eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaUsługi całodobowej ochrony mienia oraz doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie stanu obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy wraz z obsługą kotłowni i bieżącą konserwacją urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła na terenie Palmiarni w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Świdnica: Usługi całodobowej ochrony mienia oraz doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie stanu obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy wraz z obsługą kotłowni i bieżącą konserwacją urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła na terenie Palmiarni w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 252335 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy , ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8512272, faks 74 8503213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi całodobowej ochrony mienia oraz doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie stanu obiektów pozostających w administrowaniu Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy wraz z obsługą kotłowni i bieżącą konserwacją urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła na terenie Palmiarni w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Charakterystyka obiektów podlegających ochronie: Przedmiot 1. Całodobowa ochrona zabytkowego obiektu Palmiarni w Wałbrzychu, ul. Wrocławska 158, obręb Szczawienko, powiat Wałbrzych, działka nr 83.12, 83.14, 83.27, 83.28, 83.29, 83.35, obręb Szczawienko nr 2. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły, w tym również we wszystkie dni wolne od pracy. Zmianowość pracy w przedmiocie w zakresie zabezpieczenia wymaganej przez Zamawiającego ochrony fizycznej mienia ustala Wykonawca. Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłowy dozór poprzez uwzględnienie odpowiedniej liczby pracowników ochrony spoczywa na Wykonawcy. Dozór odbywać się będzie w ramach dozoru stałego 24 godziny na dobę, w systemie zmianowym, we wszystkie dni tygodnia tj.: 2.1. ochrona obiektu Palmiarni, który: a. jest częściowo ogrodzony, b. jest oświetlony, c. do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, d. obiekt składa się z: szklarni, budynku gospodarczo - socjalnego, budynku przepompowni gazu, budynku portierni, budynku wagi przemysłowej, budynku dawnej stolarni, budynku gospodarczego zespolonego z budynkiem kotłowni obsługującej zespół palmiarni i szklarni, e. budynki są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, Na terenie Palmiarni znajduje się pomieszczenie, które nie stanowi pomieszczenia socjalno - bytowego. Zamawiający udostępni to pomieszczenie pracownikom dozoru. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna. Przedmiot 2. Całodobowa ochrona zespołu pałacowo - parkowego w Pyszczynie zlokalizowanego na działce nr 180.37, obręb Pyszczyn, gmina Żarów, powiat Świdnica. Dozór odbywać się będzie w ramach dozoru stałego 24 godziny na dobę, w systemie zmianowym, we wszystkie dni tygodnia. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły, w tym również we wszystkie dni wolne od pracy. Zmianowość pracy w przedmiocie w zakresie zabezpieczenia wymaganej przez Zamawiającego ochrony fizycznej mienia ustala Wykonawca. Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłowy dozór poprzez uwzględnienie odpowiedniej liczby pracowników ochrony spoczywa na Wykonawcy. W skład obiektu wchodzi: a. pałac, b. teatr, c. oficyna, d. pomieszczenia gospodarcze, Pomieszczenia budynków są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Obiekt jest częściowo ogrodzony. Do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna. Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie, które nie stanowi pomieszczenia socjalno - bytowego. Przedmiot 3. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu byłej fermy Golińsk w Golińsku, gmina Mieroszów. Budynki i budowle zlokalizowane są na działkach gruntu nr 217.2 i 134.4 w obrębie geodezyjnym Golińsk, powiat wałbrzyski. