Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Bobrowo: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Bobrowo
Numer ogłoszenia: 252303 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.samorzad.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Bobrowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 14 przydomowych oczyszczalni ścieków w: Bobrowie - 1 szt, Budach - 1 szt, Drużynach - 4 szt, Grzybnie - 1 szt, Kawkach - 1 szt, Kruszyny Szl. - 1 szt, Małkach - 1 szt, Małki-Czartówiec - 1 szt.,Wymokłym - 1 szt. oraz w Zgniłobłotach - 2 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawny zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował związane konsorcjum przed zamawiającym, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie: a) kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia budowlane i co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 216 z późn.zm.), b) kadra kierowania robotami (kierownik budowy musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn.zm.). 4) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, 5) po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą geodezyjną dokumentację powykonawczą, 6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust.1 pkt 1-8 oraz art. 24 ust.2 pkt 2, a dodatkowo z art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) wykonają roboty budowlane zgodnie z Roz. Min. Inf. z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stanowiących zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz. U. Z 2003 r. Nr 120 poz. 1126), 8) udzielą gwarancji jakości za wykonanie roboty i zamontowanie urządzenia na okres 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia odbioru końcowego, 9) zamówienie wykonają w terminie nie później niż do dnia 19 grudnia 2008 r..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - Dokumenty oferty należy ułożyć wg kolejności: 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej upoważniające do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie j.w. Dodatkowo - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja-umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierająca: - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy nie był krótszy niż okres realizacje zamówienia oraz okres gwarancji), - podmiot wiodący - lidera, - podział odpowiedzialności członków konsorcjum, - nazwę zamawiającego, - przedmiot zamówienia, 3. Oświadczenia: a) o okresie gwarancji jakości na wykonane roboty - 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, b) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, c) o sporządzeniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, d) o zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt 14 c, Uwaga: W/w oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności jak w pkt. 3 4. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo Urząd Skarbowy i Zakład Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 5. Wypełnione następujące załączniki: Nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nr 3 - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Kopię dowodu wniesienia wadium. 7. Informacja o podwykonawcach załącznik nr 4. 8. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5. 9. Cena ofertowa (kosztorys ofertowy) - opracowana na podstawie dokumentacji projektowych i dokonanej wizji lokalnej, załączonych nakładów rzeczowych (przedmiarów robót wskazujących zakres robót). Każdą oczyszczalnię należy wycenić oddzielnie i wycenę dołączyć do oferty. Cena ofertowa (kosztorys ofertowy)- stanowić będzie podstawę do oceny ofert. 10. Każda z firm wspólnie składających ofertę (konsorcjum) oraz Podwykonawcy złożą następujące dokumenty: 1) zaświadczenia uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załącznik Nr 2,3, 3) zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), Ważność dokumentów- j.w. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) oferta, kosztorysy ofertowe, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot o ile taka reprezentacja wynika z umowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodnością z oryginałem przez wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bobrowie, 87-327 Bobrowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Bobrowie, 87-327 Bobrowo, pok. nr 12 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.