Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Zielona Góra: dostawa żywności do Zespołu Szkół Akademickich w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18 z podziałem na zadania - liczba zadań 10.
Numer ogłoszenia: 252372 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Akademickich , ul. Szosa Kisielińska 18, 65-247 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3271326, faks 068 3247913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsa.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa żywności do Zespołu Szkół Akademickich w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18 z podziałem na zadania - liczba zadań 10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Szkół Akademickich w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18 z podziałem na zadania- liczba zadań 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.80.00.00-6, 15.11.20.00-6, 15.41.11.00-3, 03.20.00.00-3, 15.81.10.00-6, 15.89.49.00-4, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3, 15.22.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje: 1) zadanie nr 1 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy produktów mleczarskich, o minimalnej wartości 10.000,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 2) zadanie nr 2 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy mięsa i/lub produktów mięsnych lub wyrobów wędliniarskich o minimalnej wartości 15.000,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 3) zadanie nr 3 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy produktów spożywczych o minimalnej wartości 10.000,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 4) zadanie nr 4 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy owoców i warzyw o minimalnej wartości 15.000,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 5) zadanie nr 5 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy pieczywa o minimalnej wartości 1.500,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 6) zadanie nr 6 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy dań gotowych o minimalnej wartości 2.500,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 7) zadanie nr 7 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy mrożonek warzywno-owocowych o minimalnej wartości 10.000,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. 8) zadanie nr 8 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy jaj świeżych o minimalnej wartości 1.000,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 9) zadanie nr 9 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy ryb i/lub przetworów rybnych o minimalnej wartości 3.000,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 10) zadanie nr 10 minimum jedno zadanie w zakresie dostawy drobiu o minimalnej wartości 5.000,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; - wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w załącznika Nr 5 do SIWZ; - pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; - dokładnie wypełniona tabela- wykaz asortymentu ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 6 (od 6.1 do 6.10 ) do SIWZ w zależności od ilości zadań ( dotyczy każdego zadania oddzielnie ); - zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ ; - dokument , z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsa.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. Zespół Szkół Akademickich, ul. Szosa Kisielińska 18, 65-247 Zielona Góra, sekretariat szkoły..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Zespół Szkół Akademickich, sekretariat szkoły, ul. Szosa Kisielińska 18, 65-247 Zielona Góra..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa produktów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 6.1. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 1.09.2012r. do 21.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 6.2. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 1.09.2012r. do 12.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa różnych produktów spożywczych ( w tym tłuszcze).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych ( w tym tłuszcze) do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 6.3. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 03.09.2012r. do 21.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.41.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa owoców, warzyw ( w tym ziemniaki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców, warzyw ( w tym ziemniaki) do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 6.4. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 03.09.2012r. do 21.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.20.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 6.5. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 03.09.2012r. do 21.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa dań gotowych ( świeżych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dań gotowych(świeżych) do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 6.6. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 03.09.2012r. do 21.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: mrożonek warzywno-owocowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek warzywno-owocowych do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku Nr 6.7. do SIWZ. 03.09.2012r. do 21.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa jaj świeżych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj świeżych do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku Nr 6.8. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 03.09.2012r. do 21.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa ryb i przetworów rybnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9zawarty jest w załączniku Nr 6.9. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 03.09.2012r. do 21.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa drobiu i podrobów drobiowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobiu i podrobów drobiowych do ZSA w Zielonej Górze przy ul. Szosa Kisielińska 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 10 zawarty jest w załączniku Nr 6.10. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 03.09.2012r. do 21.06.2013rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Sukcesywne dostawy nabiału oraz jaj kurzych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.