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów niżej wymienione nieruchomości: a. budynek wielofunkcyjny (nr inwentarzowy 17098.030.182), b. magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 17092.034.182), c. stodoła - adaptacja (nr inwentarzowy 17091.033.182), d. rampa (nr inwentarzowy 17076.166.220), e. garaż (nr inwentarzowy 17097.040.182), f. zbiornik p.poż (nr inwentarzowy 17079.284.600), g. stodoła (nr inwentarzowy 17096.039.182), h. magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 17095.038.182), i. budynek opasowy (nr inwentarzowy 17089.031.182), j. budynek opasowy (nr inwentarzowy 17090.032.182), k/ budynek gospodarczy - obora (nr inwentarzowy 17093.036.182), Obiekt jest częściowo ogrodzony. Obiekt odłączony od sieci elektrycznej. Budynki nie są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, za wyjątkiem: garażu (nr inw. 17097.040.182) oraz budynku gospodarczego - obora (nr inw. 17093.036.182). Brak pomieszczeń socjalno - bytowych. Przedmiot 4. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu byłego gospodarstwa Roztocznik, gmina Dzierżoniów, powiat dzierżoniowski. Budynki i budowle zlokalizowane na działkach ewidencyjnych stanowiących jeden kompleks (dz. nr 196.31, 196.32, 196.33, 194.2 i 194.1). Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów n/w nieruchomości, tj.: a. stodoła (nr inwentarzowy 120.180), b. magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 110.132), c. stodoła - magazyn (nr inwentarzowy 122.180), d. magazyn części zamiennych (nr inwentarzowy 129.181), e. warsztat (nr inwentarzowy 132.195), f. kiosk - magazyn paliw (nr inwentarzowy 161.125), g. wiata na sprzęt (nr inwentarzowy 402.180), h. obora murowana (nr inwentarzowy 123.182), i. budynek mieszkalno - biurowy (nr inwentarzowy 114.165), j. 2 zbiorniki paliw, Do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna. Budynki są częściowo zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Brak pomieszczeń socjalno - bytowych. Przedmiot 5. Całodobowa ochrona obiektu zabytkowego w Ścinawce Górnej (byłe gospodarstwo Sarny). Budynki zlokalizowane na działce ewidencyjnej nr 404.46 obręb Ścinawka Górna, gmina Radków, powiat kłodzki. Dozór będzie odbywać się w ramach dozoru stałego 24 godziny na dobę, w systemie zmianowym, we wszystkie dni tygodnia. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły, w tym również we wszystkie dni wolne od pracy. Zmianowość pracy w przedmiocie w zakresie zabezpieczenia wymaganej przez Zamawiającego ochrony fizycznej mienia ustala Wykonawca. Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłowy dozór, poprzez uwzględnienie odpowiedniej liczby pracowników ochrony spoczywa na Wykonawcy. W skład obiektu wchodzi: a. budynek mieszkalny 40C (nr inwentarzowy 29.165), b. budynek mieszkalny 40F (nr inwentarzowy 22.165), c. obora (nr inwentarzowy 72.180), d. magazyn maszyn (nr inwentarzowy 70.180), e. budynek mieszkalny 40B, f. spichlerz (nr inwentarzowy 73.180), g. budynek mieszkalny 40 A (nr inwentarzowy 27.165), h. budynek mieszkalny 40D (nr inwentarzowy 25.165), i. budynek mieszkalny 40E (nr inwentarzowy 26.165), j. budynek mieszkalny - pałac (nr inwentarzowy 24.165), k. magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 76.180), l. warsztat mechaniczny (nr inwentarzowy 67.187), ł. magazyn nawozów (nr inwetaryzacyjny 61.180), m. stodoła (nr inwentarzowy 69.180), Dozór obiektu całodobowy, obiekt nie jest ogrodzony. Do budynków mieszkalnych doprowadzona jest energia elektryczna. Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie, które nie stanowi pomieszczenia socjalno - bytowego. Przedmiot 6. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu byłej gorzelni w Gorzanowie. Obiekt jest zlokalizowany na działce ewidencyjnej nr 454.13 obręb Gorzanów, gmina Bystrzyca Kłodzka, powiat kłodzki. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów niżej wymienionych nieruchomości tj.: a. magazyn ogólny nr inwent. 30096.003, b. magazyn zbożowy nr inwent. 30095.002, c. budynek gospodarczy nr inwent. 30100.385, d. komin przemysłowy 30089.010, e. ogrodzenie z prefabrykatów 30090.011. Do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna. Budynek jest zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Brak pomieszczeń socjalno - bytowych. Przedmiot 7. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu po byłym gospodarstwie rolnym w Starym Wielisławiu, gmina Kłodzko, powiat kłodzki. Obiekt położony jest na działce gruntu nr 60.2, obręb geodezyjny Stary Wielisław. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów niżej wymienionych nieruchomości tj.: a. magazyn nawozowy nr inwent. 15884.024.136, b. magazyn zbożowy nr inwent. 15904.022.138, c. wiata nr inwent. 15883.2.290.18, d. obora nr inwent. 15885.021.180, e. warsztat nr inwent. 15889.028.180, f. stodoła nr inwent. 15905.023.180. Nieruchomość jest częściowo ogrodzona - od głównej drogi. Obiekt odłączony od sieci elektrycznej. Brak pomieszczeń socjalno - bytowych. Przedmiot 8. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu po byłym gospodarstwie rolnym w Podtyniu, gmina Kłodzko, powiat kłodzki. Obiekt położony jest na działce gruntu nr 61.6, obręb geodezyjny Podtynie. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów n/w nieruchomości: a. budynki mieszkalne nr 4, 4a i 4c, b. silos na kiszonkę nr inwent. 15654.386.205, c. magazyn ogólny nr inwent. 15682.001.132, d. stodoła nr inwent. 15684.050.131, e. chlew nr inwent. 15648.097.182, f. obora - komórki nr inwent. 15649.098.182, g. obora główna nr inwent. 15650.099.182, h. obora nr inwent. 15651.100.182, i. warsztaty nr inwent. 15652.101.181, j. paszarka nr inwent. 15653.121.181, k. stodoła nr inwent. 15683.049.180, l. oraz budynek gospodarczy nr inwent. E-25. Część gospodarcza obiektów jest zabezpieczona przed dostępem osób trzecich. W obiekcie brak jest energii elektrycznej Brak pomieszczenia socjalno - bytowego. Nieruchomość nie jest ogrodzona. Przedmiot 9. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu byłej gorzelni w Gorzuchowie, gmina Kłodzko, powiat kłodzki. Obiekt położony jest na działce gruntu nr 130.6 i 130.8, obręb geodezyjny Gorzuchów. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów n/w nieruchomości tj.: a. budynek gorzelni nr inwent. 15813.01.1.101, b. silos na ziemniaki nr inwent. 15816.03.01.202, c. magazyn nr inwent. 15814.02.01.181, d. komin przemysłowy nr inwent. 15815.04.1.295, e. waga wozowa nr inwent. 15835.054.4.660. Budynek gorzelni jest zabezpieczony przed dostępem osób trzecich, a pozostałe nie. Nieruchomość ogrodzona. Brak energii elektrycznej. Brak pomieszczenia socjalno - bytowego. Przedmiot 10. Całodobowa obsługa kotłowni wraz z bieżącą konserwacją urządzeń, instalacji i odbiorników ciepła na terenie Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu. Całodobowa (24 godzinna) obsługa kotłowni w systemie zmianowym. Zmianowość pracy przy obsłudze kotłowni z zachowaniem określonych parametrów techniczno - użytkowych określonych przez Zamawiającego ustala Wykonawca. Obsługa kotłowni musi odbywać się w sposób ciągły, w tym również we wszystkie dni wolne od pracy. Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłową obsługę kotłowni poprzez uwzględnienie odpowiedniej liczby pracowników kotłowni spoczywa na Wykonawcy. 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę ciepła i ciepłej wody do obiektu Palmiarni o powierzchni około 3000 m2 przy zapewnieniu określonych parametrów techniczno - użytkowych tj.: a. temperatura w pomieszczeniach szklarniowych musi odpowiadać wymaganiom roślin egzotycznych i nie może być niższa niż 6°C, b. temperatura w pomieszczeniach socjalnych nie może być niższa niż 18°C, c. temperatura ciepłej wody w punktach czerpalnych nie może być niższa niż 55°C. 2. Wykonawca realizuje usługę poprzez prowadzenie eksploatacji kotłów wymienionych poniżej w systemie otwartym. 3. W palmiarni zainstalowane są następujące urządzenia grzewcze: a. Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M kl.3 nr 1 o mocy 56 KW, powierzchnia grzewcza 7,5 m2 (ogrzewanie pomieszczeń socjalnych oraz dostarczenie ciepłej wody), b. Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M kl. 3 nr 2 o mocy 130 KW, powierzchnia grzewcza 16 m2, c. Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M nr 3 o mocy 190 KW, powierzchnia grzewcza 24 m2, d. Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M nr 4 o mocy 190KW, powierzchnia grzewcza 24 m2, e. Kocioł węglowy wodny - stalowy KWM - S nr 5 o mocy 200 KW, powierzchnia grzewcza 17 m2. 