Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-17
Jawor: Usługi z zakresu transportu drewna z leśnictw położonych na terenie Nadleśnictwa Jawor na składnicę w Rogoźnicy w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 252347 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jawor, ul. Myśliborska 3, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8711600, 8711675, fax 076 871602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu transportu drewna z leśnictw położonych na terenie Nadleśnictwa Jawor na składnicę w Rogoźnicy w 2008 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu transportu drewna z leśnictw położonych na terenie Nadleśnictwa Jawor na składnicę w Rogoźnicy w 2008 roku Opis przedmiotu zamówienia : Usługi obejmujące prace z zakresu transportu drewna , które szczegółowo wraz z rozmiarem rzeczowym zostały opisane w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niżej wymienione zadania: - Zadanie nr 1 - transport drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego wyrabianego w postaci dłużyc i kłód z leśnictw położonych na terenie obrębu Jawor na składnicę drewna w Rogoźnicy, Zadanie obejmuje: załadunek drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego w ilości 2440 m3, wyrabianego w postaci dłużyc i kłód, z miejsc składowania loco-las po zrywce, jego transport na składnicę, rozładunek i ułożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego; oraz inne prace określone szczegółowo w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zadanie nr 2 - transport drewna krótkiego z leśnictw położonych na terenie obrębu Jawor na składnicę drewna w Rogoźnicy, Zadanie obejmuje: załadunek drewna stosowego w ilości 2630 m3, wyrabianego w postaci dłużyc, z miejsc składowania loco-las po zrywce, jego transport na składnicę, rozładunek i ułożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego; oraz inne prace określone szczegółowo w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zadanie nr 3 - transport drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego wyrabianego w postaci dłużyc i kłód z leśnictw położonych na terenie obrębu Bolków na składnicę drewna w Rogoźnicy, Zadanie obejmuje: załadunek drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego w ilości 660 m3, wyrabianego w postaci dłużyc i kłód, z miejsc składowania loco-las po zrywce, jego transport na składnicę, rozładunek i ułożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego; oraz inne prace określone szczegółowo w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zadanie nr 4 - transport drewna krótkiego z leśnictw położonych na terenie obrębu Bolków na składnicę drewna w Rogoźnicy, Zadanie obejmuje: załadunek drewna stosowego w ilości 1070 m3, wyrabianego w postaci dłużyc, z miejsc składowania loco-las po zrywce, jego transport na składnicę, rozładunek i ułożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego; oraz inne prace określone szczegółowo w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.30.00 - Usługi transportu specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta częściowa na poszczególne zadania musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie nr 1 - wadium o wartości: 1000,00 zł Zadanie nr 2 - wadium o wartości: 1200,00 zł Zadanie nr 3 - wadium o wartości: 300,00 zł Zadanie nr 4 - wadium o wartości: 450,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej z tym, że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ Legnica 71 2030 0045 1110 000 00012 2890 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata oraz którego zadania z podaniem jego numeru. Przykład : przetarg nieograniczony - Usługi z zakresu transportu drewna z leśnictw położonych na terenie Nadleśnictwa Jawor na składnicę w Rogoźnicy w 2008 roku. - zadanie nr 1, 3, 4. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie nadleśnictwa . 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 04.01.2008 r., do godz. 9.30. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 10. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym, b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny (między innymi posiadają samochody przystosowane do załadunku i wywozu drewna dłużycowego oraz stosowego (krótkiego) oraz dysponują kadrą wykwalifikowanych robotników do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Na wybrane zadania wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę . 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub maksymalnie 4 zadania. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac do wykonania pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody zamawiającego . 7. Wykonawca w swojej ofercie musi wskazać, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi złożyć dokumenty wymienione w § 8 ust. 1, pkt. ; b, e, f, g, h, i. c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego druku - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ ), b) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego towarów, wydaną na podstawie art. 7 ust.2 pkt. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 z 2001 r.) c) wypełniony kosztorys ofertowy dla zadań ujętych w ofercie, stanowiący załączniki nr 6 - 9 do niniejszej SIWZ ; d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], f) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: - osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), - urzędujących członków władz osób prawnych. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; j) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 10 do niniejszej SIWZ, k) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada lub jakim dysponuje wykonawca - wg załącznika nr 11 do niniejszej SIWZ, 2. Zamawiający zaleca, aby wymagane dokumenty przedstawione zostały w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku złożenia oryginałów Zamawiający zastrzega, że nie będą one podlegać zwrotowi. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli: wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: - Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jawor
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jawor, ul. Myśliborska 3 59-400 Jawor.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Jawor, ul. Myśliborska 3 59-400 Jawor sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.02.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - transport drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego wyrabianego w postaci dłużyc i kłód z leśnictw położonych na terenie obrębu leśnego Jawor na składnicę drewna w Rogoźnicy,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: załadunek drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego w ilości 2440 m3, wyrabianego w postaci dłużyc i kłód, z miejsc składowania loco-las po zrywce, jego transport na składnicę, rozładunek i ułożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego; oraz inne prace określone szczegółowo w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - transport drewna krótkiego z leśnictw położonych na terenie obrębu leśnego Jawor na składnicę drewna w Rogoźnicy,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: załadunek drewna stosowego w ilości 2630 m3, wyrabianego w postaci dłużyc, z miejsc składowania loco-las po zrywce, jego transport na składnicę, rozładunek i ułożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego; oraz inne prace określone szczegółowo w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - transport drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego wyrabianego w postaci dłużyc i kłód z leśnictw położonych na terenie obrębu leśnego Bolków na składnicę drewna w Rogoźnicy,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: załadunek drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego w ilości 660 m3, wyrabianego w postaci dłużyc i kłód, z miejsc składowania loco-las po zrywce, jego transport na składnicę, rozładunek i ułożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego; oraz inne prace określone szczegółowo w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - transport drewna krótkiego z leśnictw położonych na terenie obrębu leśnego Bolków na składnicę drewna w Rogoźnicy,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: załadunek drewna stosowego w ilości 1070 m3, wyrabianego w postaci dłużyc, z miejsc składowania loco-las po zrywce, jego transport na składnicę, rozładunek i ułożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego; oraz inne prace określone szczegółowo w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
- Remont drogi powiatowej nr 2789D relacji Wierzchosławice - Kaczorów o dł. ok. 1,7 km - etap I
- Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku Przychodni Rejonowej w Jaworze przy ul. Piłsudskiego 10
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1.09.2025 r. do 30.06.2026 r. w oparciu o bilety miesięczne
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.