Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-05
Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa pojazdu nieoznakowanego osobowo-terenowego szt. 1 w specjalizowanej policyjnej wersji OP przeznaczony do przewozu policjantów oraz specjalistycznego sprzętu i wyposażenia w celu realizacji operacji pn. Zwalczanie kłusownictwa wodnego na terenie LGR Wodny Świat przez Komendę Powiatową Policji w Sulęcinie w celu zachowania różnorodności biologicznej i chronionych gatunków ryb lub innych organizmów wodnych.
Numer ogłoszenia: 252331 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojazdu nieoznakowanego osobowo-terenowego szt. 1 w specjalizowanej policyjnej wersji OP przeznaczony do przewozu policjantów oraz specjalistycznego sprzętu i wyposażenia w celu realizacji operacji pn. Zwalczanie kłusownictwa wodnego na terenie LGR Wodny Świat przez Komendę Powiatową Policji w Sulęcinie w celu zachowania różnorodności biologicznej i chronionych gatunków ryb lub innych organizmów wodnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę 1 szt. pojazdu nieoznakowanego osobowo-terenowego w specjalizowanej policyjnej wersji OP przeznaczony do przewozu policjantów oraz specjalistycznego sprzętu i wyposażenia. 2) Zapewnienie obsługi technicznej dostarczonego pojazdu w oparciu o autoryzowany serwis zlokalizowany na terenie administracyjnym województwa lubuskiego. 3) Szczegółowy opis wymagań taktyczno - technicznych, jaki musi spełniać pojazd będący przedmiotem zamówienia zawiera zał. nr 7 do SIWZ. 4) W opisie technicznym pojazdu Wykonawca musi odnieść się (punkt po punkcie) do Wymagań Taktyczno - Technicznych, przedstawionych w Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania taktyczno - techniczne (WTT) dla samochodu osobowego w policyjnej wersji nieoznakowanej (zał. nr 8 do SIWZ), Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla radiotelefonu przewoźnego (zał. nr 9 do SIWZ) oraz Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla samochodowej anteny kamuflowanej (zał. nr 10 do SIWZ). 5) Rok produkcji pojazdu: 2014r./2015r. 6) Pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie przeznaczony do wykonywania przez Policję zadań przez służbę kryminalną oraz do zadań szczególnych np. do zatrzymywania osób, które kradną ryby ze stawów, jezior oraz rzek. W jego wnętrzu planowane jest wykonywanie podstawowych czynności służbowych takich jak: - sporządzanie dokumentacji służbowej, - wykonywanie zadań obserwacyjno-konwojowej w terenie, - inne: dodatkowo konstrukcja pojazdu OP powinna umożliwiać bezpieczne holowanie przyczepki z łodzią pontonową. 7) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie: a. w jednej wersji homologacyjnej, b. fabrycznie nowy, w pełni sprawny, wolny od wad fizycznych i prawnych, c. zgodny co do wymagań funkcjonalnych, konstrukcyjnych i parametrów technicznych, d. wolny od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem. e. ukompletowany w elementy zabudowy wnętrza oraz dodatkowe wyposażenie (w szczególności w sygnalizację uprzywilejowania i instalację łączności radiowej) identyczne i pochodzące od tych samych producentów - zgodnie z WTT zał nr 7 do SIWZ. 8) Wykonawca gwarantuje, że pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie wykonany zgodnie z: a) wymaganiami określonymi w WTT zał nr 7 do SIWZ, b) zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. 9) Wykonawca do pojazdu w dniu dostawy dołączy kompletną dokumentację sporządzoną w języku polskim zawierającą, w szczególności: a) książkę gwarancyjną pojazdu, b) kartę pojazdu, c) książkę przeglądów serwisowych, d) wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy, dopuszczającego pojazd do użytkowania na terenie RP, e) wykaz wyposażenia, w tym wyposażenia dodatkowego. f) instrukcję obsługi pojazdu bazowego oraz elementów zabudowy i wyposażenia, która musi zawierać (w postaci opisów, schematów, rysunków i zdjęć) zagadnienia związane m.in. z: - miejscami montażu przewodów i anten, trasami i sposobem przeprowadzenia przewodów antenowych oraz zasilających, a także z miejscem i sposobem podłączenia zasilania; - bezpiecznym użytkowaniem i obsługą pojazdu, g) dokument potwierdzający przeprowadzenie pierwszego badania technicznego pojazdu uprzywilejowanego przed pierwszą rejestracją, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, 10) Wykonawca dostarczy (wraz z pojazdem) katalog części zamiennych oferowanego pojazdu (dopuszcza się w formie elektronicznej). 11) Ostateczny Odbiór ilościowy-jakościowy będzie dokonany w siedzibie Zamawiającego, tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10. 12) Najpóźniej na 1 dzień kalendarzowy przed terminem dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie, pod rygorem bezskuteczności na adres: Komenda Wojewódzka Policja w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. faxem nr 95/ 738 14 55 lub e-mailem sekretariat.gmt@go.policja.gov.pl o planowanym terminie dostawy. 13) Odbiór przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli Stron (wzór protokołu stanowi zał. do projektu umowy) 14) Własność przedmiotu dostawy przechodzi na Zamawiającego z chwilą odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 4. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policja w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 5. Wykonawca wystawi Fakturę VAT za odebrany pojazd w dwóch egzemplarzach, wskazując jako płatnika: Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Kwiatowa 10, NIP 599-10-07-312. Faktury VAT będą zawierać, co najmniej następujące dane: przedmiot sprzedaży; rok produkcji przedmiotu sprzedaży; cenę jednostkową pojazdu; stawkę oraz wartość podatku VAT; wartość sprzedaży; nr dokumentu wydania - WZ. 6. Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt i ryzyko. 7. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako typu i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. nie gorszych od proponowanych przez Zamawiającego. 8. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i przekazania Zamawiającemu zakupionego sprzętu ologowanego zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne 32.23.60.00 - Radiotelefony .