4. Obsługa kotłów winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, obowiązującymi normami oraz instrukcją obsługi urządzeń. Za prawidłową organizację tych prac i nadzór nad nimi odpowiada Wykonawca. 5. W zakres eksploatacji wchodzi również obowiązek: a. pełnienia nadzoru technicznego w okresie eksploatacji kotłowni, b. kontroli i regulacji urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła, c. drobnych napraw (wymiana czopuchów, naprawa drzwiczek, oczyszczenie dysz, wymiana szpilek), d. bieżącej konserwacji urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła, e. dokonywania systematycznego czyszczenia kotłów. 6. W okresie grzewczym wymagane jest również przeprowadzenie obligatoryjnie wszelkich przeglądów okresowych w zakresie: a. przewodów dymowych, b. przewodów wentylacyjnych, c. instalacji p.poż. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w oryginale wszystkie dokumenty, zaświadczenia z przeprowadzonych przeglądów. 7. Zamawiający na swój koszt zapewni: a. dostawę węgla, b. dostawę wody, c. dostawę energii elektrycznej. 8. Wykonawca uczestniczy przy dostawach węgla, następnie na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego przyjmuje go na swój stan. Każdą dostawę węgla kamiennego typu: miał, groszek odnotowuje w książce dyżurów z podaniem terminu dostawy oraz ilości. 9. Po sezonie grzewczym Wykonawca: a. wyczyści piece, b. zda Zamawiającemu pozostały węgiel - jeżeli pozostał, d. przekaże wypełnione książki dyżurów z całego okresu grzewczego, e. dokona wywozu odpadów z procesów spalania węgla, przedłoży Zamawiającemu w formie oryginału stosowny dokument.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6, 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienia warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję określającą zakres i formę prowadzenia usług ochrony mienia i osób udzieloną przez MSWiA zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub/i wykonuje w zakresie: a. przedmiotu: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 minimum dwie usługi polegające na ochronie obiektów i znajdującego się w nich mienia przez okres, co najmniej 12 miesięcy każda, b. przedmiotu 10 minimum jedną usługę polegającą na obsłudze kotłowni przez, co najmniej jeden sezon grzewczy. Wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające bezspornie, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, w zakresie: a. przedmiotu: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usługi muszą posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, z co najmniej rocznym stażem pracy od uzyskania licencji, b. przedmiotu 10 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usługi muszą posiadać: - osoba zajmująca się dozorem musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i kotłów c.o. na stanowisku dozorowym, z co najmniej rocznym stażem pracy od uzyskania kwalifikacji, - osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń grzewczych muszą posiadać świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i kotłów c.o. na stanowisku eksploatacyjnym, z co najmniej rocznym stażem pracy od uzyskania kwalifikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienia warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej: a. przedmiot: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 - 100 000,00 zł, b. przedmiot 10 - 50 000,00 zł. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VII specyfikacji na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków. 2. Dla potrzeb oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. VI.1 specyfikacji spełniają łącznie, natomiast każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, tj. złożyć oświadczenie wymienione w pkt. VII.3.1. specyfikacji. Oświadczenie wymienione w pkt. VII.1.1. niniejszej specyfikacji musi być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 5.1. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 5.2. zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, 5.3. