Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Lubin: Dostawa i montaż baraku
Numer ogłoszenia: 252479 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: MUNDO Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. , ul. Zielona 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8426350, fax. 076 8426350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mundocom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż baraku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż baraku o wartości poniżej 206 000 euro spełniającego następujące wymagania techniczne: - obiekt modułowy o powierzchni całkowitej od 40 do 45 m2 składający się z 3 pomieszczeń: szatni, jadalni oraz części sanitarnej. - wysokość wewnętrzna pomieszczeń 2.500 mm. - wysokość zewnętrzna kontenera max.3.300 mm. - konstrukcja stalowa, spawana przestrzennie, tworząca szkielet obiektu, zabezpieczona antykorozyjnie poprzez piaskowanie i malowanie. - ściany z płyty warstwowej z wypełnieniem styropianowym w układzie pionowym ( U=0,35W m2K), kolor biały RAL 9010. - ściany działowe z płyty warstwowej z wypełnieniem styropianowym kolor RAL 9010. - dach z płyty warstwowej z wypełnieniem styropianowym (U=0,36W m2K) kolor biały RAL 9010. - podłoga wykonana warstwowo: blacha denna o grubości min. 0,55 mm, obustronnie ocynkowana, pokryta powłoką poliestrową, wełna mineralna o grubości min. 110 mm, płyta sklejka o grubości min. 22 mm oraz płytki podłogowe gresowe. - stolarka okienna wykonana z profili PCV, kolor biały, przeszklona szkłem zespolonym Thermofloat ( U=1,0 W/m2K). - drzwi zewnętrzne stalowe, ocieplane, pełne ,białe o wymiarach 900 x 2000 mm. - drzwi wewnętrzne białe, płycinowe o wymiarach 900 x 200 mm - instalacja wentylacyjna grawitacyjna (ścienne kratki wentylacyjne) - instalacja wentylacyjna mechaniczna ( wentylatory z żaluzją w części sanitarnej oraz szatni). - instalacja grzewcza( grzejniki konwektorowe o mocy 2 kW z termostatem). - kompletna wewnętrzna instalacja elektryczna ( rozdzielnia, oprawy świetlówkowe, wyłączniki, gniazda - zgodnie z normami). - kompletna instalacja sanitarna ( muszla kompakt - 1szt., umywalka - 2 szt., podgrzewacz wody - 1 szt., bojler 100 l - 1 szt., natrysk - 2 szt.). II. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia: -oferowany barak musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w opisie przedmiotu, -Wykonawca dokona montażu baraku na miejscu docelowym w siedzibie Zamawiającego w terminie dwóch dni od daty dostawy, -Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i zaoferować serwis pogwarancyjny baraku, -podjęcie naprawy baraku lub jego wyposażenia w okresie gwarancyjnym winno być podjęte w terminie maksymalnie 24 godziny od zgłoszenia, . Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: -Miejscem dostarczenia barku jest MUNDO Sp. z o.o. w Lubinie, ul. Zielona 1, -Barak należy dostarczyć do MUNDO Sp. z o.o. w Lubinie w terminie do 42 dni od dnia podpisania umowy, Do baraku należy dołączyć następujące dokumenty: - gwarancję, - instrukcje języku polskim, - świadectwo zgodności CE. Wykonawca udzieli gwarancji na minimum 12 miesięcy od protokólarnego przekazania baraku, 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych (odmiennego niż podany w SIWZ sposobu wykonania zamówienia) . 4.Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.10 - Baraki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , dla udokumentowania przedłożą : a)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( na formularzu oferty), b)aktualny wpis do rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu terminu składania ofert., c)koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. Nr 197,poz. 1661). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dla spełnienia warunku: - wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięciu dostaw o wartości i specyfikacji technicznej zbliżonej do przedmiotu zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie. 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. . dla udokumentowania przedłożą oświadczenie (na formularzu oferty) 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dla udokumentowania przedłożą oświadczenie (na formularzu oferty) 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla udokumentowania przedłożą a)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, b)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). dla udokumentowania przedłożą oświadczenie (na formularzu oferty) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie załączenia wymaganych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zastosuje przepisy art. 26 ust. 3 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych , w sposób jak opisano w rozdziale V ust. 2,3 i 4 Specyfikacji ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( na formularzu oferty),. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 4)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 16610, 6)aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,, 7)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8)wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięciu dostaw o wartości i specyfikacji technicznej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie, 9)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem pkt 3 . 3.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia zawierające błędy , do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas dostawy w dniach - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mundo.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-300 Lubin, ul. Zielona 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Spółki; 59-300 Lubin, ul. Zielona, pok. nr 16 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.11.2008.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach gminnego zasobu mieszkaniowego oraz terenach zielonych przyległych do budynków.
- Czyszczenie oraz remonty bieżące kanalizacji deszczowej w ulicach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubin - drogi gminne i powiatowe.
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 4 części
- Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Regionalnego Centrum Sportowego Sp. z o.o. - Basen Odkryty w Lubinie w sezonie letnim 2025
- Konserwacja rowów i cieków wodnych na terenie Gminy Miejskiej Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.