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, kiedy Wykonawca wykaże, że należycie wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje; w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - minimum jedną, jednorazową dostawę, w ramach jednego kontraktu, odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dostawie pojazdu osobowo-terenowego o wartości brutto minimum: 100.000,00 PLN W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań Zamawiającego (Tabelę spełnienia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia wymagania taktyczno - techniczne (WTT) dla samochodu osobowego w policyjnej wersji nieoznakowanej) (wzór - zał. nr 8 do SIWZ); b) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań Zamawiającego (Tabelę spełnienia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla radiotelefonów przewoźnych) (wzór - zał. nr 9 do SIWZ); c) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań Zamawiającego (Tabelę spełnienia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla samochodowych anten kamuflowanych) (wzór - zał. nr 10 do SIWZ); d) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu i zapewnieniu dostępu do autoryzowanego serwisu (wzór - zał. nr 6 do SIWZ); e) paleta oferowanych kolorów lakierów nadwozia (lakiery metalizowane lub perłowe) oraz pełną dostępną kolorystykę elementów wnętrza pojazdów (kolory oraz rodzaje materiałów zastosowanych do obicia siedzeń I-ego i II-ego przedziału oraz wszystkich elementów wykończenia wnętrza pojazdu znajdujących się poniżej linii szyb) z oficjalnej oferty handlowej producenta/importera pojazdów - zgodnie z WTT. Zamawiający dokona wyboru kolorów lakierów wraz z dostępnymi kolorami wnętrza na etapie zawierania umowy z Wykonawcą
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca musi również załączyć do oferty: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). Wszystkie pola puste i wykropkowane (stanowiące o treści oferty Wykonawcy) muszą być wypełnione przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spółka Cywilna) należy złożyć jeden Formularz ofertowy wspólny dla wszystkich członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej. b) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Oświadczenie o podwykonawcach - załączyć w przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ. c) przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07), określające zakres czynności, do których jest umocowany; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) - oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07) podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt X ppkt 6.1 lit. c) SIWZ); e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółka cywilna) - upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ponadto Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Projekt Umowy (zał. nr 4 do SIWZ) - (zaleca się wypełnienie Projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty) - nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty. W sytuacji braku w ofercie Projektu umowy Zamawiający uzna, że Wykonawca zapoznał się z jego treścią i akceptuje zawarte w nim warunki (na podstawie oświadczenia zawartego w pkt 8 Formularza Ofertowego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Wielkość zużycia energii - 3
- 3 - Wielkość emisji dwutlenku węgla - 3
- 4 - Łączna wielkość emisji zanieczyszczeń: tlenków azotów, cząstek stałych oraz węglowodorów - 4
- 5 - Termin realizacji dostawy pojazdu - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany postanowień umowy (wymienione poniżej) wymagają zgody obu Stron i formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności: a) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie); b) zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę na pisemny wniosek Wykonawcy, c) jeżeli z winy Zamawiającego albo w związku z zaistnieniem siły wyższej, klęski żywiołowej, innych przyczyn niezależnych od Stron umowy wystąpią jakiekolwiek opóźnienia realizacji zawartej umowy, termin realizacji umowy może zostać przesunięty za zgodą obu Stron; d) zmiana miejsca dostawy, jeśli dostawa w miejscu wskazanym jest utrudniona lub niemożliwa na pisemny wniosek jednej ze Stron; e) zmiana terminu realizacji umowy w związku z koniecznością usunięcia wad lub nieprawidłowości; f) zmiana terminu realizacji reklamacji, w przypadku gdy z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie dotrzymać terminu umownego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji wGorzowie Wlkp.
ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp.
Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Termin otwarcia ofert: 15/12/2014, Godz: 11:15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Operacja pn.Zwalczanie kłusownictwa wodnego na terenie LGR Wodny Świat przez Komendę Powiatową Policji w Sulęcinie w celu zachowania różnorodności biologicznej i chronionych gatunków ryb lub innych organizmów wodnych. współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającą inwestycje w zrównoważone rybołówstwo. 2. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej Faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Niezależnym od stron umowy warunkiem płatności wynagrodzenia z tytułu prawidłowego wykonania umowy jest dostępność środków na rachunku bankowym Zamawiającego uzależniona od transferów z Instytucji Zarządzającej PO RYBY 2007-2013 na realizację przedsięwzięcia pn. Zwalczanie kłusownictwa wodnego na terenie LGR Wodny Świat przez Komendę Powiatową Policji w Sulęcinie w celu zachowania różnorodności biologicznej i chronionych gatunków ryb lub innych organizmów wodnych. Uregulowanie należności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Zamawiającego środków. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził ewentualnego roszczenia o odsetki powstałe w wyniku nieterminowej zapłaty należności. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p. w powiązaniu z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.). 4. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj:od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych fax 95/7381495 lub e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Dostawa dwóch pojazdów typu KOMBI-VAN w wersji nieoznakowanej oraz jednego pojazdu typu furgon do przewozu min. 8 osób w wersji nieoznakowanej
- Dostawa samochodów dala jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego.
więcej: Radiotelefony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.