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, 5.4. jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 5.5. wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem), 5.6. oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VI specyfikacji będzie polegał na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest przedstawić w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy, która zawarta będzie z Wykonawcą stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a. klęski żywiołowe, b. udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy, c. wydłużenie terminu realizacji w zakresie obsługi kotłowni z powodu złych warunków klimatycznych po 31 maja 2011 r. 1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a. wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, b. w przypadku zbycia lub przejęcia przez inny podmiot administrowania obiektów, c. w przypadku protokolarnego przekazania nieruchomości nowemu nabywcy lub w przypadku przekazania obiektów do dzierżawy. 1.3. Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. W przypadkach wymienionych w § 10 pkt. 1 niniejszej umowy Zamawiający wyznacza nowy termin realizacji umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności. 2. Zmiana wynagrodzenia: 2.1. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia niezależnie od Wykonawcy służące celowemu wydatkowaniu środków publicznych. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia umownego w stosunku do określonego w ofercie. 3. Zmiany pozostałe: a. odstąpienie od wykonania części przedmiotu zamówienia z powodu zbycia lub przejęcia przez inny podmiot administrowania obiektów, b. odstąpienie od wykonania części przedmiotu zamówienia z powodu protokolarnego przekazania nieruchomości nowemu nabywcy lub w przypadku przekazania obiektów do dzierżawy, c. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, zmiana administratora obiektów), d. rozwiązanie umowy z terminem wypowiedzenia 30 dni w przypadku protokolarnego przekazania nieruchomości nowemu najemcy lub w przypadku przekazania obiektu do dzierżawy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 5. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 6. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica - parter (sala konferencyjna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całodobowa ochrona zabytkowego obiektu Palmiarni w Wałbrzychu, ul. Wrocławska 158.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 1. Całodobowa ochrona zabytkowego obiektu Palmiarni w Wałbrzychu, ul. Wrocławska 158, obręb Szczawienko, powiat Wałbrzych, działka nr 83.12, 83.14, 83.27, 83.28, 83.29, 83.35, obręb Szczawienko nr 2. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły, w tym również we wszystkie dni wolne od pracy. Zmianowość pracy w przedmiocie w zakresie zabezpieczenia wymaganej przez Zamawiającego ochrony fizycznej mienia ustala Wykonawca. Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłowy dozór poprzez uwzględnienie odpowiedniej liczby pracowników ochrony spoczywa na Wykonawcy. Dozór odbywać się będzie w ramach dozoru stałego 24 godziny na dobę, w systemie zmianowym, we wszystkie dni tygodnia tj.: 2.1. ochrona obiektu Palmiarni, który: a. jest częściowo ogrodzony, b. jest oświetlony, c. do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, d. obiekt składa się z: szklarni, budynku gospodarczo - socjalnego, budynku przepompowni gazu, budynku portierni, budynku wagi przemysłowej, budynku dawnej stolarni, budynku gospodarczego zespolonego z budynkiem kotłowni obsługującej zespół palmiarni i szklarni, e. budynki są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, Na terenie Palmiarni znajduje się pomieszczenie, które nie stanowi pomieszczenia socjalno - bytowego. Zamawiający udostępni to pomieszczenie pracownikom dozoru. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całodobowa ochrona zespołu pałacowo - parkowego w Pyszczynie, gmina Żarów, powiat Świdnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 2. Całodobowa ochrona zespołu pałacowo - parkowego w Pyszczynie zlokalizowanego na działce nr 180.37, obręb Pyszczyn, gmina Żarów, powiat Świdnica. Dozór odbywać się będzie w ramach dozoru stałego 24 godziny na dobę, w systemie zmianowym, we wszystkie dni tygodnia. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły, w tym również we wszystkie dni wolne od pracy. Zmianowość pracy w przedmiocie w zakresie zabezpieczenia wymaganej przez Zamawiającego ochrony fizycznej mienia ustala Wykonawca. Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłowy dozór poprzez uwzględnienie odpowiedniej liczby pracowników ochrony spoczywa na Wykonawcy. W skład obiektu wchodzi: a. pałac, b. teatr, c. oficyna, d. pomieszczenia gospodarcze, Pomieszczenia budynków są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Obiekt jest częściowo ogrodzony. Do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna. Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie, które nie stanowi pomieszczenia socjalno - bytowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzanie stanu obiektu byłej fermy Golińsk w Golińsku, gmina Mieroszów, powiat wałbrzyski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 3. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu byłej fermy Golińsk w Golińsku, gmina Mieroszów. Budynki i budowle zlokalizowane są na działkach gruntu nr 217.2 i 134.4 w obrębie geodezyjnym Golińsk, powiat wałbrzyski. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów niżej wymienionych nieruchomości: a. budynek wielofunkcyjny (nr inwentarzowy 17098.030.182), b. magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 17092.034.182), c. stodoła - adaptacja (nr inwentarzowy 17091.033.182), d. rampa (nr inwentarzowy 17076.166.220), e. garaż (nr inwentarzowy 17097.040.182), f. zbiornik p.poż (nr inwentarzowy 17079.284.600), g. stodoła (nr inwentarzowy 17096.039.182), h. magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 17095.038.182), i. budynek opasowy (nr inwentarzowy 17089.031.182), j. budynek opasowy (nr inwentarzowy 17090.032.182), k. budynek gospodarczy - obora (nr inwentarzowy 17093.036.182), Obiekt jest częściowo ogrodzony, Obiekt odłączony od sieci elektrycznej. Budynki nie są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, za wyjątkiem: garażu (nr inw. 17097.040.182) oraz budynku gospodarczego - obora (nr inw. 17093.036.182). Brak pomieszczeń socjalno - bytowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzanie stanu obiektu byłego gospodarstwa Roztocznik, gmina Dzierżoniów, powiat dzierżoniowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 4. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu byłego gospodarstwa Roztocznik, gmina Dzierżoniów, powiat dzierżoniowski. Budynki i budowle zlokalizowane na działkach ewidencyjnych stanowiących jeden kompleks (dz. nr 196.31, 196.32, 196.33, 194.2 i 194.1). Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów n/w nieruchomości, tj.: a. stodoła (nr inwentarzowy 120.180), b. magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 110.132), c. stodoła - magazyn (nr inwentarzowy 122.180), d. magazyn części zamiennych (nr inwentarzowy 129.181), e. warsztat (nr inwentarzowy 132.195), f. kiosk - magazyn paliw (nr inwentarzowy 161.125), g. wiata na sprzęt (nr inwentarzowy 402.180), h. obora murowana (nr inwentarzowy 123.182), i. budynek mieszkalno - biurowy (nr inwentarzowy 114.165), j. 2 zbiorniki paliw, Do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna. Budynki są częściowo zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Brak pomieszczeń socjalno - bytowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Całodobowa ochrona zabytkowego obiektu w Ścinawce Górnej, gmina Radków, powiat kłodzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 5. Całodobowa ochrona obiektu zabytkowego w Ścinawce Górnej (byłe gospodarstwo Sarny). Budynki zlokalizowane na działce ewidencyjnej nr 404/46 obręb Ścinawka Górna, gmina Radków, powiat kłodzki. Dozór będzie odbywać się w ramach dozoru stałego 24 godziny na dobę, w systemie zmianowym, we wszystkie dni tygodnia. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły, w tym również we wszystkie dni wolne od pracy. Zmianowość pracy w przedmiocie w zakresie zabezpieczenia wymaganej przez Zamawiającego ochrony fizycznej mienia ustala Wykonawca. Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłowy dozór, poprzez uwzględnienie odpowiedniej liczby pracowników ochrony spoczywa na Wykonawcy. W skład obiektu wchodzi: a. budynek mieszkalny 40C (nr inwentarzowy 29.165), b. budynek mieszkalny 40F (nr inwentarzowy 22.165), c. obora (nr inwentarzowy 72.180), d. magazyn maszyn (nr inwentarzowy 70.180), e. budynek mieszkalny 40B, f. spichlerz (nr inwentarzowy 73.180), g. budynek mieszkalny 40 A (nr inwentarzowy 27.165), h. budynek mieszkalny 40D (nr inwentarzowy 25.165), i. budynek mieszkalny 40E (nr inwentarzowy 26.165), j. budynek mieszkalny - pałac (nr inwentarzowy 24.165), k magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 76.180), l. warsztat mechaniczny (nr inwentarzowy 67.187), ł. magazyn nawozów (nr inwetaryzacyjny 61.180), m. stodoła (nr inwentarzowy 69.180), Dozór obiektu całodobowy, obiekt nie jest ogrodzony. Do budynków mieszkalnych doprowadzona jest energia elektryczna. Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie, które nie stanowi pomieszczenia socjalno - bytowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzanie stanu obiektu byłej gorzelni w Gorzanowie, gmina Bystrzyca Kłodzka, powiat kłodzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 6. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu byłej gorzelni w Gorzanowie. Obiekt jest zlokalizowany na działce ewidencyjnej nr 454.13 obręb Gorzanów, gmina Bystrzyca Kłodzka, powiat kłodzki. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów niżej wymienionych nieruchomości tj.: a. magazyn ogólny nr inwent. 30096.003, b. magazyn zbożowy nr inwent. 30095.002, c. budynek gospodarczy nr inwent. 30100.385, d. komin przemysłowy 30089.010, e. ogrodzenie z prefabrykatów 30090.011. Do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna. Budynek jest zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Brak pomieszczeń socjalno - bytowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzanie stanu obiektu po byłym gospodarstwie rolnym w Starym Wielisławiu, gmina Kłodzko, powiat kłodzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 7. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu po byłym gospodarstwie rolnym w Starym Wielisławiu, gmina Kłodzko, powiat kłodzki. Obiekt położony jest na działce gruntu nr 60.2, obręb geodezyjny Stary Wielisław. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów n/w nieruchomości tj.: a. magazyn nawozowy nr inwent. 15884.024.136, b. magazyn zbożowy nr inwent. 15904.022.138, c. wiata nr inwent. 15883.2.290.18, d. obora nr inwent. 15885.021.180, e. warsztat nr inwent. 15889.028.180, f. stodoła nr inwent. 15905.023.180. Nieruchomość jest częściowo ogrodzona - od głównej drogi. Obiekt odłączony od sieci elektrycznej. Brak pomieszczeń socjalno - bytowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzanie stanu obiektu po byłym gospodarstwie rolnym w Podtyniu, gmina Kłodzko, powiat kłodzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 8. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu po byłym gospodarstwie rolnym w Podtyniu, gmina Kłodzko, powiat kłodzki. Obiekt położony jest na działce gruntu nr 61.6, obręb geodezyjny Podtynie. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów n/w nieruchomości: a. budynki mieszkalne nr 4, 4a i 4c, b. silos na kiszonkę nr inwent. 15654.386.205, c. magazyn ogólny nr inwent. 15682.001.132, d. stodoła nr inwent. 15684.050.131, e. chlew nr inwent. 15648.097.182, f. obora - komórki nr inwent. 15649.098.182, g. obora główna nr inwent. 15650.099.182, h. obora nr inwent. 15651.100.182, i. warsztaty nr inwent. 15652.101.181, j. paszarka nr inwent. 15653.121.181, k. stodoła nr inwent. 15683.049.180, l. oraz budynek gospodarczy nr inwent. E-25. Część gospodarcza obiektów jest zabezpieczona przed dostępem osób trzecich. W obiekcie brak jest energii elektrycznej Brak pomieszczenia socjalno - bytowego. Nieruchomość nie jest ogrodzona.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzanie stanu obiektu byłej gorzelni w Gorzuchowie, gmina Kłodzko, powiat kłodzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 9. Doraźne (3 razy w tygodniu) prewencyjne sprawdzenie obiektu byłej gorzelni w Gorzuchowie, gmina Kłodzko, powiat kłodzki. Obiekt położony jest na działce gruntu nr 130.6 i 130.8, obręb geodezyjny Gorzuchów. Dozór mienia polegający na doraźnym (3 razy w tygodniu) prewencyjnym sprawdzaniu stanu obiektów niżej wymienionych nieruchomości tj.: a. budynek gorzelni nr inwent. 