIC dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej (ZP/267/005/D/2024)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prenumerata prasy dla administracji centralnej Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2025
- Dostawa czasopism zagranicznych oraz gazet i czasopism polskich w prenumeracie rocznej, od numeru 1 do numeru ostatniego za rok 2025, w wersji drukowanej wraz dostępami online
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem czasopism krajowych wydawanych w 2025 r. do Politechniki Gdańskiej
- Dostawa prasy papierowej oraz elektronicznej, w tym dostęp do portali na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w podziale na 2 części
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
- Dostawa dzienników, tygodników, dwutygodników, czasopism zagranicznych oraz innych wydawnictw periodycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.