To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Inowrocław: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2558C Janikowo - Tupadły
Numer ogłoszenia: 252402 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176714 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2558C Janikowo - Tupadły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2558 C Janikowo - Tupadły. Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie i nadzór nad realizacją w/w inwestycji, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie. Zamówienie obejmuje wykonanie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży: drogowej, mostowej oraz sanitarnej w zakresie wod.- kan. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie między innymi: - Przyjęcie od Inwestora placu budowy i przekazanie go Wykonawcy; - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę; - Opracowanie oraz przekazywanie Inwestorowi niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji; - Sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych rozliczenia robót (inwestycji) i odbiór tych robót; - Kompleksowa koordynacja robót; - Dostarczanie Inwestorowi niezbędnych danych dla celów planowania inwestycyjnego oraz akumulacji środków finansowych; - Przygotowanie materiałów dla Inwestora niezbędnych do sporządzenia sprawozdawczości inwestycyjnej (GUS); - Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego przy udziale Inwestora. W ramach tych czynności Inwestor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości odbioru, b) pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji oraz odbioru końcowego lub jej odpowiedniej części od wykonawcy, jak również przekazanie przedmiotu odbioru Inwestorowi, c) przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentów po wykonaniu zadań, - Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji; - Sporządzenie rozliczenia inwestycji w terminie zgodnym z obowiązującymi terminami prawnymi; - Przedkładanie Inwestorowi informacji pisemnych i ustnych o zaawansowaniu prac w zakresie rzeczowym i finansowym. Usługa nadzoru wykonywana będzie przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego oraz obejmować będzie uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych tego zadania w okresie trwania gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego zadania inwestycyjnego nad którym Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski zawarty jest na stronie internetowej www.bip.inowroclaw.powiat.pl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie będące przedmiotem zamówienia będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 1 - Rozwój infrastruktury technicznej Działanie 1.1. Infrastruktura drogowa.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
WALCZAK-PROJEKT Pracownia Projektowo-Konsultingowa Mariusz Walczak
- WALCZAK - PROJEKT Pracownia Projektowo - Konsultingowa, ul. Świerkowa 5, 88-400 Żnin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 78000.00
- Oferta z najniższą ceną: 78000.00 oferta z najwyższą ceną: 78000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu w zakresie prac budowlanych
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Zakup usług szkoleniowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
- "Generalny pomiar ruchu na drogach powiatowych w 2025 roku"
- "Likwidacja przełomów oraz remont odcinków dróg powiatowych w 2025 roku"
- Remont wentylacji kuchni w pawilonie mieszkalnym ,,A'' Zakładu Karnego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.