15813.01.1.101, b. silos na ziemniaki nr inwent. 15816.03.01.202, c. magazyn nr inwent. 15814.02.01.181, d. komin przemysłowy nr inwent. 15815.04.1.295, e. waga wozowa nr inwent. 15835.054.4.660. Budynek gorzelni jest zabezpieczony przed dostępem osób trzecich, a pozostałe nie. Nieruchomość ogrodzona. Brak energii elektrycznej. Brak pomieszczenia socjalno - bytowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Całodobowa obsługa kotłowni i bieżącą konserwacją urządzeń, instalacji i odbiorników ciepła na terenie Palmiarni przy ul. Wrocławska 158 w Wałbrzychu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 10. Całodobowa obsługa kotłowni wraz z bieżącą konserwacją urządzeń, instalacji i odbiorników ciepła na terenie Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 158 w Wałbrzychu. Całodobowa (24 godzinna) obsługa kotłowni w systemie zmianowym. Zmianowość pracy przy obsłudze kotłowni z zachowaniem określonych parametrów techniczno - użytkowych określonych przez Zamawiającego ustala Wykonawca. Obsługa kotłowni musi odbywać się w sposób ciągły, w tym również we wszystkie dni wolne od pracy. Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłową obsługę kotłowni poprzez uwzględnienie odpowiedniej liczby pracowników kotłowni spoczywa na Wykonawcy. 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę ciepła i ciepłej wody do obiektu Palmiarni o powierzchni około 3000 m2 przy zapewnieniu określonych parametrów techniczno - użytkowych tj.: a. temperatura w pomieszczeniach szklarniowych musi odpowiadać wymaganiom roślin egzotycznych i nie może być niższa niż 6°C, b. temperatura w pomieszczeniach socjalnych nie może być niższa niż 18°C, c. temperatura ciepłej wody w punktach czerpalnych nie może być niższa niż 55°C. 2. Wykonawca realizuje usługę poprzez prowadzenie eksploatacji kotłów wymienionych poniżej w systemie otwartym. 3. W palmiarni zainstalowane są następujące urządzenia grzewcze: a. Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M kl.3 nr 1 o mocy 56 KW, powierzchnia grzewcza 7,5 m2 (ogrzewanie pomieszczeń socjalnych oraz dostarczenie ciepłej wody), b. Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M kl. 3 nr 2 o mocy 130 KW, powierzchnia grzewcza 16 m2, c. Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M nr 3 o mocy 190 KW, powierzchnia grzewcza 24 m2, d. Kocioł węglowy wodny - stalowy UKS-M nr 4 o mocy 190KW, powierzchnia grzewcza 24 m2, e. Kocioł węglowy wodny - stalowy KWM - S nr 5 o mocy 200 KW, powierzchnia grzewcza 17 m2. 4. Obsługa kotłów winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, obowiązującymi normami oraz instrukcją obsługi urządzeń. Za prawidłową organizację tych prac i nadzór nad nimi odpowiada Wykonawca. 5. W zakres eksploatacji wchodzi również obowiązek: a. pełnienia nadzoru technicznego w okresie eksploatacji kotłowni, b. kontroli i regulacji urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła, c. drobnych napraw (wymiana czopuchów, naprawa drzwiczek, oczyszczenie dysz, wymiana szpilek), d. bieżącej konserwacji urządzeń grzewczych, instalacji i odbiorników ciepła, e. dokonywania systematycznego czyszczenia kotłów. 6. W okresie grzewczym wymagane jest również przeprowadzenie obligatoryjnie wszelkich przeglądów okresowych w zakresie: a. przewodów dymowych, b. przewodów wentylacyjnych, c. instalacji p.poż. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w oryginale wszystkie dokumenty, zaświadczenia z przeprowadzonych przeglądów. 7. Zamawiający na swój koszt zapewni: a. dostawę węgla, b. dostawę wody, c. dostawę energii elektrycznej. 8. Wykonawca uczestniczy przy dostawach węgla, następnie na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego przyjmuje go na swój stan. Każdą dostawę węgla kamiennego typu: miał, groszek odnotowuje w książce dyżurów z podaniem terminu dostawy oraz ilości. 9. Po sezonie grzewczym Wykonawca: a. wyczyści piece, b. zda Zamawiającemu pozostały węgiel - jeżeli pozostał, c. przekaże wypełnione książki dyżurów z całego okresu grzewczego, d. dokona wywozu odpadów z procesów spalania węgla, przedłoży Zamawiającemu w formie oryginału stosowny dokument..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.