To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-29
Mielec: Przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego po zarejestrowaniu działalności gospodarczej w ramach projektu Moja firma - moje miejsce pracy
Numer ogłoszenia: 252416 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219878 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 773 82 56, faks 17 788 32 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego po zarejestrowaniu działalności gospodarczej w ramach projektu Moja firma - moje miejsce pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu indywidualnego doradztwa specjalistycznego polegającego na pomocy w efektywnym wykorzystaniu dotacji po zarejestrowaniu działalności gospodarczej w oparciu o postanowienia Regulaminu rekrutacji oraz Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej do projektu Moja firma - moje miejsce pracy realizowanego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki udostępnionego dostępnego na stronie internetowej: http://www.marr.com.pl. Łączny wymiar godzinowy doradztwa specjalistycznego po zarejestrowaniu firmy dla 60 Uczestników projektu to 300h, tj. 5h na 1 Uczestnika projektu. Zamówienie powinno zostać zrealizowane w okresie pierwszych 6 miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej licząc od momentu podpisania Umowy na otrzymanie wsparcia finansowego przez Uczestnika projektu. Celem doradztwa jest wsparcie Uczestników projektu w zakresie marketingu, zarządzania, prawa pracy oraz rozliczeń z ZUS i US..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Moja firma - moje miejsce pracy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Numer i nazwa Priorytetu: Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich. Numer i nazwa Działania: Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego dla I grupy z zakresu marketingu, zarządzania, prawa pracy, rozliczeń ZUS i US
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROACTIVE Ewelina Hanus, ehanus@proactive.rzeszow.pl, 37-120 Markowa, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5985,00
Oferta z najniższą ceną: 5985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie doradztwa specjalistycznego dla II grupy z zakresu marketingu, zarządzania, prawa pracy, rozliczeń ZUS i US
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROACTIVE Ewelina Hanus, ehanus@proactive.rzeszow.pl, 37-120 Markowa, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5985,00
Oferta z najniższą ceną: 5985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przygotowywanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza w Mielcu
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.