To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Łódź: Remonty dachów w administrowanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 252441 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225643 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dachów w administrowanych nieruchomościach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w zakresie określonym w punkcie (2, 3, 4). 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - dekarskich oraz towarzyszących: ciesielskich, murowych i tynkarskich w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego ujętych w trzech częściach (zadaniach Nr 1, 2, 3): część I - zadanie Nr 1 (przedmiar robót zał. Nr 1 do SIWZ); Łódź ul. Anczyca 28 - budynek mieszkalny frontowy, dwukondygnacyjny; część II - zadanie Nr 2 (przedmiar robót zał. Nr 2 do SIWZ); Łódź ul. Senatorska 5 - budynek mieszkalny frontowy, czterokondygnacyjny; część III - zadanie Nr 3 (przedmiar robót zał. Nr 3 do SIWZ); Łódź ul. Senatorska 19 - budynek mieszkalny frontowy i prawej oficyny od nowego pokrycia od ul. Grabowej czterokondygnacyjny; zgodnie z dokumentacją techniczną, która stanowi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zał. Nr 4 oraz dokumentacją obejmującą ilości robót ujęte w przedmiarach robót - zał. nr 1, 2, 3 w zakresie: 2.1. wykonania robót towarzyszących i tymczasowych: a) zajęcie pasa chodnika - ustawienie słupków ograniczających z liną, po zakończeniu robót rozebrania ustawionych słupków; 2.2. wykonania robót rozbiórkowych: a) rozebranie pokrycia z papy dachów, b) rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, c) rozebranie deskowania fragmentów dachów, d) rozebranie kominów do przemurowania, 2.3. wykonania robót naprawczo - remontowych: a) przemurowanie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej ponad dachem z ich otynkowaniem; b) wykonanie deskowania więźby dachowej, c) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, d) wykonanie pokrycia dachów z materiału pokryciowego o następujących parametrach: papa modyfikowana z masy asfaltowej typu SBS, grubość min. 4,7 mm , gramatura 200 g/m2, siła zrywająca wzdłuż 700 N/5 cm, siła zrywająca w poprzek 500 N/5 cm, elastyczna nawet w niskich temperaturach, wysokiej jakości, odporna na korozję biologiczną, posiadająca bardzo dobre parametry fizyko - mechaniczne; 2.4. odtworzenie rynien z blachy stalowej ocynkowanej; 2.5. uzupełnienie rur spustowych z blachy ocynkowanej; 2.6. uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach wraz z wywozem gruzu, papy i rumowia na wysypisko, 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji technicznej. 4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego - min. 120 miesięcy od daty odbioru robót; d) zobowiązania się do świadczenia usług w zakresie; odśnieżania dachu i usuwania zanieczyszczeń z połaci dachowej w okresie gwarancji za dodatkowym pisemnym zleceniem i odrębnym wynagrodzeniem wyliczonym na podstawie każdorazowo wynegocjowanej przez strony umowy stawki; e) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47 poz. 401); f) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; g) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; h) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; i) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Anczyca 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. POLMEK Małgorzata Kaleta, ul. Kawowa 12/1, 93-480 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26499,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20991,10
Oferta z najniższą ceną: 20991,10 / Oferta z najwyższą ceną: 28050,42
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Senatorskiej 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK KOWALSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I REMONTOWO-KONSERWACYJNE
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK KOWALSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I REMONTOWO-KONSERWACYJNE
- Usługi Ogólnobudowlane i Remontowo Konserwacyjne Henryk Kowalski, ul. 3 - go Maja 37 lok. 1/2, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44822,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31265,10
Oferta z najniższą ceną: 31265,10 / Oferta z najwyższą ceną: 41805,93
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Remont dachów budynków mieszkalnych przy ul. Senatorskiej 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. POLMEK Małgorzata Kaleta, ul. Kawowa 12/1, 93-480 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42421,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35049,56
Oferta z najniższą ceną: 35049,56 / Oferta z najwyższą ceną: 40247,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa działka wodno-pianowego
- Dostawa pasów magnetycznych do przymusu bezpośredniego dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- DZP.26.100.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 6 części
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego nieruchomości należących do ŁI sp. z o.o.
- Dostawa wraz montażem klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Modernizacja poprzez remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Krzynowłodze Wielkiej.
- Budowa sali konferencyjnej i przebudowa istniejącego budynku PODR w Szepietowie wraz z urządzeniami budowlanymi w ramach zadania "Przebudowa/budowa sali konferencyjnej Podlaskiego ODR w Szepietowie"
- "Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach".
- Remont, nadbudowa, przebudowa, adaptacja na funkcję edukacyjną oficyny wschodniej dawnego Zespołu Klasztornego S.S. Klarysek w Zamościu
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.