eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudzyńZakup i dostawa nowych pojemników do selektywnej zbiórki szkła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Budzyń: Zakup i dostawa nowych pojemników do selektywnej zbiórki szkła
Numer ogłoszenia: 252434 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105679 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowych pojemników do selektywnej zbiórki szkła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup i dostawa nowych pojemników do selektywnej zbiórki szkła. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, wraz z rozładunkiem - niżej wymienionych pojemników: 1) pojemników zewnętrznych - 1800 sztuk w kolorze niebieskim, o pojemności 120 l: - Pojemniki muszą być wykonane w technologii wtryskowej z PE-HD, odporne na uszkodzenia mechaniczne, chemikalia i skrajne temperatury, gwarantującego długotrwałość eksploatacji; - Kolor pojemników nie może znikać ani ulegać zmianom pod wpływem działania czynników atmosferycznych, termicznych i promieniowania ultrafioletowego; - Pojemniki muszą posiadać dwa kółka o wymaganej trwałości w okresie gwarancji o średnicy około 20cm. Zewnętrza powierzchnia pojemników musi być łatwa w utrzymaniu czystości (łatwo zmywalna gładka powierzchnia); - Normy - pojemniki powinny spełniać normy PN - EN 840 oraz powinny posiadać atest higieniczny PZH; - Pojemniki muszą być nieoznakowane, bez żadnych widocznych uszkodzeń np.: pęknięć, wyłupań, wykruszeń, uszkodzonych zamknięć, uchwytów oraz muszą posiadać sprawne, niezacinające się i bez luzów kółka, itp.; Oznakowanie - każdy z pojemników powinien posiadać wtopiony lub naklejony napis SZKŁO oraz naklejkę: UWAGA: materiały powinny być takie same lub równoważne i odpowiadać parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym narzuconym przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. 3. Dostawa i rozładunek odbywać się może w dni robocze od 7:00 do 14:30. Termin dostawy należy uzgodnić na 2 dni przed planowanym terminem dostawy i rozładunku z Zamawiającym. 4. Zamawiający dopuszcza dostawę i rozładunek pojemników w sposób następujący: 1) jednorazowo (1800 pojemników) - rozliczenie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego protokołu z odbioru pojemników; lub 2) częściowe - rozliczenie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego protokołu z odbioru pojemników: I faktura: 50 % oferowanej ceny (50% realizacji dostawy) i II faktura : 50% oferowanej ceny - po zrealizowaniu całości dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na pojemniki minimum - 36 miesięcy od daty dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 4M M.Zięciak, P.Gałęski, R.Rabęda, Spółka Jawna, ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 232470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.