Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Pszczyna: Zadanie 1 - Dostawa i wymiana okien drewnianych na okna z PCV i naświetla klatki
schodowej z aluminium w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach
Zadanie 2- Dostawa i wymiana okien drewnianych na okna z PCV i drzwi zewnętrznych
aluminiowych w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach.
Numer ogłoszenia: 252341 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Dostawa i wymiana okien drewnianych na okna z PCV i naświetla klatki schodowej z aluminium w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach Zadanie 2- Dostawa i wymiana okien drewnianych na okna z PCV i drzwi zewnętrznych aluminiowych w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia : Zadanie 1 Zadanie obejmuje wymianę stolarki okiennej w zakresie: - wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV - wymiana stalowego naświetla klatki schodowej na naświetle z profili aluminiowych - wykonania tynków uzupełniających wewnętrznych na ościeżach - pomalowania farbą emulsyjną i olejną ościeży - wymiany parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze srebrnym ( np. blacha firmy Ruukki lub równoważna) - montaż parapetów wewnętrznych z MDF - montaż parapetów wewnętrznych z lastryka na białym cemencie ( bez czarnego grysu) - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagania dla okien : - okna i drzwi z kształtowników z wysokoudarowego PCV - pięciokomorowe profile wzmocnionych wkładkami metalowymi - szklone szkłem niskoemisyjnym o współ. k=1,1 - kolor : od strony zewnętrznej niebieski ( RAL 5017 jak istniejąca stolarka już wymieniona od strony wewnęt. Biały) - mikrouchył Wymagania dla naświetla : - stolarka aluminiowa zewnętrzna - profil aluminiowy ciepły - szklenie szkłem niskoemisyjnym o współ. k=1,1 - każda kwatera oddzielnie szklona - kolor : obustronnie niebieski ( RAL 5017 jak istniejąca stolarka już wymieniona Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i rysunku okien i naświetla Zadanie 2 Zadanie obejmuje wymianę stolarki okiennej w zakresie: - wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV - zabudowania dodatkowego profilu okiennego niwelującego różnice parapetu wewnętrznego i zewnętrznego - wykonania tynków uzupełniających wewnętrznych na ościeżach - pomalowania farbą emulsyjną i olejną ościeży - powiększenie otworów okiennych w pomieszczeniu socjalnym na parterze z zabudowaniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych , ( wewnętrzny MDF w kolorze białym , zewnętrzny blacha stalowa powlekana w kolorze brązowym) - demontażu trzech krat okiennych - zamurowanie dwóch okien na klatce schodowej z wykonaniem tynków uzupełniających ( tylko od strony wewnętrznej) - wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagania dla okien : - okna i drzwi z kształtowników z wysokoudarowego PCV - pięciokomorowe profile wzmocnionych wkładkami metalowymi - szklone szkłem niskoemisyjnym o współ. k=1,1 - kolor : obustronnie biały - mikrouchył Wymagania dla drzwi: - drzwi zewnętrzne aluminiowe dwuskrzydłowe przeszklone - drzwi z profili aluminiowych ciepłych - każda kwatera oddzielnie szklona szkłem bezpiecznym - panel dolny pełny - ok.1/4 wysokości skrzydła - wyposażenie : dwa zamki z wkładką patentową , klamki, samozamykacz wewnętrzny z funkcja STOP - skrzydło lewe - wymiar w świetle min 90 cm x 200 cm Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i rysunku okien Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.11.25-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 1 900,00 zł. Zadanie 2 - 1 700,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach: 1. Zmian organizacyjnych stron np.; zmiana reprezentacji lub siedziby strony. 2. Zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze/bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118
pokój 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa i wymiana okien drewnianych na okna z PCV i naświetla klatki schodowej z aluminium w Szkole Podstawowej nr 8 w Rudołtowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Zadanie obejmuje wymianę stolarki okiennej w zakresie: - wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV - wymiana stalowego naświetla klatki schodowej na naświetle z profili aluminiowych - wykonania tynków uzupełniających wewnętrznych na ościeżach - pomalowania farbą emulsyjną i olejną ościeży - wymiany parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze srebrnym ( np. blacha firmy Ruukki lub równoważna) - montaż parapetów wewnętrznych z MDF - montaż parapetów wewnętrznych z lastryka na białym cemencie ( bez czarnego grysu) - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagania dla okien : - okna i drzwi z kształtowników z wysokoudarowego PCV - pięciokomorowe profile wzmocnionych wkładkami metalowymi - szklone szkłem niskoemisyjnym o współ. k=1,1 - kolor : od strony zewnętrznej niebieski ( RAL 5017 jak istniejąca stolarka już wymieniona od strony wewnęt. Biały) - mikrouchył Wymagania dla naświetla : - stolarka aluminiowa zewnętrzna - profil aluminiowy ciepły - szklenie szkłem niskoemisyjnym o współ. k=1,1 - każda kwatera oddzielnie szklona - kolor : obustronnie niebieski ( RAL 5017 jak istniejąca stolarka już wymieniona Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i rysunku okien i naświetla.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2- Dostawa i wymiana okien drewnianych na okna z PCV i drzwi zewnętrznych aluminiowych w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Zadanie obejmuje wymianę stolarki okiennej w zakresie: - wymiany stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV - zabudowania dodatkowego profilu okiennego niwelującego różnice parapetu wewnętrznego i zewnętrznego - wykonania tynków uzupełniających wewnętrznych na ościeżach - pomalowania farbą emulsyjną i olejną ościeży - powiększenie otworów okiennych w pomieszczeniu socjalnym na parterze z zabudowaniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych , ( wewnętrzny MDF w kolorze białym , zewnętrzny blacha stalowa powlekana w kolorze brązowym) - demontażu trzech krat okiennych - zamurowanie dwóch okien na klatce schodowej z wykonaniem tynków uzupełniających ( tylko od strony wewnętrznej) - wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe - wywozu i utylizacji gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagania dla okien : - okna i drzwi z kształtowników z wysokoudarowego PCV - pięciokomorowe profile wzmocnionych wkładkami metalowymi - szklone szkłem niskoemisyjnym o współ. k=1,1 - kolor : obustronnie biały - mikrouchył Wymagania dla drzwi: - drzwi zewnętrzne aluminiowe dwuskrzydłowe przeszklone - drzwi z profili aluminiowych ciepłych - każda kwatera oddzielnie szklona szkłem bezpiecznym - panel dolny pełny - ok.1/4 wysokości skrzydła - wyposażenie : dwa zamki z wkładką patentową , klamki, samozamykacz wewnętrzny z funkcja STOP - skrzydło lewe - wymiar w świetle min 90 cm x 200 cm Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót i rysunku okien.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- ZP/14/2025_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
- "Rozbudowa ul. Jelenia w Jankowicach"
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zagórz, dawny zespół klasztorny Karmelitów Bosych (XVIII w.): konserwacja i zabezpieczenie murów obronnych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.