eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2558C Janikowo - Tupadły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Inowrocław: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2558C Janikowo - Tupadły
Numer ogłoszenia: 252402 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176714 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2558C Janikowo - Tupadły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 2558 C Janikowo - Tupadły. Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie i nadzór nad realizacją w/w inwestycji, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie. Zamówienie obejmuje wykonanie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży: drogowej, mostowej oraz sanitarnej w zakresie wod.- kan. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie między innymi: - Przyjęcie od Inwestora placu budowy i przekazanie go Wykonawcy; - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę; - Opracowanie oraz przekazywanie Inwestorowi niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji; - Sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych rozliczenia robót (inwestycji) i odbiór tych robót; - Kompleksowa koordynacja robót; - Dostarczanie Inwestorowi niezbędnych danych dla celów planowania inwestycyjnego oraz akumulacji środków finansowych; - Przygotowanie materiałów dla Inwestora niezbędnych do sporządzenia sprawozdawczości inwestycyjnej (GUS); - Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego przy udziale Inwestora. W ramach tych czynności Inwestor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości odbioru, b) pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji oraz odbioru końcowego lub jej odpowiedniej części od wykonawcy, jak również przekazanie przedmiotu odbioru Inwestorowi, c) przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentów po wykonaniu zadań, - Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji; - Sporządzenie rozliczenia inwestycji w terminie zgodnym z obowiązującymi terminami prawnymi; - Przedkładanie Inwestorowi informacji pisemnych i ustnych o zaawansowaniu prac w zakresie rzeczowym i finansowym. Usługa nadzoru wykonywana będzie przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego oraz obejmować będzie uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych tego zadania w okresie trwania gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego zadania inwestycyjnego nad którym Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski zawarty jest na stronie internetowej www.bip.inowroclaw.powiat.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie będące przedmiotem zamówienia będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 1 - Rozwój infrastruktury technicznej Działanie 1.1. Infrastruktura drogowa.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WALCZAK - PROJEKT Pracownia Projektowo - Konsultingowa, ul. Świerkowa 5, 88-400 Żnin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 78000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 78000.00 oferta z najwyższą ceną: 78000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.