eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawUdzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2009 roku oraz na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek w wysokości 1 000 000,00 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Krasnystaw: Udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2009 roku oraz na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek w wysokości 1 000 000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 252356 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krasnystaw w 2009 roku oraz na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek w wysokości 1 000 000,00 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu Gminy Krasnystaw w 2009 roku oraz na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek w wysokości 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). Wymagania dotyczące kredytu: 1. Wypłata kredytu w dwóch transzach: I w kwocie - 500.000 zł w dniu 25.08.2009r., II w kwocie - 500.000 zł w dniu 25.09.2009 r., 2. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.05.2011 r. 3. Okres kredytowania do 30.11.2015 r. 4. Termin spłat rat kredytu: Termin spłaty/Kwota rat: 31.05.2011/100 000; 30.11.2011/100 000; 31.05.2012/100 000; 30.11.2012/100 000; 31.05.2013/100 000; 30.11.2013/100 000; 31.05.2014/100 000; 30.11.2014/100 000; 31.05.2015/100 000; 30.11.2015/100 000; 5. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 6. Spłata odsetek: kwartalna, (kwartały kalendarzowe) 7. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M na dzień 21.07.2009 r. oraz stałej marży Wykonawcy, 8. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe) a spłacane w terminach kwartalnych. 9. Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do Zamawiającego (Kredytobiorcy) w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania, 10. Wykonawca przeleje przydzielony kredyt na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 11. Wykonawca powinien przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366 dni). 12. W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Krasnystaw za rok 2008 oraz za I kwartał 2009 r. - sprawozdanie o stanie należności Rb - N, - sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji poręczeń Rb - Z, - sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb - NDS. - zbiorcze sprawozdanie o wydatkach Rb - 28 - zbiorcze sprawozdanie o dochodach Rb - 27 b) uchwałę budżetową na 2009r., c) uchwałę Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego, d) opinię RIO w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu występującego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Krasnystaw, e) opinię RIO o możliwości sfinansowania deficytu występującego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Krasnystaw, f) opinię RIO w sprawie opinii dotyczącej przedłożonego przez Wójta Gminy Krasnystaw rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008 rok. g) opinię RIO o projekcie budżetu na 2009 r., h) uchwałę Nr XXXIII/241/09 Rady Gminy Krasnystaw z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie zmian w uchwale budżetowej na 2009 rok. i) uchwałę Nr 21/2009 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie z dnia 15.07.2009 r. w sprawie zaopiniowania możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Gminę Krasnystaw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą -spełnia, -nie spełnia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Wszystkie powyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wraz z ofertą winni przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą byś składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnystaw.bip.e-zeto.com, www.krasnystaw.ug.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój nr 111.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój nr 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.